Puhutko nyt meikäläisen valmennettavista, vai kenestä?Aika monella on ollut just tämä ongelma että ollaan tyhjiä.
Vihjaat tätä samaa ainaista paskaa, että meikäläinen ei tiedä mitään muuta kuin mitä Pubmedissä lukee, vaikka kisahommissa olen painottanut käytännön kokemusta luetun tiedon yli viimeiset 10 vuotta todella voimakkaasti.Onko valmentaja hyvä jos on lukenut kaiken tiedon mitä on saatavilla vai onko sellainen parempi millä on just esim. hyvä track record?
Fysiologian "kirjatieto" on IMO hyvä pohja, että vähän ymmärretään minkälaisia prosesseja kehossa on ja miten ne karkeasti ottaen toimivat, mutta yksikin todellinen valmennettavalle vedetty kisadieetti antaa 100x tärkeämpää ja relevantimpaa dataa ja kokemusta, kuin mikään määrä kirjatietoa. Olen tätä käytännön painoarvoa teroittanut jo vuosikausia aika voimakkaasti, mutta silti näköjään monella on jokin ihmeellinen käsitys, että luen vain kirjoja ja tutkimuksia eikä meikäläisellä ole mitään käytännön kokemusta sen takia, että olen perehtynyt MYÖS siihen teoriapuoleen. Mahtavaa logiikkaa. :D
Viimeksi muokattu: