Se miten paikat kestää vaikuttaa vitusti. Siihen on turha kenenkään vetää roinakorttia, että roinaroopeilla hajoaa nivelet. Menee ne paikat paskaksi monella vaikka ei ikinä edes treeenaisi. Yli nelikymppisillä pahojakin nivelrikkoja ja selkävaivoja.Nii.. ja sit on niitäkin jotka ei yksinkertaisesti vaan halua käyttää roinaa.
Itse olen 42 vuotta,aloin treenaan 1998 eli 20 vuotta sitten.tällähetkellä olen parhaimmassa kunnossa ikinä,olen aina ollut natu ja kehityn edelleen.
Huvittaa että täällä sanotaan 40 vuotiasta vanhaksi eikä enää kehity,ei ainakaan natuna. Wilenius(39),mike,pappa heikkinen(aloitti 39 vuotiaana)boogie,nyyssölä ja kymmenet/sadat muut yli 40v on näyttäny että 40v. ei ole mitään vaan sillon ollaan parhaillaan,hassua että nää sanojat ei itse ole edes 30v.osa on jopa alle 25v eli vasta syntyny,mutta jostain ne tietää että 35 vuotias ei muutu miksikään ja 40v on turha treenata mitään
Hah hah ( älkääkä vetäkö roinakorttia koska itsekin kehityn natuna)
Kehitys loppuu kun ei itse usko itseensä.
Foorumillaki on kymmeniä 40+v jotka kehittyy,on elämänsä voimissa ja lihoissa. Eikö se oulun jurvansuukin ole 50v jo ja ihan jäätävässä kunnossa mihin ei 30v voi edes vielä päästä ku sellainen kiviliha tulee vuosikymmenissä.sen näkee kun vertaa huippujen kuvia 20,30,40+ vuotiaina.
Sitä ei sitten sellaiset tajua joilla paikat kestäneet hyvin. Ihmisissä on geneettisiä eroja miten esim nivelrikkoa saa.
Tämä siis ihan yleisellä tasolla, huomannut vaan miten yllättävän moni ei tajua paikkojen kestämisen merkitystä.