CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Tää on kyllä aivan väärä paikka kysyä, mutta mikä tuon vuokasprayn funktio on? Siis verrattuna pulloöljyyn
edit: oli tullu Hulkista uutta kuvaa:
utti_22092013b.webp

Kova kunto! Mä toivon, että kaveri painaa nyt tarpeeksi pitkän offsiisonin ja räjäyttää potin tulemalla vielä kireänä lavalle parin vuoden päästä. Saa muut jantterit kerätä vähän enemmän lihaa sitten kun sen 1kg/10v ja 65kg kisapainon...

Otsakkeen kaveriin viitaten. 19v olen treenannut ja kilpaillut pääosin voimanostossa mutta myös kehonrakennuksessa. Olen pelannut jääkiekkoa kilpasarjoissa ja valmentanut jo pian 9v nuoria kiekkoilijoita. Viimeisen 2v aikana valmennettavat ovat pokanneet Voimanoston sm. pronssin, hopean, kullan ja 3 suomenmestaruutta, penkin Sm hopen ja pronssin! Olen nähnyt monia valmentajia ja heidän metodejaan mutta edelleen väitän että Utti Hietala on jopa kansainvälisellä mittarilla mitattuna yksi valistunein ja omistautunein kehonrakentaja maailmassa! Vastoin geeniperimän muodostamia lahjoja hän on tehnyt sen mikä jää 90% huippulahjakkaista kavereista tekemättä! Omaan itse tietynlaisen lahjakkuuden mutta ongelmani on se etten ole koskaan saanut itsestäni irti samanlaista omistautumista kuin Utti! Arvoitan miehen samaan kastiin Herrasen, Savolaisen ja Ossin kanssa! Muut huiput kuten Nyyssölä, Reiman ja kumppanit pääsevät samaan kouluun mutta jäävät alemmalle luokalle!

Janne Seppälä

U must be kidding?

Olisiko sekä että tuon lainaamasi Sheikon tekstin kanssa?

Veikkaan, että Utilla tosiaan on kropan puolesta todellakin lahjoja ainakin voimapuolelle. Junnuajan pikajuoksutulokset käsittääkseni lähes olemattomalla harjoittelulla viittaisi omasta mielestäni siihen, että kaverin lihassolujakauma on melkoisen nopeusvoittoinen ja näille kavereille yleensä varsinkin voima tarttuu vähän hemmetin hyvin. Tämä siis mitenkään väheksymättä tuota täydellistä omistautumista lajille ja raakaa vuosien työtä.

Mää oon aina ihmetellyt, että miksi puhutaan näin. Dieetillä kitsastellaan 40g riisiä / ateria, mutta bulkilla pitäisi tuo korvata kahdella bigmacilla.
Jos henkilön ylläpitokalorit on 2500kcal, niin sitähän dieettaa jossain 1800-2100kcal välillä ja bulkkaa 2800-3000kcal välillä. Eihän loppujen lopuksi tuohon paljon mitään mättämistä mahdu? Hieman vain annoskokoja kasvattaa joka aterialla

Näkisin, että makaronilaatikko on vielä aikalailla eri asia kuin bigmacit... vaikka laittaisi ketsuppiakin päälle.

Ja miksi pitäisi "mättää" ?? Jos ylipäätään on tarvetta saada syödä koko kakku kerralla, niin kannattaa mennä itseensä ja miettiä, että onko nyt jossain jollain tasolla joku asia hassusti. Minä ainakin syön paljon mielummin yhden siivun oikeaa juustokakkua kuin mätän puolikkaan vuokallisen hyydytettyä proteiinijauhetta ja makeutusainetta.

Olisiko sekä että tuon lainaamasi Sheikon tekstin kanssa?

Veikkaan, että Utilla tosiaan on kropan puolesta todellakin lahjoja ainakin voimapuolelle. Junnuajan pikajuoksutulokset käsittääkseni lähes olemattomalla harjoittelulla viittaisi omasta mielestäni siihen, että kaverin lihassolujakauma on melkoisen nopeusvoittoinen ja näille kavereille yleensä varsinkin voima tarttuu vähän hemmetin hyvin. Tämä siis mitenkään väheksymättä tuota täydellistä omistautumista lajille ja raakaa vuosien työtä.

Samaa mieltä. Taisi junnuna olla suhteellisen kovakin atleetti, mutta varmastikkaan mm. rakenne ei ole optimaalinen ja kun katsoo kuvaa ennen aloitusta, kun hän painoi sen 50kg, niin on siinä kyllä töitä saanut tehdä vähän helvetisti. En usko, että juuri kukaan on noin omistautunut lajille, kuin Utti. Ja myös täytyy kunnioittaa häntä ihmisenä, että on muutenkin kova jantteri - mm. akateemisesti koulutettu ja taitaa olla vielä tuplatutkinnot taskussa. Ja kun puhutaan naturaalikehonrakennuksesta Suomessa, niin kyllä se ainoastaan Hulkki. Hulkki on positiivisesti esillä erinäisissä projekteissa, kaikki muut kilpailijat vertaavat itseään Hulkkiin jne.

Ei ehkä rakenteeltaan geneettisesti lahjakkain mutta kyllähän Uttiin liha tarttuu aika LAHJAKKAASTI. Oli jo armeijaikäisenä hurjassa kunnossa. Tuskin elämä silloin pelkkää bodymunkkeilua oli.

Voi sitä roinaepäilyjen määrää 2000-luvun alussa tällä foorumilla kun alkoi kuviaan postailemaan arvosteltavaksi :)

Jokatapauksessa hieno mies ja niitä harvoja joita keholajeissa arvostan.

Back
Ylös Bottom