CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

No, en minäkään paljoa sanoisi siittä kuka tietää voimasta, jos koko penkkitulokseni olisi rakennettu vain tekemällä 2X6, ja tästä parin päivän päästä lattiapenkki ja bodailua. Mikään muu tuskin olisi voinut kehittää enemmän...;)
Eli tulos ei todellakaan kerro tietämystä asioista:)

Aamen.

Mike sanoi:
Elä sää kuikelo huutele sieltä 20 metrin päästä kun et vittuakaan voimasta tiedä. Tuota tuossa juuri ihmeteltiinkin, joten Pera Pervo on vain ihan hiljaa siellä lähtötelineissä.
No kas, siinäpä asiallinen viesti ihmiseltä joka johtaa Suomen yhtä johtavaa keskusteluportaalia. :thumbs:

Buhaha. Miken kommenttihan osu paremmin kun nyrkkisilmään ja sai meikäläisenkin repeilemään harvinaisen vittumaisen työpäivän päätteeks.:piis:

Ahhaha, kauhee meteli mun kommentista. Läpällähän tuo on heitetty, relatkaa nyt vähän. AK, todellakin vetää, joten älä suotta ressaa, vai osaatko paremmin vetää tätä? Meitsi on vippaillut ajan saatossa aina kaikkia kommentteja ja tulen jatkossakin heittelemään, ette te musta vellipersettä saa missään vaiheessa.

Onko teillä vähän vihreät lasit päässä? Hulkki voi vapaasti täällä nimitellä jengiä juntiksi, pistää neutrista halvalla ja jos minä vähän leikkimielisesti kuittaan jollekin vinkuheinälle maratoonarille, niin ollaan meuhkaamassa. Muistakaa kuitenkin aina sekin, että mä edelleen pidän tätä sivustoa yllä, välillä se unohtuu ja rispektiä ei taida pudota sen perusteella, vaan aina kun paikka tulee, niin ollaan tökkimässä sormella kylkeen.

Mä voin AK sanoa, että mulla olis 6 vuoden pyyteettömän työn ja intensiivisen 14 tunnin keskityöpäivävauhdilla varaa pistää vähän tiukempaakin kommenttia ilman että te täydelliset ihmiset olette heti hihassa kii.

Mitähän mieltä jengi olisi jos vaihtaisin vaihdetta ja Forum Admin nimimerkillä kirjoittaisin korrektia tekstiä ja olisin kaikkien kaveri? Lopettaisin oman persoonani, jonka mukaan myös Pakkotoisto on profiloitunut ei niin perinteiseksi ja netikettiä noudattavaksi sivustoksi.

Anteeksi taas jos loukkasin kaikkien tunteita.

Tämän forumin suola on osaksi se, että kinataan ja mussutetaan vähän väliä kaikesta taivaan ja maan välillä. Välillä ihan myös ohi aiheen, kuten tapana on aina. Ihmisiä me vaan olemme.;)

Voisikohan tähän maksimivoima / sarjakestävyys -vääntöön saada kommenttia Perälän Samulilta? Siinä on käsittääkseni mies, jolta taatusti löytyy nopeita soluja ja sitä paljon puhuttua maksimivoimaa. Sarjapainojen ja maksimiykkösen suhde oli kai Samulilla aika samankaltainen kuin Hulkillakin?

Olen kuullut, että Samulilla tiukan nelosen jälkeen tankoon sai laittaa julmasti rautaa lisää ja ykkönen tuli vielä puhtaasti ylös liikkeessä kuin liikkeessä.

Taitaa riippua aika paljon geeneistä. Enemmän laihduttaneille Lyle McDonald tylyttää:"...dieted individuals typically show a biology that is absolutely not geared towards anything except packing the body fat back on..."
Niin, siis itse puhun nyt lähinnä siitä, että kun lihasglykogeenivarastot ovat dieetin jäljiltä tyhjähkössä tilassa, menee dieetin jälkeen heti alkuun syöty ylimääräinen hiilari ensisijaisesti lihasglykogeeniksi, vasta sen jälkeen rasvaksi. Kun plussaa otetaan hyvin maltilla ja jatketaan kovaa treeniä, voidaan yleensä syödä useampikin päivä ilman että plussat alkavat kertyä rasvaksi. Ja vaikka ne +100/200 kcal alkaisivat esim. 4. päivän jälkeen kertyä rasvaksi, aloitetaan dieetti viimeistään seuraavalla viikolla uudestaan, eli rasvaa on ehtinyt kertyä kokonaisten 300-600 kalorin edestä.

Toki jos dieetin jälkeen kaloreita nostetaan vaikka 1000 kcal päivässä ja ruvetaan syömään ties mitä paskaa, alkaa rasvaa kertyä väkisinkin ja hyvin nopeasti. Tässä ei vain ollut ihan tuosta kyse.
Tuu joskus kokeilemaan Myllyyn, mutta muista, että homma lähtee vasta useamman treenin jälkeen rullaamaan, jos hermosto ei oo tottunu nopeampaan juoksuun.
Heh, kiitoksia tarjouksesta, mutta jää kyllä toistaiseksi spurtit tekemättä. Kyllä ihan salitreeni riittää toistaiseksi omiin tarkoituksiini varsin hyvin.
Hulkki voi vapaasti täällä nimitellä jengiä juntiksi
Huom! En ole kutsunut ketään tiettyä henkilöä juntiksi, olen vain sanonut the penkin olevan mielestäni junttiliike. :D

:hyper:

Aika uskomaton heitto, varsinkin kun huomioi että se tulee sivuston ylläpidolta..

Valot päälle Mike hei !!!! :thumbs:

Täysin samaa mieltä ei tommosia sais kyllä ylläpidolta tulla.

Edit.En ehtiny lukasta miken kommenttia, läpäksi osoittautui kommentti.

Tätä ketjua on aina yhtä hauska lukea kun samat jätkät vääntää samoista asioista päivästä toiseen. :)

Ei noista Miken kommenteista aina oikein ota selvää, kun vaikuttaa niin vakavalta mieheltä. Ja rispektiä tulisi varmasti enemmän, jos ei aina lähtisi tuohon marttyyrirooliin. Kyllä täällä jengi tajuaa kuinka paljon Mike tekee palstan eteen töitä, ei siitä tarvi joka kerta olla itkemässä jos jengi antaa palautetta. Ei herneitä nenukkiin, en kirjoita tätä vakavalla naamalla.

Tämä Hulkin ketju on kyllä välillä koko pakkiksen huumorintajuttomin ketju. ;)

Ps. Hulkki miksi et tee penkkiä :hyper:

Viimeksi muokattu:
Tuo analyyttisyys on sairasta, puhdas maalaisjärki tekis joskus hyvää.

Ja noihin muihin juttuihin, on todella omituista jos 140x4 sarjat ovat kaverilla, joka ottaa 220. Se on jo valehtelua jommasta kummasta päästä. 220 ykkösen tekijä kykenee tekemään kutosia yli 180 kilolla.

Asia on todellakin näin.

Penkkipunnerrus

Olen jo vuosia seurannut Hietalan treenejä ja omistautumista, ja hän on mielestäni hyvä esimerkki varsinkin nuorille. Olen varmaan häntä aikaisemminkin tässä threadissa ylistänyt.

Mutta yksi asia ei vaan täsmää: miten on mahdollista, että kehonrakennukseen ja myös voimailuun perusteellisesti perehtynyt älykäs ihminen voi täysin leimata yhden todellisista perusliikkeistä "junttiliikkeeksi" jota "ei vaan voi arvostaa" kun se on "kaikkien rintahauissankareiden perusliike". Naurettavaa.

Aivan käsittämätön mielipide, jota hän jaksaa postista toiseen puolustaa. Se nyt vielä menee että hän itse ei sitä vahingossakaan tee, osaa mös perustella miksi ei. Mutta useamman kerran hän on leimannut tämän tärkeän liikkeen pelleliikkeeksi ja epäsuorasti myös halveksinut penkkipunneruksen ystäviä.

Ihmeellistä mollausta ja aliarviointia muuten fiksulta mieheltä. Nuo juttusi penkkipunnerukseen liittyen eivät kestä päivänvaloa :down:

Olen jo vuosia seurannut Hietalan treenejä ja omistautumista, ja hän on mielestäni hyvä esimerkki varsinkin nuorille. Olen varmaan häntä aikaisemminkin tässä threadissa ylistänyt.

Mutta yksi asia ei vaan täsmää: miten on mahdollista, että kehonrakennukseen ja myös voimailuun perusteellisesti perehtynyt älykäs ihminen voi täysin leimata yhden todellisista perusliikkeistä "junttiliikkeeksi" jota "ei vaan voi arvostaa" kun se on "kaikkien rintahauissankareiden perusliike". Naurettavaa.

Aivan käsittämätön mielipide, jota hän jaksaa postista toiseen puolustaa. Se nyt vielä menee että hän itse ei sitä vahingossakaan tee, osaa mös perustella miksi ei. Mutta useamman kerran hän on leimannut tämän tärkeän liikkeen pelleliikkeeksi ja epäsuorasti myös halveksinut penkkipunneruksen ystäviä.

Ihmeellistä mollausta ja aliarviointia muuten fiksulta mieheltä. Nuo juttusi penkkipunnerukseen liittyen eivät kestä päivänvaloa :down:

And here we go again...

Olen jo vuosia seurannut Hietalan treenejä ja omistautumista, ja hän on mielestäni hyvä esimerkki varsinkin nuorille.

On vähän :offtopic: mutta

a)mun mielestä Hulkin sitoutuminen lajiinsa on todellakin kunnioituksen arvoista joten :worship: Toivottavasti hän pääsee pitkälle.

b)mun mielestä hänen tapansa elää noin nuorena ihmisenä noin vahvasti lajille, jolla tuskimpa tulevaisuudessa leipä levenee tai olennaisesti paranee...vaikka se sopii hulkille niin en suosittele sitä yleisesti nuorille.

Antakaas kun vaari lähes 50 v. kertoo:

-te ootte nuoria vain kerran elämässä. Kohta tukka alkaa lähteä ja perheellisen vastuu alkaa painaa.

NAUTTIKAA nuoruudestanne, täysillä! Nuorena pitää -mun mielestä- juosta tukka putkella pimpin tai hepin perässä, kohta ei enää jaksa tai pysty :lol2:

Voimailu/kehoilu on hieno harrastus . Mutta vain harrastus. Kilpatasolla voimailu/kehoilu on laji, jossa ei natikat pitkälle pötki (paitsi omissa saarjoissaan). Jos joku aikoo kilpakehonrakentajana huipulle, ottakaa asioista ja varjopuolista selvää.

Pitäkää nuoret hauskaa, elätte elämänne parasta aikaa. Hulkille kehoilu on varmaan samalla myös hänelle sopivaa hauskanpitoa, mutta ihan oikeesti, hulkki on äärimmäisyys josta ei ihan joka suhteessa kannata kaikkien ottaa esimerkkiä vain siksi, että hän on monelle "guru" Hulkki on valinnut tiensä; se tie ei kaikille sovi.

Toivottavasti kukaan ei pahastu tämän vaarin höpinöistä. Peace&respect kaikille (menikö edes oikein)?:lol2:

Back
Ylös Bottom