CBB Utti Hulkki Hietala

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Loistavaa tekstiä jälleen Utilta :worship: Itse kanssa syönyt iltapuuroa jo parisen vuotta ennen unia. Mulla on tosin paha tapa aina raahata puhelin sänkyyn ja kattoa jotain striimiä ennen nukahtamista... Johtunee siitä että ei jaksa kuunnella omia ajatuksia o_O

Loistavaa tekstiä jälleen Utilta :worship: Itse kanssa syönyt iltapuuroa jo parisen vuotta ennen unia. Mulla on tosin paha tapa aina raahata puhelin sänkyyn ja kattoa jotain striimiä ennen nukahtamista... Johtunee siitä että ei jaksa kuunnella omia ajatuksia o_O
Miks ei näin saisi tehdä jos sillä saa unen parhaiten? Itsekin selailen nettiä kännykällä sängyssä ja tunnin selailun jälkeen unenpöpperössä känny laturiin ja nukahdan samoin tein. Jos meen suorilla sänkyyn ja yritän nukahtaa niin ei tuu mitään.

Ja kaikilla tutkimuksilla "kännykän valo sitä ja tätä plaaplaa" voi pyyhkiä persettä

Kannattaa tosiaan kokeilla kirjan lukemista, jos mitenkään luonnistuu. Itse olen noin puolitoista vuotta lukenut kirjoja vs aiempi kännykän plärääminen tai edes rauhallisen elokuvan katseleminen ennen nukkumaan menoa. Yhtä järkevää pientä muutosta elämässäni en muista tehneeni sitten tupakoinnin lopettamisen. Sekä itse yöunien laadun että muutenkin kyvyn rauhoittua kehittymisen kannalta.

Ja kaikilla tutkimuksilla "kännykän valo sitä ja tätä plaaplaa" voi pyyhkiä persettä

Eli jos sinä saat unta kännykän valosta huolimatta se tarkoittaa että koko tutkimuksella voi pyyhkiä persettä? Kaikilla tupakkaan liittyvillä tutkimuksillakin voi pyyhkiä persettä, ei mulla oo syöpää vaikka nuorena tulikin poltettua. :david:

Älkää nyt vetäkö mitään arjalaisuuteen liittyviä johtopäätöksiä, mut meikäläinen kyllä fiilaa tollasta vitivalkoista ihotyyppiä, jos on kovat massat ja kireyttä, kuten Utilla. Jotenki hienon näköstä.

Jos mulla olis Utin massat, nii kävisin vittu kaupassakin ilman paitaa! :D No ei vaines.. Mutta kyllä kelpais Utin heilua hihattomassa ihan Suomenkin saleilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom