CBB Utti Hulkki Hietala

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos on dominoivat etuolat, niin miksi hauiskääntöä tehdään niin, että tanko osuu otsaan. Senhän periaatteessa pakottaa olat nostoon.
Mites jos kyynärkulmaa vaihtais taaksepäin niin, että tanko osuu rintaan?? Varsinkin kun tuossa talja-scotissa tuli jo ärsytystä etupainoitteisella kyynärkulmalla.

Ihan siis aidosti kysyn, en vittuile. Mikä siinä perinteisessä etuolkia nostavassa hauiskäännössä on niin ylivoimaista, kun sitä näkee kaikkialla?

Jos on dominoivat etuolat, niin miksi hauiskääntöä tehdään niin, että tanko osuu otsaan. Senhän periaatteessa pakottaa olat nostoon.
Mites jos kyynärkulmaa vaihtais taaksepäin niin, että tanko osuu rintaan?? Varsinkin kun tuossa talja-scotissa tuli jo ärsytystä etupainoitteisella kyynärkulmalla.

Ihan siis aidosti kysyn, en vittuile. Mikä siinä perinteisessä etuolkia nostavassa hauiskäännössä on niin ylivoimaista, kun sitä näkee kaikkialla?

Hauiksen toisen pään tehtävä on nostaa olkavartta eteen. Siihen en ota kantaa onko se jotenkin ylivoimaista tehdä niin.

Utilla alkaa kilsat näkyä juurikin lihaksen koostumuksen muodossa, nätisti se on saanut kovalla duunilla pitkäksi mieheksi siistit kädet. Respektttt.

Tieteellisin termein ilmaistuna on Utilla melkoisen tykit hanskat kuten alla olevalta videolta hyvin ilmenee

Komealta näyttää, mut kisakuvissa mitä oon nähny, niin tuntuu et jotain (näistä kaikista naturaaleista) katoaa, liian laihoja ja kuivia vissiin. Vois olla huomattavasti ylempänä tuomareiden rasvaprosentti-ihanteet naturaaleille, että tulis vähän näyttävyyttä lajiin.

Komealta näyttää, mut kisakuvissa mitä oon nähny, niin tuntuu et jotain (näistä kaikista naturaaleista) katoaa, liian laihoja ja kuivia vissiin. Vois olla huomattavasti ylempänä tuomareiden rasvaprosentti-ihanteet naturaaleille, että tulis vähän näyttävyyttä lajiin.
Mikäs kehonrakennussarja se semmoinen enää olisi jos ei ukot olis kuivia ja rasvattomia? Nimenomaan naturaalille se änkyräkireä kunto tuo sitä näyttävyyttä koska oikeasti iso ei ole mahdollista täysin ilman droppia olla.

Samaa mieltä.

main.php

Mikäs kehonrakennussarja se semmoinen enää olisi jos ei ukot olis kuivia ja rasvattomia? Nimenomaan naturaalille se änkyräkireä kunto tuo sitä näyttävyyttä koska oikeasti iso ei ole mahdollista täysin ilman droppia olla.

Mun mielestä se (yli)kireys ei ole näyttävää ja sitten kun noiden on pakko olla niin rasvattomia ja kireitä, niin normihoikka lihaksikas raksaukko näyttää äkkiä lihaksikkaammalta taviksen silmään. Sitten vielä ilman ulkopuolisia hormoneja vetää hormonitoiminnan sekasin laihdutuksella muutaman kerran vuoteen ja haittaa massan kasvattelua... Vaikka ero tulee aina olemaan suhtkoht tolkuton, niin kuitenkin mun mielestä pitäis vähän kaventaa sitä eroa turbobodareihin ja muuttamalla esteettisyyttä vähän vähemmän kireyttä ihannoivaksi naturaaleissa. Useimmat varmaan eri mieltä ymmärrän sen.
Välillä vaan tuntuu että laji on laihdutus eikä bodaus. :-)

Kattokaa Olmalan ketjun uusin IG postaus ja sanokaa ettei rasvaton ja kiree naturaali näytä miltää. Aika lähellä kisakuntoo taitaa alakaa olemaa.

No ei ainakaa omaa silmää näytä miltään, vaikka kunto onkin hyvä

No joo tossa tullaa just siihe yksilöllisyytee et mikä omaa silmää miellyttää

Eiks se ole testaamaton kisa mihin menossa, vai muistanko väärin?

Kunto on kyllä todella kova, rasvaprosenttia en osaa arvioida.

Ja ei hajuu kyllä kisan testauksesta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom