Satu Kalmi oli ainakin nähnyt Arskan juuri Goldsilla.
Terska se vaan jaksaa painaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Satu Kalmi oli ainakin nähnyt Arskan juuri Goldsilla.
Mulla on tosin paha tapa aina raahata puhelin sänkyyn ja kattoa jotain striimiä ennen nukahtamista... Johtunee siitä että ei jaksa kuunnella omia ajatuksia
Joitain podcasteja tulee myös välillä soitettua. Äänikirjaa en oo kokeillu, pitääkin varmaa tuota testata, kiitos vinkistäPodcastit, äänikirjat kokeiltu?
Miks ei näin saisi tehdä jos sillä saa unen parhaiten? Itsekin selailen nettiä kännykällä sängyssä ja tunnin selailun jälkeen unenpöpperössä känny laturiin ja nukahdan samoin tein. Jos meen suorilla sänkyyn ja yritän nukahtaa niin ei tuu mitään.Loistavaa tekstiä jälleen Utilta Itse kanssa syönyt iltapuuroa jo parisen vuotta ennen unia. Mulla on tosin paha tapa aina raahata puhelin sänkyyn ja kattoa jotain striimiä ennen nukahtamista... Johtunee siitä että ei jaksa kuunnella omia ajatuksia o_O
Tohon nukkumisen parantamiseen voisi lisätä runkkauksen lopettamisen. Ei paljoo tartte yöllä heräilystä taikka huonosta unenlaadusta ressata
Tohon nukkumisen parantamiseen voisi lisätä runkkauksen lopettamisen. Ei paljoo tartte yöllä heräilystä taikka huonosta unenlaadusta ressata
Toimii. Samoin herääminen on paljon helpompaa ja virtaa riittää koko päivän
Ja kaikilla tutkimuksilla "kännykän valo sitä ja tätä plaaplaa" voi pyyhkiä persettä