CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Löytyykös noita videolla nähtyjä pullotettuja valkuaisia ihan perusmarketeista suomesta, vai mistä Utti hommannut? Vähän aikaa sitten olin siinä tiedossa, että pelkkiä valkuaisia ei myydä suomessa.

300g 10% jauhelihaa ja 5 kananmunaa. Siinä sulle se 60g rasvaa ilman mitään öljyjä. Ei pitäisi olla liian vaikeaa ;)

Pari desiä maapähkinöitä ja litra punaista maitoa on jo liki 80g. Helppoa ku heinän teko, menee päivän mittaan sen ihmeempiä miettimättä.

Itellä kun tiputtaa rasvan alas ruuassa alkaa nivelet prakaamaan. Mavessa, kyykyssä ja pystärissä huomaa ~viikon viiveellä ja samantien loppuu kun rasva on takaisin ruokavaliossa. Toiset selviää lisäämättä, joidenkin vuorostaan pitää vetäistä se desi rypsäriä huiviin ennen nukkumaanmenoa.

Löytyykös noita videolla nähtyjä pullotettuja valkuaisia ihan perusmarketeista suomesta, vai mistä Utti hommannut? Vähän aikaa sitten olin siinä tiedossa, että pelkkiä valkuaisia ei myydä suomessa.

Isoissa Prismoissa ja Citymarketeissa ainakin myydään valkuaista, mutta taitaa olla melko hinnakasta.

Menin katsomaan (yllättäen) googlesta ja ekana hakutuloksena löytyi heti. ******* näyttää siis ainakin myyvän hintaan 5.90 kilon pullo.

Tuotteen tiedoissa muuten luki et säilyy avaamisen jälkeen kokonaiset 2 pvää jääkaapissa, eli kunnon satsia sitten vaan kehiin. Pitänee itekkin laittaa kokeiluun.

Vittu mä olin hidas...

Paikalle ehti ensin kokonainen muna-jengi :jahas:

Eiköhän tuo nimi "Hulkin bulkkikeittiö" tule siitä, että tuo bulkki sointuu hyvin tuon hulkin kanssa. Ohjelman tarkoitus on vain Hulkin esitellä itse ideoimiaan eväitä ja tuo lihaton/rasvaton makaronilaatikko taisi minun käsittääkseni sopa dietin tankkauspäiville. kovin suuri einstain ei varmaankaan tarvi olla, että tajuaa normimakaronilaatikon olevan aika hyvää offseason-evästä. Siihen muuten löytyy ohjeet ihan makaronipussin kyljestä ;)

Prismasta Skyr Finlandin maahantuoma Two chicks munanvalkuiasta. Lisää tietoa Liquid Egg Whites From Two Chicks Two Chicks Liquid Egg White

Maksaa noin 5e 500g purkki... halvemmaksi tulee ostaa se 30 munan salkku ja erotella itse.

...ja mitä "bulkkikeittiö" nimitykseen tulee, niin se on huono tai ainakin harhaanjohtava, koska dieetin härvellyksiä nämä ihme reseptit on... bulkilla syödään oikeaa juustokakkua ja oikeaa makaronilaatikkoa.

Ei ole multa pois, jos joku noita valkuaispulloja tai -purkkeja ostelee, mutta saa olla ihan rehellisesti laiska tai sitten on optimoitu ajankäyttö aika hyvin, jos ei aika riitä munien rikkomiseen. Ymmärrän toki, että aamutuimaan, kun silmät on muurautuneena umpeen ja munaa tarvis saada poskeen, niin kananmunien rikkominen ei tunnu houkuttelevalta. Ratkaisuna näille tarjoaisin pakastepulloa. Sinne kun rikkoo kauppatuoreet valkuaiset, niin säilyy jääkaapissa muutaman päivän aivan hyvin. Pitkässä juoksussa eurojakin voi säästyä, eikä oo mitään ylimääräisiä myrkkyjä(jos niitä on noissa valmistuotteissakaan, ei salmonella vaaraa tms.

Maksaa noin 5e 500g purkki... halvemmaksi tulee ostaa se 30 munan salkku ja erotella itse.

...ja mitä "bulkkikeittiö" nimitykseen tulee, niin se on huono tai ainakin harhaanjohtava, koska dieetin härvellyksiä nämä ihme reseptit on... bulkilla syödään oikeaa juustokakkua ja oikeaa makaronilaatikkoa.

Mää oon aina ihmetellyt, että miksi puhutaan näin. Dieetillä kitsastellaan 40g riisiä / ateria, mutta bulkilla pitäisi tuo korvata kahdella bigmacilla.
Jos henkilön ylläpitokalorit on 2500kcal, niin sitähän dieettaa jossain 1800-2100kcal välillä ja bulkkaa 2800-3000kcal välillä. Eihän loppujen lopuksi tuohon paljon mitään mättämistä mahdu? Hieman vain annoskokoja kasvattaa joka aterialla :)

Vai onko sikabulkki ainoa oikea vaihtoehto? ;)

Mää oon aina ihmetellyt, että miksi puhutaan näin. Dieetillä kitsastellaan 40g riisiä / ateria, mutta bulkilla pitäisi tuo korvata kahdella bigmacilla.
Jos henkilön ylläpitokalorit on 2500kcal, niin sitähän dieettaa jossain 1800-2100kcal välillä ja bulkkaa 2800-3000kcal välillä. Eihän loppujen lopuksi tuohon paljon mitään mättämistä mahdu? Hieman vain annoskokoja kasvattaa joka aterialla :)

Vai onko sikabulkki ainoa oikea vaihtoehto? ;)

Toi mainitsemasi bulk ylläpito +2500kcal esiintyy samoissa tarinoissa teräsmiehen, joulupukin sekä muiden satuhahmojen kanssa.

Eli siis bulkilla kun treenataan melkeen joka päivä, niin noilla sunkin mainitsemilla statseilla se tarvittava määrä on oikeasti jossain siellä 3500-4000 kcal/pvä. Ja on siis pienen miehen määrä. Lisäks kun sä koitat raapia niitä kaloreita bodysafkoista, niin äkkiä huomaat tilanteen jossa ennen nukkumaanmenoa pitäs nauttia ne illan viimeset 1000kcal pakastevihannesten muodossa. Sit kysyään jo sitä luontoa..

Eikös Hra. Hietala oo TuTa-DI+kauppataiteiden maisteri... ei varmaan tarvii ihan euron tarkkuudella noita munan valkuaisten hintoja laskee ;)

Eikös Hra. Hietala oo TuTa-DI+kauppataiteiden maisteri... ei varmaan tarvii ihan euron tarkkuudella noita munan valkuaisten hintoja laskee ;)

No ei varmasti tarvitsekaan. Mutta tuo on hyvin suomalainen näkökulma, että ei mistään ruoasta tarvitse mitään säästellä esim. ostamalla tuotteen hiukan halvemmalla ja sitten taas toisaalla maristaan, kun ei ole siihen ja siihen rahaa, kun kaikki on kallista. Täyttä Offtopiccia, anteeksi.

Toi mainitsemasi bulk ylläpito +2500kcal esiintyy samoissa tarinoissa teräsmiehen, joulupukin sekä muiden satuhahmojen kanssa.

Eli siis bulkilla kun treenataan melkeen joka päivä, niin noilla sunkin mainitsemilla statseilla se tarvittava määrä on oikeasti jossain siellä 3500-4000 kcal/pvä. Ja on siis pienen miehen määrä. Lisäks kun sä koitat raapia niitä kaloreita bodysafkoista, niin äkkiä huomaat tilanteen jossa ennen nukkumaanmenoa pitäs nauttia ne illan viimeset 1000kcal pakastevihannesten muodossa. Sit kysyään jo sitä luontoa..
:offtopic:
Miksi bulkilla pitäisi treenata melkein joka päivä?
:offtopic:

Back
Ylös Bottom