CBB Utti Hulkki Hietala

Ihmettelen kyllä, jos ei Utilla noita artikkeleja olisi itsellään tallessa. Laittaisi ne vaikka myyntiin, jos ei halua ilmaiseen jakoon laittaa. Siinä missä valmentajat myy treeniohjelmia, niin kyllä noistakin voisi jonkun verran pyytää per pdf ja tehdä hyvät rahat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö toi Utti tossa uudessa podcastissa sanonut että ne on tulossa jonnekkin Fastin sivuille kun se alkaa skulaamaan? Puolikorvalla autossa kuuntelin niin voi olla että puhu jostain muista blogeista yms. mutta näin mä sen olin kuulevinani.

Eikö toi Utti tossa uudessa podcastissa sanonut että ne on tulossa jonnekkin Fastin sivuille kun se alkaa skulaamaan? Puolikorvalla autossa kuuntelin niin voi olla että puhu jostain muista blogeista yms. mutta näin mä sen olin kuulevinani.
Sanoivat juu että kaikki on tallessa ja tulee vielä sinne sivuille.

Sanoppa muuta. Ja onko Fast jotenkin Retardi. Palauttaa muutaman artikkelin ja sarja joka koskee rasvanpolttoa ja jossa 8 osaa tai jotain alkaa 3:sta? Eli ekat 2 puuttuu kokonaan. Sama kuin olisi kirja josta puuttuu ekat 30 sivua. Nyt on niin paha kokemus että en osta enää Fastin tuotteita.
Jotenkin tulee mieleen joku konttorirouva/herra asenteella: "Oho pari ekaa puuttuu, olen niin kuin en huomaisikaan ja jätän tämän vain tähän. Minähän olen vain töissä täällä"

Itse kyllä löysin ne rasvanpolton perusteet -artikkelisarjan alkuosat. Se tapahtui menemällä blogin sivulle 2. Jos olisin ilkeä, voisin alkaa arvailla, kuka tässä on retardi. :whistle:

Tuollaisen valtavan kirjoitusmäärän laittaminen järkevään järjestykseen uudelle alustalle saattaa oikeasti kestää. Eihän se ole ihan vaan copypastetusta, vaan ne sivut pitää saada hyvän näköisiksi kuvineen, taulukoineen ja tiedostoineen, kun kyseessä on kuitenkin kaupallisen firman mainossivu eikä mikään harrastetekele.

Nehän vois laittaa jotenkin kylkiäisenä tän uuden sarjan tuotteiden kanssa. Et aina ku ostas yhden tuotteen ni sais yhden artikkelin. Vähän ku ennen oli purkkaa, jossa mukana tuli joku lätkäkortti. Sit jengi vois vaihdella salilla niitä artikkeleita keskenään. "Mulla on kolme näitä rasvanpolton perusteet kakkosta, onko sulla antaa vaihdossa jotain?"

Nehän vois laittaa jotenkin kylkiäisenä tän uuden sarjan tuotteiden kanssa. Et aina ku ostas yhden tuotteen ni sais yhden artikkelin. Vähän ku ennen oli purkkaa, jossa mukana tuli joku lätkäkortti. Sit jengi vois vaihdella salilla niitä artikkeleita keskenään. "Mulla on kolme näitä rasvanpolton perusteet kakkosta, onko sulla antaa vaihdossa jotain?"

Ei kokonaista artikkelia, vaan pelkkiä osio. Näin pitää ostaa ainakin 100 purnukkaa, että saa koottua yhden artikkelin.

Utti puhui about 250 eri artikkelista. Jestas mikä määrä ja mikä määrä työtä noiden kirjoittamisessa on ollut kun mies itsekkin sanoi että hioo artikkeleita liikaakin.

Utti puhui about 250 eri artikkelista. Jestas mikä määrä ja mikä määrä työtä noiden kirjoittamisessa on ollut kun mies itsekkin sanoi että hioo artikkeleita liikaakin.

Ei se voi enempää vaatia kuin jos istuu Willen kanssa tekemässä podcastia ja yrittää pysyä asiassa. :ROFLMAO:

Itse kyllä löysin ne rasvanpolton perusteet -artikkelisarjan alkuosat. Se tapahtui menemällä blogin sivulle 2.
No mitä hittoa. Voin melkein vannoa että niitä ei ollut kun viimeksi tarkistin ja kävin kyllä sivulla 2. No ehkä ne kuitenkin oli ja sekoilin jotenkin itse. Hyvä kun kun koko sarja palautettu. Toivottavasti tulee kaikki artikkelit takaisin joskus

Jotenkin tulee mieleen joku konttorirouva/herra asenteella: "Oho pari ekaa puuttuu, olen niin kuin en huomaisikaan ja jätän tämän vain tähän. Minähän olen vain töissä täällä"

Sorry ot... Voi ei... Tuo asenne... Huokaus. Tuo on myrkkyä ja jos ja kun tulevaisuudessa ihmisiä itse palkkaan niin haluan selvittää mahdollisimman nopeasti onko asenne tuo. "Anti-proaktiivinen" asenne. Pro-passiivinen.

Valitettavasti tuo asenne on raakaa todellisuutta alalla kuin alalla suurimmalla osalla työntekijöistä. Toiset ovat huippuja, toiset työtä vältteleviä normijanttereita.

Sellainen työntekijä taasen jonka asenne on että "PERKELE miksi nämä eivät ole täällä jo??" -- Aijai, herkkua. Asioita tapahtuu ja KIUKULLA! (Valitettavasti yleensä tosin hyviksi pomoiksi kutsutaan tällaisia, työntekijöinä kauaa eivät edes viihdy)

Muistaako kukaan missä videolla utti puhui kollageenistä? muistelisin, että kehui nivelkipuihin? mietin vain kun täällä reissun päällä saisi kollageeniä 250g 20e pussin, mutta ei kehtaisi turhaan ostaa...

Suositut

Back
Ylös Bottom