CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

WezFaceoff.jpg

Onhan noissa samaa näköä :rolleyes:

Ääh, turhaan tosiaan NGV:tä pelkää. Vaan mistä tietää, mitä tyrmäystippoja se NGV ujuttaa Lahdessa Hulkin juomapulloon;) .

Hulkin kyllä harvoin näkee salilla treenikiireiltään tiukkapyllyisiä naisia katselevan. Ei kyllä sitten miehiäkään katsele kumminkaan "sillä silmällä". Ehkä hänen tietokonemaiset aivot herättävät jonkun kiihokekohdan hypotalamuksessa, kun hän joskus treenikiireiltään bongaa punttimimmin, jolla on täydelliset hanskat ja etureidet!:D

Paraskin puhumaan; arvon herra Hoover voi sitten samalla chopata itsensä päälle naisten alusvaatekerraston ja useammankin puppelipojan taustalle. :D

Jos palvelee kahdeksaa perekkäistä presidenttiä jotka kaikki pelkää sua,
voi pukeutua miten huvittaa. Clyde Tolson oli nuorena komea mies, muttei koskaan mikään puppelipoika.

Paskanjauhanta sikseen. Tässä ja Hulkin kuva threadissa on kolme asiaa
loppuukaluttuja:
- Etureidet
-Natuilu
-NVG

Nyt täytyisi saada kipeästi jokin uusi näkökulma Hulkin alkavaan kilpauraan,
ettei tartte jauhaa näistä samoista.

Nyt täytyisi saada kipeästi jokin uusi näkökulma Hulkin alkavaan kilpauraan,
ettei tartte jauhaa näistä samoista.
Eiköhän se fokus pysy aika pitkälti nimenomaan noilla etureisillä syksyn kisojen jälkeenkin. Alustavissa suunnitelmissa on kasvattaa noita etureisiä (toki myös olkapäitä ja käsiä) 1-1½ vuoden ajan, minkä jälkeen pitääkin sitten jo lähteä taas kisadieetille joko 2008 kevään tai syksyn Classic BB -kisoja varten.

Lähtökohdat lihaspainon suhteen on lyhyellä ja pitkällä kaverilla hieman erilaiset. Pitkän ihmisen lihakset ovat pidemmät ja lyhyen ihmisen lihakset vastaavasti lyhyemmät :) Lihaspainoltaa pitkään lihakseen on mahdollista hommata enemmän tavaraa kuin lyhyisiin. Pitkä mies näyttää aivan yhtä kovalta kuin lyhytkin, kunhan hommaa suhteessa omaan pituuteensa saman määrän lihaa kuin lyhyempikin. Ja tää on yhtä vaikeaa molemmille.

Mutta entäs jos on pitkät raajat mutta lyhyet lihakset ;) Eli ei tuo nyt aina noin suoraviivaisesti mene

Mutta entäs jos on pitkät raajat mutta lyhyet lihakset ;) Eli ei tuo nyt aina noin suoraviivaisesti mene

Hehe, mut kyllä ne lihakset kiinnittyy väkisinkin semmosiin kohtiin, että pitkän miehen on mahdollista niillä raajojaan liikutella. Ainakin yleensä :)

Liikuteltua kyllä pystyy, mutta kyllä esim. kädet ovat yleensä tykimmän näköiset lyhyellä jannulla kuin pitkäkätisellä. Yleensähän esim. hauislihas pitkäraajaisilla kiinnittyy niin että haban ja kyynärtaipeen väliin saa vaikka muutaman sormen, kuten hulkin ja allekirjoittaneen tapauksessa.

Lyhytraajaisilla taas olen huomannut että itse hauis alkaa yleensä heti kyynärtaipeen jälkeen nousemaan ylöspäin. Myöskään ojentaja ei yleensä lähde niin vahvasti kaartumaan pitkäkätisellä.

Aika turhaa off-topikkia joka loppuu minun osaltani tähän :)

Lol, jos salilla on aikaa katsella naisia, on treenitehossa vakavia puutteita. Tämän pitäisi olla ihan yleistietoa.

Paskat, se vilkuiluhan nostaa vaan testotasoja:D

Edit: Tuijjotustahan sen olla pitää (kiinni tietysti jäämättä)

J.EdgarHoover sanoi:
Paskanjauhanta sikseen. Tässä ja Hulkin kuva threadissa on kolme asiaa
loppuukaluttuja:
- Etureidet
-Natuilu
-NVG

No tässäpä noihin liittymättömiä kymysyskiä Hulkille? 5- 10 vutisssuunnitelma (kuten ennen vanhaan Neuvostoaikoina)? Eli mitä Hulksteri tekee, mitä duunia, mitä kisoja. Onko oma sali pytyssä austraaliassa Lee Priestin kanssa läppää heitäessä:D ? Vai asusteletko Jenkkilässä, ja olet saanut kovan "natugurun maineen":D

Kyllä on tuplahauis edestä poseeraus parantunut huomattavasti kun kattoo noita dietin etenemiskuvia, kovat on haukkarit nimen omaan tuossa posessa!

Kannustaa saa, kunhan kannustus pysyy asiallisena eikä ala näyttää siltä jo mainitulta teinitytön kirkumiselta Backstreet Gaysin konsertissa... :jahas:Mitenkähän tämän nyt sanoisi? On ihan OK, jos 16-vuotias poika kannustaa naiskilpailijaa - vaikka sitten kovaäänisesti ja hysteerisestikin. Jos taas kannustuksen kohteena on mieskilpailija, näyttää liian innokas kannustus suoraan sanottuna aika homolta.

eiköhän tuo NGV:n kannustaminen ole ihan pyyteetöntä fanitusta. ettekö Te, herra Hulkki, ole koskaan ollut nuori...?:D

mjoo. hienoja kuvia, hommia on selvästi tehty (molemmilla puolilla kameraa).

kisojen jälkeen sitten voimailu-ura käyntiin :whip:

toivottavasti dieetti, valmistautuminen ja kisa menee hyvin ja debyytistä jää hyvät muistot. sen olisit tottavie ansainnut.

eiköhän tuo NGV:n kannustaminen ole ihan pyyteetöntä fanitusta. ettekö Te, herra Hulkki, ole koskaan ollut nuori...?:D
Olen ollut (iältäni) nuori, mutten ole koskaan oikein sisäistänyt tuollaisen fanituksen ideaa. Toki joitain kehonrakentajia arvostan enemmän kuin toisia, mutta ketään en ole fanittanut. Pienestä pitäen olen lukenut esim. bodylehtiä nimenomaan sillä ajatuksella, että haluan itse päästä samaan/pidemmälle kuin esim. artikkelissa esitelty kehonrakentaja. En ymmärrä pelkkää fanitusta; sitä että ihaillaan esim. jotain lehdessä olevaa tyyppiä ilman että itse pyrittäisiin saavuttamaan samoja asioita ja tehtäisiin duunia niiden eteen.
kisojen jälkeen sitten voimailu-ura käyntiin :whip:
Lol, aina jengillä sama virsi tuon voimapelleilyn suhteen. Jätetään voimajutut vaikka battleaxelle, jolta löytyy oikeasti lahjoja ja takuuvarmasti enemmän mielenkiintoa tuohon hommaan kuin minulta. ;)

Olisiko sinulla kiinnostusta tulla tännepäin kisailemaan AF ssa? Siinä on oikeasti helvetin kova ja mielenkiintoinen laji ja huomattavasti arvostetumpi kuin esim CBB(toki cbb on vielä melko uusi laji).

Tässä lajissa yhdistyy hyvin body sekä voima. Sinulla kuitenkin on kovat voimatasot (dip, chins) niin varmasti olisi edellytyksiä menestyä!

Olisiko sinulla kiinnostusta tulla tännepäin kisailemaan AF ssa?
Ei pienintäkään.
Siinä on oikeasti helvetin kova ja mielenkiintoinen laji ja huomattavasti arvostetumpi kuin esim CBB(toki cbb on vielä melko uusi laji).
Heh, henkilökohtaisesti arvostan laihojen miesten kehonrakennuskilpailua (Classic BB) huomattavasti enemmän kuin laihojen miesten fitnesskilpailua (AF). Tarkoitan siis sitä, että Classic Bodybuildingissa kilpaileminen merkitsee minulle henkilökohtaisesti melko paljon, kun taas jossain AF:ssa kilpailemisesta en saisi minkäänlaisia kiksejä. ;)

Lol, aina jengillä sama virsi tuon voimapelleilyn suhteen. Jätetään voimajutut vaikka battleaxelle, jolta löytyy oikeasti lahjoja ja takuuvarmasti enemmän mielenkiintoa tuohon hommaan kuin minulta. ;)

kunhan kliseilin :)

harva tietää mitä tahtoo yhtä hyvin kuin sinä, joten vakavissani en tuollaista edes ehdottaisi.

Hulkki sanoi:
Olen ollut (iältäni) nuori, mutten ole koskaan oikein sisäistänyt tuollaisen fanituksen ideaa. Toki joitain kehonrakentajia arvostan enemmän kuin toisia, mutta ketään en ole fanittanut. Pienestä pitäen olen lukenut esim. bodylehtiä nimenomaan sillä ajatuksella, että haluan itse päästä samaan/pidemmälle kuin esim. artikkelissa esitelty kehonrakentaja. En ymmärrä pelkkää fanitusta; sitä että ihaillaan esim. jotain lehdessä olevaa tyyppiä ilman että itse pyrittäisiin saavuttamaan samoja asioita ja tehtäisiin duunia niiden eteen.
Hulkki eikös sitten voisi fanittaa ja pyrkiä itse kovalla työllä isoks? Vai onko tuo mahoton kompo?:jahas:

Hulkki eikös sitten voisi fanittaa ja pyrkiä itse kovalla työllä isoks? Vai onko tuo mahoton kompo?:jahas:

Ja missähän välissä sinäkin muka treenaat?? Jannu ollu vuoden kirjautuneena ja posteja enemmän kuin laki sallii. Sinunlaisia tapauksia on kuule muutama jo nähty. Ensin hehkutetaan niin kehonrakennuksen nimeen ja vähän ajan kuluttua ei edes kusta koko lajin suuntaan...

Eihän fanittamisessa mitään väärää ole. Rokkibändit ja show-painijat, etc.. itseasiassa elää siitä ja Hulkinkin voi täällä Pakkiksella laskea jo yhden sortin show-painijaksi. Niin selkeä oman tien kulkija kun olet ja tyylilläsi kiistämättä kovaa tulosta tehnyt.

Täälläkin selkeästi iso joukko fanittaa Hulkki, jotkut äänekkäästi ja toiset vaan kohteliaasti taustalla myhäillen. Minusta se vaan kertoo sen, että sinä Hulkki olet tehnyt monta asiaa oikein. Ota se kohteliaisuutena!

Back
Ylös Bottom