CBB Utti Hulkki Hietala

Varmistan nyt tyhmänä, koitin etsiskellä, mutta joku kuitenkin vastaa nopeammin, että eikö tuohon Utin ja Wileniuksen podcast-hommaan kysymykset ole tarkoitus heittää aina niiden videoiden alle ja vastailevat sieltä vai oliko vielä joku erillinen osio jossain? Kiitos!

YouTuben kommenttiosioon kysymykset, josta Utti keräilee niitä. Näin minä olen ymmärtänyt, mutta jos olen väärässä, niin joku korjaa kyllä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minun muistaakseni kyllä sanoi että miksei voisi vaikka käydä kokeilemassa masterseissa, enemmänkin palloitteli mahdollisuuksia kuin piti sitä todennäköisenä.

upload_2018-11-25_14-22-23.png

:sneaky: :rolleyes: C´mon Utti, on aika!

Jätkät lukee noita tekstejä niinkö piru raamattua.Etsimällä etsitään ja löydetään mistä sattuu mitä sattuu ja aletaan "levitteleen" tietona niitä omia hallusinaatioita joita on löydetty väkisin lukemalla.

itse olen nyt 43 vuotta ja tähän saakka on menty natuna.

Ei,ei tarkoita että aloin käyttämään,en todellakaan alkanut vaan olen nyt elänyt tähän asti.

Ja joku elgen täällä oikeen kannustaa aloittamaan käytön vaikka tuskin itse tietää lääkkeiden vedosta yhtään mitään.

Utin kohdalla näkee hyvin, miten sitkeä työ ja asioihin perehtyminen tuottavat tuloksia. Utti on pitkäksi mieheksi lihaksikas ja mallikas, vaikka vaatimattomana muuta väittääkin. Hieno mies.

Vaatimattomuus on äärimmäisen itseluottamuksen merkki.

Onko toi Hulkin touhu enää edes vaatimatonta? Eikö toi oo enemmänkin vain tapa alleviivata turvallisesti omaa kiistämätöntä mainiuutta turvallisella tavalla?

Voin olla väärässä,mutta eikös Utin kisapaino ollut nyt alempi kuin vuosiin ?

Tarkennuksena että oliko tuo paino siis punnituspaino vai ihan kisapaino? Kun ero voi olla raju.

Utti taisi osallista tuohon 'Games' sarjaan, jossa painorajat ovat pienemmät (jos tuo oli siitä viimeisestä kisasta). Se että paino on alempana, ei vielä lihasmassan häipymistä tarkoita. Nesteistä ja ruokamassastahan nuo karsitaan. Toki mitä rajumpi vedätys, sitä vaikeampi voi olla saada kroppa näyttämään hyvältä lavalla, kun pitäisi saada ne nesteet takaisin, ja mielellään vielä oikeisiin paikkoihin.

Mutta ompa tuo Utti sanonut että häntä 10 kiloa lihaksikkaammat kaverit ovat tunkeneet itsensä noihin aikaisempiin painorajoihin (hänellä 96kg, oletettavasti suunnilleen saman mittaisista puhunut), joten tuo muutaman kilon lisävedätys hänellä tuskin oli vielä mikään karmea temppu. En toki väitä että helppo tai mukava siltikään.

Olisiko tällä kisadieetillä myös halunnut vetää niin kireäksi kuin vain ikinä pystyy? YouTuben kommenteissa mainitsi, että viimeisen tiukassa istuvan rasvakilon polttamisessa paloi samalla 4kg lihasmassaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom