CBB Utti Hulkki Hietala

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vastaan otto nainenkin vain nauroi kun kerroin että nyt pitää sada kyyllä piikillä liivatetta polveen. Jalka nyt pahana öisinkin. Internetissä löysin hyvän artikkelin siitä, kuinka liivate vain hyvä on keholle. Alkuun syön sitä nyt, kattellaan miten polvi asia etenee.

https://askelterveyteen.com/liivatteen-monet-hyodyt/

Olen varma ettei millään liivatteen syömisellä kivut poistu.

Joo todella hieno homma.

Oispa ollu tuollainen määrä tietoa noin helposti saatavilla kun itse aloitteli harrastusta 20 vuotta sitten.
Sanoppa muuta:D Jonnet nykyisin aika onnekkaita tuon suhteen. Itsellä olisi kehitys alkuvuosina varmasti erilainen jos silloin olisi netissä kaikkea tätä tietoa.

Joo todella hieno homma.

Oispa ollu tuollainen määrä tietoa noin helposti saatavilla kun itse aloitteli harrastusta 20 vuotta sitten.
Jep 30v sitten alko jumppa ja ainoa tieto asiasta oli käsipainosetin mukana tullu kuvasto jossa tais joku 5 liikettä olla. Siinä tulikin sitten habaa ja sivuviparia puskettua 3x joka päivä, ei ollu mitään tietoa kuinka usein tehä jne. Minikylässä ei salia ollu eikä mitään tietoa mistään. Kädet turpos niin että venymäjälkiä aivan täynnä.

Aika yllättävää, että studioyleisössä kaikki veikkasivat tuloksen väärin. Itse arvasin heti, että Utilla ei ole mitään mahdolisuuksia ja mies jopa itse kertoi alussa miksi. Vastapuolen joukkueen yhteispaino oli 300kg. Lisäksi kilpailumuoto ei ollut mikään spesifinen bodausliike, jota Utti olisi harjoitellut, joten siitäkään ei tule etua. Ei tuollaisella painoerolla ole mitään jakoja.

Aika yllättävää, että studioyleisössä kaikki veikkasivat tuloksen väärin. Itse arvasin heti, että Utilla ei ole mitään mahdolisuuksia ja mies jopa itse kertoi alussa miksi. Vastapuolen joukkueen yhteispaino oli 300kg. Lisäksi kilpailumuoto ei ollut mikään spesifinen bodausliike, jota Utti olisi harjoitellut, joten siitäkään ei tule etua. Ei tuollaisella painoerolla ole mitään jakoja.

Cutlerista mallia! (y)

View: https://www.youtube.com/watch?v=p5ic2-xLyZg

Nyt ei ollut Utillakaan pelkkää höpöhöpöä väärin treenaamista. Turhaan vain puhuu tuosta omasta "heikkoudestaan". Ihan hyviä kuormia liikuttelee. Vaan hyvä video. Voisi jopa apinoida huvikseen jomman kumman treenin itselleen päivänä jonakin.

Suositut

Back
Ylös Bottom