Se mikä minua ehkä tässä ”kummastuttaa” että joo ollaan lisäravinne bisneksessä isosti mukana (jos näin nyt voidaan tässä yhteydessä sanoa) ja tarkoitus on leipoa sillä rahaa. Samalla tiedostaen että sillä mitä markkinoi ja oli aiheuttamassa tiettyjä vääristyneitä mielikuvia jne asiakkaille ja seuraajille niin NYT on hyvä hetki kertoa että no 95% on enemmän tai vähemmän turhaa.
Nyt sitten puolustus on se että HEI ne on lisäravinteita. Vaan se esimerkillä ja mielikuvan luomisella on markkinoitu tietoisesti tiettyyn suuntaan. Moni ei sitä sitten huomaa tai ajattele. Ja aikanaan lisäravinteiden markkinointi oli aika rumaakin rajuine lupauksineen.
Toki ihminen SAA JA PITÄÄ muuttaa mielipiteitään jos oppii uutta ja se kumoaa aikaisemman ajattelu mallin mutta silloin sille uudelle tiedolle on varmasti perusteet MIKSI vaihdoin suuntaa. Se on typerää että pitää tiukasti vanhoista kiinni vain siksi että näin on aina ollut jos siellä on uutta tietoa joka selvästi osoittaa että jotain voi tehdä paremmin joltain kantilta tarkasteltuna. Muuten meillä olisi ”pyörätkin” vieläkin 6 kulmaisia.