Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lol, jos salilla on aikaa katsella naisia, on treenitehossa vakavia puutteita. Tämän pitäisi olla ihan yleistietoa.Hulkin kyllä harvoin näkee salilla treenikiireiltään tiukkapyllyisiä naisia katselevan.
Paraskin puhumaan; arvon herra Hoover voi sitten samalla chopata itsensä päälle naisten alusvaatekerraston ja useammankin puppelipojan taustalle. :D
Eiköhän se fokus pysy aika pitkälti nimenomaan noilla etureisillä syksyn kisojen jälkeenkin. Alustavissa suunnitelmissa on kasvattaa noita etureisiä (toki myös olkapäitä ja käsiä) 1-1½ vuoden ajan, minkä jälkeen pitääkin sitten jo lähteä taas kisadieetille joko 2008 kevään tai syksyn Classic BB -kisoja varten.Nyt täytyisi saada kipeästi jokin uusi näkökulma Hulkin alkavaan kilpauraan,
ettei tartte jauhaa näistä samoista.
Lähtökohdat lihaspainon suhteen on lyhyellä ja pitkällä kaverilla hieman erilaiset. Pitkän ihmisen lihakset ovat pidemmät ja lyhyen ihmisen lihakset vastaavasti lyhyemmätLihaspainoltaa pitkään lihakseen on mahdollista hommata enemmän tavaraa kuin lyhyisiin. Pitkä mies näyttää aivan yhtä kovalta kuin lyhytkin, kunhan hommaa suhteessa omaan pituuteensa saman määrän lihaa kuin lyhyempikin. Ja tää on yhtä vaikeaa molemmille.
Mutta entäs jos on pitkät raajat mutta lyhyet lihakset ;) Eli ei tuo nyt aina noin suoraviivaisesti mene

Lol, jos salilla on aikaa katsella naisia, on treenitehossa vakavia puutteita. Tämän pitäisi olla ihan yleistietoa.
J.EdgarHoover sanoi:Paskanjauhanta sikseen. Tässä ja Hulkin kuva threadissa on kolme asiaa
loppuukaluttuja:
- Etureidet
-Natuilu
-NVG
Kannustaa saa, kunhan kannustus pysyy asiallisena eikä ala näyttää siltä jo mainitulta teinitytön kirkumiselta Backstreet Gaysin konsertissa... :jahas:Mitenkähän tämän nyt sanoisi? On ihan OK, jos 16-vuotias poika kannustaa naiskilpailijaa - vaikka sitten kovaäänisesti ja hysteerisestikin. Jos taas kannustuksen kohteena on mieskilpailija, näyttää liian innokas kannustus suoraan sanottuna aika homolta.
kisojen jälkeen sitten voimailu-ura käyntiin :whip:

Olen ollut (iältäni) nuori, mutten ole koskaan oikein sisäistänyt tuollaisen fanituksen ideaa. Toki joitain kehonrakentajia arvostan enemmän kuin toisia, mutta ketään en ole fanittanut. Pienestä pitäen olen lukenut esim. bodylehtiä nimenomaan sillä ajatuksella, että haluan itse päästä samaan/pidemmälle kuin esim. artikkelissa esitelty kehonrakentaja. En ymmärrä pelkkää fanitusta; sitä että ihaillaan esim. jotain lehdessä olevaa tyyppiä ilman että itse pyrittäisiin saavuttamaan samoja asioita ja tehtäisiin duunia niiden eteen.eiköhän tuo NGV:n kannustaminen ole ihan pyyteetöntä fanitusta. ettekö Te, herra Hulkki, ole koskaan ollut nuori...?:D
Lol, aina jengillä sama virsi tuon voimapelleilyn suhteen. Jätetään voimajutut vaikka battleaxelle, jolta löytyy oikeasti lahjoja ja takuuvarmasti enemmän mielenkiintoa tuohon hommaan kuin minulta. ;)kisojen jälkeen sitten voimailu-ura käyntiin :whip:
Sinulla kuitenkin on kovat voimatasot (dip, chins)
Ei pienintäkään.Olisiko sinulla kiinnostusta tulla tännepäin kisailemaan AF ssa?
Heh, henkilökohtaisesti arvostan laihojen miesten kehonrakennuskilpailua (Classic BB) huomattavasti enemmän kuin laihojen miesten fitnesskilpailua (AF). Tarkoitan siis sitä, että Classic Bodybuildingissa kilpaileminen merkitsee minulle henkilökohtaisesti melko paljon, kun taas jossain AF:ssa kilpailemisesta en saisi minkäänlaisia kiksejä. ;)Siinä on oikeasti helvetin kova ja mielenkiintoinen laji ja huomattavasti arvostetumpi kuin esim CBB(toki cbb on vielä melko uusi laji).
Lol, aina jengillä sama virsi tuon voimapelleilyn suhteen. Jätetään voimajutut vaikka battleaxelle, jolta löytyy oikeasti lahjoja ja takuuvarmasti enemmän mielenkiintoa tuohon hommaan kuin minulta. ;)

Hulkki eikös sitten voisi fanittaa ja pyrkiä itse kovalla työllä isoks? Vai onko tuo mahoton kompo?:jahas:Hulkki sanoi:Olen ollut (iältäni) nuori, mutten ole koskaan oikein sisäistänyt tuollaisen fanituksen ideaa. Toki joitain kehonrakentajia arvostan enemmän kuin toisia, mutta ketään en ole fanittanut. Pienestä pitäen olen lukenut esim. bodylehtiä nimenomaan sillä ajatuksella, että haluan itse päästä samaan/pidemmälle kuin esim. artikkelissa esitelty kehonrakentaja. En ymmärrä pelkkää fanitusta; sitä että ihaillaan esim. jotain lehdessä olevaa tyyppiä ilman että itse pyrittäisiin saavuttamaan samoja asioita ja tehtäisiin duunia niiden eteen.
Hulkki eikös sitten voisi fanittaa ja pyrkiä itse kovalla työllä isoks? Vai onko tuo mahoton kompo?:jahas: