CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Ainoa keino saada NGV jättään Hulkki rauhaan taitaa olla jättikolehti jolla kustannetaan NGV:lle "vietä treeni- ja leffailta Hulkin kanssa"-palkinto josta Mike nappaa muistokuvan. Paljollakohan Hulkki heltyisi ;)

Wondis avaa kassan 5e
Kuka mukana?

Ps. ja ne pakolliset nuoleskelut, kovassa lihassa olet :rock:

Leffaksi suositellaan: Pumping Iron..

Todella hyvännäköinen kunto. Välillä tuntuu ettei jaksais millää lähteä salille, sit tulee katteltua hulkin tuloksia, niin kummasti motivaatio nousee. Tsemiä kisoihin:thumbs:

pitkällähän on luonnostaan jo suurempi lihasmassa kuin pätkällä
Olin salitreenit aloittaessani 181 cm / 50 kg. Aika helvetin kevyt saa kuka tahansa lyhyempi jamppa olla, jotta meikäläisellä olisi "luonnostaan jo suurempi lihasmassa kuin pätkällä".

Olin salitreenit aloittaessani 181 cm / 50 kg. Aika helvetin kevyt saa kuka tahansa lyhyempi jamppa olla, jotta meikäläisellä olisi "luonnostaan jo suurempi lihasmassa kuin pätkällä".

Hehe...totta! Mutta löytyy kuule niitäkin.:)

Juurikin näin. Ja pitkällähän on luonnostaan jo suurempi lihasmassa kuin pätkällä, joten...

Joten...?

Mitä väliä, jos vaaka sanoo, että on kilo enemmän lihasta, kun näyttää heinäseipäältä, eikä ole voimaa läheskään saman verran kuin sillä lyhyemmällä.

Turhaa selitystä. Pitkän on paljon vaikeempi olla yhtä lihaksikas kuin lyhyemmän kaverin (siis suhteessa saman näkönen). 170 senttinen kaveri tarttee lisää lihaa esimerkiksi 10 kg, että näyttää joltain ja 195 senttinen kaveri tarttee vaikka 15 kiloo lihasta, jotta näyttäs samalta. Varmasti vaikeempi saavuttaa toi 15 (ja menee kauemmin, vaikka onkin pitkät lihakset ja muuta saissea).

PS: joo, olen 195cm pitkä, mistä arvasitte :D

Hulkki sanoi:
Oikeasti, jos sinulla on NGV mitään kunnioitusta meikäläistä kohtaan, unohda tuo sairaalloinen kovaääninen fanittaminen. Siellä lavalla vituttaa ja hävettää aika lailla, jos katsomossa joku 16-vuotias poika huutaa nimeä kuin mikäkin hysteerinen teinityttö Backstreet Gaysin konsertissa, kuvainnollistavaa esimerkkiä käyttääkseni.
Sorry Hulkki, lupaan olla aivan cool, mutta kai sitä edes kannustaa saa? Itse kun Boosmanissa kannustin oman salin Minn Paileria niin Minna tuli oikeen kiittämään mua salilla hyvästä kannustuksesta mitä annoin, joten en mää mikään turha kannustaja ole. Mutta lupaan, että en sekoa täydellisesti ainenkaan sekunttia pitempää.

NGV, sä kerroit juuri mulle muutama päivä takaperin, että jätät Hulkin rauhaan. Eikö se sun sana pidäkään?
Pitää pitää, mut sä et ikinä luvannu, että otat noin hyviä kuvia Hulkkista, joten vähän meni överiks, mutta ei mee enään, koska ei tuon parempii kuvia tule joten olen aivan rauhassa.

Ja Hulkki sorry, yritän olla ihmisiks ja samat sanat Mikelle myös.

Kovassa kunnossahan hulkki näyttää olevan :thumbs:

Varo sitten vaan, ettei ngv kosi sua :lol2:

ah! kuinka romanttista! Hulkki voittaa kisan ja on onnensa kukkuloilla ja kaiken kruunaa SHOKKI YLLÄTYS kun NGV nousee parras valoihin ja polvistuu Hulkin eteen...

kyllä siinä vois yhellä ja toisella kyynel tirahtaa simmuun siinä vaiheessa :)

kenellä mistäkin syystä...

kai sitä edes kannustaa saa?
Kannustaa saa, kunhan kannustus pysyy asiallisena eikä ala näyttää siltä jo mainitulta teinitytön kirkumiselta Backstreet Gaysin konsertissa... :jahas:
Itse kun Boosmanissa kannustin oman salin Minn Paileria niin Minna tuli oikeen kiittämään mua salilla hyvästä kannustuksesta mitä annoin, joten en mää mikään turha kannustaja ole.
Mitenkähän tämän nyt sanoisi? On ihan OK, jos 16-vuotias poika kannustaa naiskilpailijaa - vaikka sitten kovaäänisesti ja hysteerisestikin. Jos taas kannustuksen kohteena on mieskilpailija, näyttää liian innokas kannustus suoraan sanottuna aika homolta.

Hulkin pitäisi päästä tuosta homofobiastaan! Eihän täällä pakkiksella ole yleisestikään homofobikot viihtyneet! :lol2:

Mitenkähän tämän nyt sanoisi? On ihan OK, jos 16-vuotias poika kannustaa naiskilpailijaa - vaikka sitten kovaäänisesti ja hysteerisestikin. Jos taas kannustuksen kohteena on mieskilpailija, näyttää liian innokas kannustus suoraan sanottuna aika homolta.

harvoin saa hulkin kommenteille repeillä kun mies pysyy aina niin asia linjalla, mutta nyt kyllä repesin totaalisesti:D :hyper:

Heh, tää NGV:n ja HulkKin ( ;)) välinen "suhde" on kyllä mielenkiintoinen. Kyllä mäkin Hulkki sua fanitan, tosin en samalla tasolla kuin NGV :D Hyvältä näyttää, joten jatka samaan malliin vaan. Loppuun vielä Hulkille teaseri, voita kaikki. Voit antaa viiltävän analyysin tuosta nyt todennäköisyyskaavioiden kera miten tuo ei tule toteutumaan :D

Täytyy nyt itsekkin tänne jotain kirjoittaa yö-vuoron ratoksi, vaikkei mitään uutta sanottavaa oikeastaam olekkaan. Hemmetin tyylikkäitä kuvia ensinnäkin niistä kiitos Mikelle. Ja kuvattava itse eli HULKKi on kyllä helvetillisen kovassa kunnossa! Olen itsekkin melkoinen Hulkki-fani, vaikken sitä "aivan" niin suorasti ilmaisekkaan kuin NGV. Eli samoilla linjoilla ollaan edellisen kirjoittajan kanssa. Mutta äskenkin huomasin tuossa 2-jakoisia ohjelmia selaillessani, että puolihuomaamattomasti etsin jatkuvasti HULKIN vinkkejä ja HULKIN ehdotuksia. Kyllä toi sun kuntos antaa tosiaan vielä uskoa siihen, että natunakin kannattaa vielä yrittää porskutella eteenpäin, vaikka se kuinka hidasta olisikin...

Hieno kunto Hulkki, tsemppiä kisoihin!

Ps. Älä ota turhia paineita NGV:stä. Jotkut vaan ON hardcore faneja

emoticones-msn-sourire-nerd.gif

komea on kunto kyllä! toivotaan miehelle menestystä lavalla :thumbs:

ps. ootko muuten kokeillu noille etureisille sitä paljon kehuttua salibandy-tyylistä treenausta? kun se tuntuu niin monilla toimivan.. ;)

Mulla tuli jotenkin mieleen Max Maxistä se irkeesi pää nahkahousuissa joka ajeli ympäriinsä teini puppelipoika takaistuimella. Hulkin onneksi en nyt ehdi photoshoppaamaan.

Mulla tuli jotenkin mieleen Max Maxistä se irkeesi pää nahkahousuissa joka ajeli ympäriinsä teini puppelipoika takaistuimella. Hulkin onneksi en nyt ehdi photoshoppaamaan.
Paraskin puhumaan; arvon herra Hoover voi sitten samalla chopata itsensä päälle naisten alusvaatekerraston ja useammankin puppelipojan taustalle. :D

http://en.wikipedia.org/wiki/J._Edgar_Hoover --> Personal life

On ihan OK, jos 16-vuotias poika kannustaa naiskilpailijaa - vaikka sitten kovaäänisesti ja hysteerisestikin. Jos taas kannustuksen kohteena on mieskilpailija, näyttää liian innokas kannustus suoraan sanottuna aika homolta.

Älä nyt viitsi. Nuoret ovat innokkaita faneja. Sehän on vain hieno asia. En mä usko, että kannustuksen takia sua ainakaan kukaan alkaa homoksi epäilemään. Korkeintaan liiallisen homofobian takia alkaa epäilykset heräillä. ;)

Back
Ylös Bottom