Olen jo vuosia seurannut Hietalan treenejä ja omistautumista, ja hän on mielestäni hyvä esimerkki varsinkin nuorille.
On vähän

mutta
a)mun mielestä Hulkin sitoutuminen lajiinsa on todellakin kunnioituksen arvoista joten

Toivottavasti hän pääsee pitkälle.
b)mun mielestä hänen tapansa elää noin nuorena ihmisenä noin vahvasti lajille, jolla tuskimpa tulevaisuudessa leipä levenee tai olennaisesti paranee...vaikka se sopii hulkille niin en suosittele sitä yleisesti nuorille.
Antakaas kun vaari lähes 50 v. kertoo:
-te ootte nuoria vain kerran elämässä. Kohta tukka alkaa lähteä ja perheellisen vastuu alkaa painaa.
NAUTTIKAA nuoruudestanne, täysillä! Nuorena pitää -mun mielestä- juosta tukka putkella pimpin tai hepin perässä, kohta ei enää jaksa tai pysty :lol2:
Voimailu/kehoilu on hieno harrastus . Mutta vain harrastus. Kilpatasolla voimailu/kehoilu on laji, jossa ei natikat pitkälle pötki (paitsi omissa saarjoissaan). Jos joku aikoo kilpakehonrakentajana huipulle, ottakaa asioista ja varjopuolista selvää.
Pitäkää nuoret hauskaa, elätte elämänne parasta aikaa. Hulkille kehoilu on varmaan samalla myös hänelle sopivaa hauskanpitoa, mutta ihan oikeesti, hulkki on äärimmäisyys josta ei ihan joka suhteessa kannata kaikkien ottaa esimerkkiä vain siksi, että hän on monelle "guru" Hulkki on valinnut tiensä; se tie ei kaikille sovi.
Toivottavasti kukaan ei pahastu tämän vaarin höpinöistä. Peace&respect kaikille (menikö edes oikein)?:lol2: