Komealta näyttää Utin kondis, kun vasta tuli katsottua uusin video. Kyllä minäkin vanhana ja raihnaisena kynäniskana voisin näyttää tuolta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko se niin, että Utti on kertonut, ettei panosta käsiin tai selkään juurikaan? Kuvat kesken kisadieettiä on aina oma juttunsa, mutta näiden perusteella voisi sanoa, että olisi ehkä kannattanut panostaa. Kaipa se CBB:n taso on taas harpannut parissa vuodessa sen verran eteenpäin, että nämä kuvat eivät nyt varsinaisesti leukoja loksauta.
Itsekkin kyllä uskon tähän. Ja mikä motivaatio ja intohimo utilla on omaan tekemiseen. Varmasti tulee hyvä paketti kun vaan saa sen viimeistelyhermoilun kuriin.Nimenomaan ikä ja pitkäjänteisyys tuo meillä niitä tuloksia pikkuhiljaa. Ainakin niin pitäisi tapahtua. Uuden lihaksen kasvattaminen 20 treenivuoden jälkeen on valtava homma ja treenien nousujohteisuus ei ole enää ihan yksinkertainen homma toteuttaa. Terveisin: Nimim. 3kg lihasta 10 viime vuodessa.
Ja sitten tuleekin joku alle 25 vuotias kovemmissa massoissa oleva kaveri ja vie cbb mestaruuden...Nimenomaan ikä ja pitkäjänteisyys tuo meillä niitä tuloksia pikkuhiljaa. Ainakin niin pitäisi tapahtua. Uuden lihaksen kasvattaminen 20 treenivuoden jälkeen on valtava homma ja treenien nousujohteisuus ei ole enää ihan yksinkertainen homma toteuttaa. Terveisin: Nimim. 3kg lihasta 10 viime vuodessa.
Ja sitten tuleekin joku alle 25 vuotias kovemmissa massoissa oleva kaveri ja vie cbb mestaruuden...
Paljonkas Utilla on ikää, voisin veikata että kuitenkin alle 40?
Kondis on hyvä, mutta ei parhaimmassa kunnossa enää.Käsittääkseni Utilla ei mitkään parhaimmat geenit bodaukseen ole ollut kehitys on ollut aika hidasta?
35v. Näyttää IMO selvästi nuoremmalta.
On Utilla todella härski määrä lihasta naturaaliksi. Monet harrastelijaroinaajat joutuu häpeään kun ovat pienempiä kuin Utti. Ihan perushomma että ensimmäisen 10 treenivuoden jälkeen lihasta ei enää saa lisää naturaalina. Järkevää treeniä niin selvästi lyhyempikin aika riittää saavuttamaan lähes kaiken lihasmassan mitä ikinä tulee saamaan.
Kyllä vaan aina tulee mieleen minkälaista tulosta tulisi kun laittaisi lääkkeet kehiin ja samalla järkevyydellä ja pitkäjänteisyydellä toteuttaisi sitäkin hommaa.
Tuo on niin totta mitä Utti puhuu noista nivel yms. vaivoista että ne ei kiinnosta paskaakaan ennenkuin itselleen tulee vaivoja. Itellä kun polvet myös samalla tavalla kuin Utilla että vaatii jäätävät lämmittelyt että pystyy tehdä ja olkapäätä pitää varoa jne. niin pystyy samaistumaan mitä niiden kanssa treenaaminen on. Hyviä vinkkejä saanut mm. takareidet ensin pumppiin ennen etureisiliikkeitä.
Sitä kun ei tiedä, se genitiikka kun määrää lääkkeissäkin paljon, toisilla on enemmän reseptoreja ja saa isomman edun samasta lääkemäärästä vs toinen kaveri samalla lääkemäärällä. Miksei tuo turpoaisi mutta en usko että olisi mikää valtava liharekka.
Sitä kun ei tiedä, se genitiikka kun määrää lääkkeissäkin paljon, toisilla on enemmän reseptoreja ja saa isomman edun samasta lääkemäärästä vs toinen kaveri samalla lääkemäärällä. Miksei tuo turpoaisi mutta en usko että olisi mikää valtava liharekka.
Nii.. ja sit on niitäkin jotka ei yksinkertaisesti vaan halua käyttää roinaa.
Itse olen 42 vuotta,aloin treenaan 1998 eli 20 vuotta sitten.tällähetkellä olen parhaimmassa kunnossa ikinä,olen aina ollut natu ja kehityn edelleen.
Huvittaa että täällä sanotaan 40 vuotiasta vanhaksi eikä enää kehity,ei ainakaan natuna. Wilenius(39),mike,pappa heikkinen(aloitti 39 vuotiaana)boogie,nyyssölä ja kymmenet/sadat muut yli 40v on näyttäny että 40v. ei ole mitään vaan sillon ollaan parhaillaan,hassua että nää sanojat ei itse ole edes 30v.osa on jopa alle 25v eli vasta syntyny,mutta jostain ne tietää että 35 vuotias ei muutu miksikään ja 40v on turha treenata mitään
Hah hah ( älkääkä vetäkö roinakorttia koska itsekin kehityn natuna)
Kehitys loppuu kun ei itse usko itseensä.
Foorumillaki on kymmeniä 40+v jotka kehittyy,on elämänsä voimissa ja lihoissa. Eikö se oulun jurvansuukin ole 50v jo ja ihan jäätävässä kunnossa mihin ei 30v voi edes vielä päästä ku sellainen kiviliha tulee vuosikymmenissä.sen näkee kun vertaa huippujen kuvia 20,30,40+ vuotiaina.