Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
300g 10% jauhelihaa ja 5 kananmunaa. Siinä sulle se 60g rasvaa ilman mitään öljyjä. Ei pitäisi olla liian vaikeaa ;)
Löytyykös noita videolla nähtyjä pullotettuja valkuaisia ihan perusmarketeista suomesta, vai mistä Utti hommannut? Vähän aikaa sitten olin siinä tiedossa, että pelkkiä valkuaisia ei myydä suomessa.
Löytyykös noita videolla nähtyjä pullotettuja valkuaisia ihan perusmarketeista suomesta, vai mistä Utti hommannut? Vähän aikaa sitten olin siinä tiedossa, että pelkkiä valkuaisia ei myydä suomessa.
Prismasta Skyr Finlandin maahantuoma Two chicks munanvalkuiasta. Lisää tietoa Liquid Egg Whites From Two Chicks Two Chicks Liquid Egg White
Maksaa noin 5e 500g purkki... halvemmaksi tulee ostaa se 30 munan salkku ja erotella itse.
...ja mitä "bulkkikeittiö" nimitykseen tulee, niin se on huono tai ainakin harhaanjohtava, koska dieetin härvellyksiä nämä ihme reseptit on... bulkilla syödään oikeaa juustokakkua ja oikeaa makaronilaatikkoa.

Mää oon aina ihmetellyt, että miksi puhutaan näin. Dieetillä kitsastellaan 40g riisiä / ateria, mutta bulkilla pitäisi tuo korvata kahdella bigmacilla.
Jos henkilön ylläpitokalorit on 2500kcal, niin sitähän dieettaa jossain 1800-2100kcal välillä ja bulkkaa 2800-3000kcal välillä. Eihän loppujen lopuksi tuohon paljon mitään mättämistä mahdu? Hieman vain annoskokoja kasvattaa joka aterialla
Vai onko sikabulkki ainoa oikea vaihtoehto? ;)
Eikös Hra. Hietala oo TuTa-DI+kauppataiteiden maisteri... ei varmaan tarvii ihan euron tarkkuudella noita munan valkuaisten hintoja laskee ;)
Toi mainitsemasi bulk ylläpito +2500kcal esiintyy samoissa tarinoissa teräsmiehen, joulupukin sekä muiden satuhahmojen kanssa.
Eli siis bulkilla kun treenataan melkeen joka päivä, niin noilla sunkin mainitsemilla statseilla se tarvittava määrä on oikeasti jossain siellä 3500-4000 kcal/pvä. Ja on siis pienen miehen määrä. Lisäks kun sä koitat raapia niitä kaloreita bodysafkoista, niin äkkiä huomaat tilanteen jossa ennen nukkumaanmenoa pitäs nauttia ne illan viimeset 1000kcal pakastevihannesten muodossa. Sit kysyään jo sitä luontoa..

Miksi bulkilla pitäisi treenata melkein joka päivä?
![]()
Jos joku kaipaa keskustassa niin näin Roban K-Marketissa (vai mikä se on).Prismasta Skyr Finlandin maahantuoma Two chicks munanvalkuiasta. Lisää tietoa Liquid Egg Whites From Two Chicks Two Chicks Liquid Egg White
Siksi, koska lihas kasvaa levossa!!!