Kyllähän sponssin juomia kehutaan ja käytetään. Eihän ne koiratkaan ruokkivaa kättä pure. Vähän kärjistettynä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvin muuttunut lisäravinne mielipiteet pojilla.
Mun mielestä HULKKI on ollut scenen johtaja älyllisessä treenissä, mutta, jos vaikka olisi viikon Lapin vaellus, kenet bodarin haluisin mieluiten että on rento meininki eikä grammalleen tarvii laskee kaikkia palkkareita, ottaisin jonkun toisen.
Utti voi vähätellä podcastissa, mutta kun kattoo matkavideoita, niin kyllä sillä on edelleen 10-20 purkkia mukana.
Mielestäni tämä keskustelun säie lähti liikeelle siitä, että Hulkki/Wilenius puhuivat aloittelevan nuoren punttaajan ravitsemuksesta. Eikä näitä voi entisen CBB kisaajan ja Pro ukon ravintolisiin sotkea.
Kuunnellaanko me samaa podcastia? Ainakin mun versiossa teilataan BCAA ja EAA:kin aika huolella. ...
Haha ja jokunen vuosi sitten wilen vinkit oli tyyliin lusikallinen aminohappoja muutaman tunnin välein :DKuunnellaanko me samaa podcastia? Ainakin mun versiossa teilataan BCAA ja EAA:kin aika huolella. Wilenius ainakin sanoo ihan suoraan, että ei käytä em. lisiä ainakaan dietillä, koska on helpompi olla dietillä kun syö kiinteästä ruoasta saman määrän ja Utti aikalailla komppaa tätä. Vieläpä jopa niin, että silloin (kisadietillä), kun niistä saattaisi olla edes jonkinlainen teoreettinen hyöty, Utti taitaa puhua jostain 1% hyödystä verrattuna kanaan niin mielummin syö sen kanan ja ottaa hiilarit riisistä dietillä, koska se tekee siitä dietistä mielekkäämpää ja helpottaa dietillä oloa.
Että kyllä siinä ihan kisaajienkin lisäravinteita sivutaan.
Mä näkisin hyvänä sen, että ihminen pystyy julkisesti puhumaan myös virheistään. Jos yksikään ihminen ei kokeilisi eri metodeja, tässä asuttaisiin edelleen luolassa ja mietittäis, että olispa kiva kun olis lämmintä. Mitä aminoihin tulee, niin etkö tuosta tekstistä ymmärrä itsekin sen, että käytännön tasolla kisaajille voi olla hyötyä ja muille ei niinkään. Ja mitähän molemmat herrat vuosia tekivät, kisasivat. Kelle nyt podcastit on suunnattu, taviksille.En kyllä tajua miten tuolla tasolla Utti pysty vetää asiat noin päin vittua että kovan ja pitkän kisadieetin jälkeen nostetaan kaloreita reversellä 20 kcal/viikko ja pelätään lihomista seuraavat puolivuotta että päästään kulutuksessa omalle tasolle.Puolivuotta reverseä,mitä vittua? Ja 20kcal viikossa nosto kisadieetistä?Sit ollu impotenttina sen takia pitkiä aikoja eli ei libidoa ollenkaan aikoihin.Täällä moni ihmetteli aikoinaan miksei Utilla ole akkaa,no mitäpä se impotentti naisella tekis,kattos sitä?
Sit ku se reverse oli saatu maaliin ja ollaan "omilla kulutuksessa" niin ollaan käytännössä oltu vuodesta dieetillä ja alikaloreilla 11 kuukautta ja siitä kuukauden päästä alkaa uus kisadieetti.
Ei ole ihmekään ettei kehitytty enää 15 vuoteen noilla metodeilla.
Ihan älyvapaata touhua ollu.Eikö kukaan puhunu järkeä Utille vai eikö se vaan uskonu ketään?
Sit aiemmin tuo amino homma,ennen käskettiin vetää 20-30g/treeniin ja nyt kumpikin puhuu ettei niistä ole mitään apua,korkeintaan 1% dieetillä KISAAJILLE jos sitäkään edes ,ei mitään järkeä käyttää aminoja sanoo Wileniuski ja käskee syödä ruokana neki niin elämä on kivempaa.
Ja se että jos oot 2-3 tuntia ennen reeniä syöy aterian,niinkö luultavasti 99.9% tekee jos vähänkään haluaa onnistua niin kenellekään ei ole mitään hyötyä juoda aminoja koska se ruoka on sulamassa mahassa edelleen ja sieltä vapautuu kokoajan aminoja verenkiertoon.
Hyvin on kyllä menny asiat päälaelleen tässä ihan lähiaikoina ja paljastuu että siellä on tehny monia asioita päin seiniä itse joita kukaan täyspäinen ei tekis.Tällä tarkotan tietenki tuota Utin reverse sirkusta tuolla kisakokemuksella. Ei tuota ainakaan valmentajaksi kannata palkata,lakkaa 20 vuotiaillaki seisomasta iäksi vielä.