CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

utti_10082014.jpg

Jep varsinki käsie tekemises varsinki hauis tulee melki automaattisesti. Milleenköhän selän ja olkapäät vois tehä tolla tyylillä. Vaikka tuski ny nii paljo tarvitse siihen kiinnittää huomiota itse.

Fastin sivulta, Hulkin artikkelista en itse saanut seuraavaan vastausta.
Jotenka mitä Hulkki sanoo tästä: Onko kannattavampaa etsiä liikkeet joissa pyrkii venyttämään sekä supistamaan lihaksen? Tai että keskialue ja huippusupistus tulee samassa liikkessä, eli siis 2/3 vaiheista samassa liikkessä.
VAI tehdä erikseen venyttävät ja supistavat ja keskialueen, joissa sitten keskittyä venyttävässä venytykseen ja supistavassa supistukseen ja keskialueessa keskialueeseen...?

Vai onko vain 'bodibildinki' tyyliin tehtävä molempia vaihtoehtoja vuorotellen, että tulee sitä vaihtelua? :)

POF:ista oli Bodauslehdessä Timo Erämetsän kirjoittama juttu vuonna -92, Don Juhani Herranen oli mallina. Silloin lehdenluku oli esteettinen kokemus ja oppikin samalla.

Onko hulkki kirjoittanut artikkelia tai asiaa venyttelystä sarjojen välissä? Jos ei - kirjoita :D Erittäin hyviä artikkeleja - olin tuon POFfin missannut. Vaikka säkällä treenannutkin suunnilleen oikein.
Nopeesti jos muistan, niin jossain hauis kasvuun - ketjussa Tomi kehotti venyttämään hauista sarjojen välillä. Myös Mika venyttelee selkää tms. sarjojen välissä. Sen sijaan (okei oon kattonu vähän laiskasti WLOGeja) wlogeissa ei mielestäni hirveesti venytellä sarjojen välissä lihoja´- varmaan osin kovasta volyymistä ja intensiteetistä johtuen.
Kannattaako sitä tehdä ja mitä hyötyä siitä saa? Itse lähinnä hauista venyttelen, kun se on helppoa ja tuntuu verta tulevan enemmän. Myös rintaa välillä. Selkää en koskaan enkä myöskään jalkoja. Kai sitä jossain dogcrapissä venyteltiin vai mikä lie oli, mistä joskus lukenu. Itsellä on puhtaasti mutuvenyttelyä - en tiedä yhtään mitä siitä hyötyy tai hyötyykö siitä.

Back
Ylös Bottom