Olisin varmaan jo aloitukseen laittanut, jos olisin halunnut.Eli keneltä ostettu? Ja millainen se on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisin varmaan jo aloitukseen laittanut, jos olisin halunnut.Eli keneltä ostettu? Ja millainen se on?
Onko suositella henkilöä keneltä saisi ihan oikean treeniohjelman?
Kai te nyt ostatte sitten pullotettua vettäkin kaupasta Suomessa, jossa hanoista tulee juomakelpoista vettä.
Näin ateistina mulla ei oo kauheesti luottoa varsinkaan Jumalan luomiin treeniohjelmiinEn mä itse luota välttämättä yksistään kenenkään treeniohjelmaan pelkän tekijän perusteella oli se sitten itse Jumalan luoma ohjelma
Näin ateistina mulla ei oo kauheesti luottoa varsinkaan Jumalan luomiin treeniohjelmiin
Herättäisi toki, mutta vitun hyvä ohjelma vie voiton: saa varauksettoman mielenkiintoni välittömästi!Eli myöskään saatanan hyvä ohjelma ei herättäisi luottoa?
Mä tekisin juuri päinvastoin: ottaisin kiinni ja vetäisin niin perkeleesti.Mä itse vähän vierastan tuota painoprogression mehustamista heti alkuun penkillä, kyykyllä ja mavella. Toki, jos heti on PT tai hyvä tyyppi muuten neuvomassa tekniikoita ja ne saadaan äkkiä kuntoon, niin ei siinä mitään. Ja tämä nyt varmaan on se sitä suosittelevien perusoletus, mutta se aika harvoin pitää paikkaansa, vaan jengi tekee juuri tuota painoprogressiota ihan kauheilla tekniikoilla. Jonkun mielestä varmasti ihan tarpeeton huomautus ja miten tottakai tekniikoiden pitää olla kunnossa, mutta reaalimaailmassa ne tekniikat on pitkään aika rajusti päin vittua ja painoprogression käyttö ei kyllä tue yhtään sitä tekniikkapuolen kehittymistä. Jos mä saisin palata 15v ajassa taaksepäin, niin käyttäisin ekat 1-2v ihan siihen, että ymmärtäisin mitä lihaksella treenaaminen tarkoittaa ja se pitäisi tehdä pienillä painoilla. Sitten kun tästä olisi edes jonkinlainen käsitys, niin ottaisin tuon kortin käyttöön.
Eikös se ollut Jari Leino? Ja kyse taisi olla, että haastattelija kysyi taljan kahvojen eroista.. vai onko tämä joku eri keissi?radylta muistaakseni kysyttiin tekniikkaa alataljaan niin sanoi etta koko pakka vaan ja sit vedetaan niin perkeleesti
no prkle nyt meni legendat sekaisin, taisikin olla leino, tuo kahvojen erot oli kysymyksessa mukana sen muistanEikös se ollut Jari Leino? Ja kyse taisi olla, että haastattelija kysyi taljan kahvojen eroista.. vai onko tämä joku eri keissi?
Ton filosofian takia mulla on asiakkaita.Mä tekisin juuri päinvastoin: ottaisin kiinni ja vetäisin niin perkeleesti.
Ton filosofian takia mulla on asiakkaita.