CBB Utti Hulkki Hietala

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Onkos porukka paljon näitä tehny, itse ja pari kaveria tehtiin se ihan ensimmäinen. Onhan nämä hyviä varsinkin keskitason treenaajille ja vieläpä ilmaisia. Ensimmäisessä oli ne 2 vaihtoehtoa, jotka olivat aika erinlaiset.

Onkos porukka paljon näitä tehny, itse ja pari kaveria tehtiin se ihan ensimmäinen. Onhan nämä hyviä varsinkin keskitason treenaajille ja vieläpä ilmaisia. Ensimmäisessä oli ne 2 vaihtoehtoa, jotka olivat aika erinlaiset.

Edellisen vedin läpi. Tää uus vaikuttaa paperilla järkevämmältä. Tekis mieli ottaa kokeiluun, mutta sotkisi kyllä aikaisemmat suunnitelmat täysin.

Utti PM-kisoissa hopeaa !

UTTTTI.png

Utilta hyvä veto!

Sitten vähän offtopic kun ei näyttänyt löytyvän omaa ketjua näille kisoille. Katsoiko joku streamia? Omaan silmään pitkässä sarjassa sijoitukset meni niinkuin piti, voittaja oli aika kova kyllä. Mutta tuon lyhyen sarjan olisin itse laittanut top3 osalta eri järjestykseen...

Utilta hyvä veto!

Sitten vähän offtopic kun ei näyttänyt löytyvän omaa ketjua näille kisoille. Katsoiko joku streamia? Omaan silmään pitkässä sarjassa sijoitukset meni niinkuin piti, voittaja oli aika kova kyllä. Mutta tuon lyhyen sarjan olisin itse laittanut top3 osalta eri järjestykseen...

Utti veti hyvin.
Voittaja oli isompi, kireämpi ja paineisempi.

En nyt sanoisi, että Utti oli tyhjä, mutta selvästi täydempi olisi ollut selvästi parempi.
Se on sitten eri juttu olisiko sittenkään sijoitusta muuttanut.

Energiajuomat paskaa, koska hampaat lähtee ja kofeiini on isoina annoksina pahasta.
Mutta hei kuuntelija, ostakaa tämä Fastin uusi laturi. Siinä on kofeiinia, sitruliinimallaatti ja asetyyli-l karnitiinia, asetyyli- l tyrosiinia, sutruunahappoa ja omenahappoa.

Onko kellään oikeaa näyttöä tuosta mpk- mtor : jälkimmäinen jää voimaan teoriasta? Kisadietillä höyryt päällä siitä ei varmaan pahemmin haittaakaan ole jos ampk tiloissa treenaa, mutta teoria kiinnostaisi.
Eli voiko ampk tosiaan kokonaan ampua intralla alas, jos pohjalla on tyhjä maha ja 40min aerobinen. Ja älkää unohtako vastauksessanne (jos sellaista tulee), että preloadissa on myös ampk aktivaatio aineita kuten kofeiini, opc yms).

Suositut

Back
Ylös Bottom