CBB Utti Hulkki Hietala

Aika monella on ollut just tämä ongelma että ollaan tyhjiä.
Puhutko nyt meikäläisen valmennettavista, vai kenestä?
Onko valmentaja hyvä jos on lukenut kaiken tiedon mitä on saatavilla vai onko sellainen parempi millä on just esim. hyvä track record?
Vihjaat tätä samaa ainaista paskaa, että meikäläinen ei tiedä mitään muuta kuin mitä Pubmedissä lukee, vaikka kisahommissa olen painottanut käytännön kokemusta luetun tiedon yli viimeiset 10 vuotta todella voimakkaasti.

Fysiologian "kirjatieto" on IMO hyvä pohja, että vähän ymmärretään minkälaisia prosesseja kehossa on ja miten ne karkeasti ottaen toimivat, mutta yksikin todellinen valmennettavalle vedetty kisadieetti antaa 100x tärkeämpää ja relevantimpaa dataa ja kokemusta, kuin mikään määrä kirjatietoa. Olen tätä käytännön painoarvoa teroittanut jo vuosikausia aika voimakkaasti, mutta silti näköjään monella on jokin ihmeellinen käsitys, että luen vain kirjoja ja tutkimuksia eikä meikäläisellä ole mitään käytännön kokemusta sen takia, että olen perehtynyt MYÖS siihen teoriapuoleen. Mahtavaa logiikkaa. :D

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Etkös sä itse jokunen vuosi takaperin nimenomaan selittänyt miten et SM-kisoihin tankannut juuri ollenkaan ja kunto oli silloin oikein napakka? Toisekseen se että sinulla on yhdellä kerralla toiminut kermalikööritankkaus ei välttämättä ole fakta sille että se toimisi Utilla. Huvittavaa että ensin kerroit lähes faktana miten kannattaa tankata kunnolla ja heti sen perään lukee EHKÄ :D ja hyvä että muistit mainostaa kirjaasi :)
voi vamma

Nevermind, tämä Waffa1979 olikin se kaveri jonka mielestä meikäläinen mm. pelkää kovaa treeniä ja läpsyttelen kuin naiset, jne. Ei pitäisi sortua näihin samojen nimimerkkien provoiluihin aina kun ne kömpivät koloistaan tökkimään inhokkiaan kepillä. :D

Kiitos asiallisesta palautteesta :)
7d81ac18407b3dbca745a3fb4ce71ca0_why-are-the-stars-in-the-memes-who-cares_600-363.jpeg

Kyllä Itse veikkaisin Uttia tämän maan parhaaksi CBB-valmentajaksi. Hänessä yhdistyy vankka kirja/tutkimustiedon ymmärrys, vuosien käytännön kokemus ja analyyttisyys!

Uttia olen seurannut siitä asti, kun voimalu hommat aloitin eli about 6 vuotta. Vaikka itse teenkin voimatreeniä ja street workouttia, jaksaa Utin materiaaleja katsella ja lukea vuodesta toiseen!
Kiitoksia tuottamastasi materiaalista! Ne ovat viihdyttäviä tai informatiivisiä, monesti molempia samaan aikaan. Niistä on tullut opittua paljon vuosien varrella, vaikka paljon on jäänyt tiedosta hyödyntämättä, koska voimailu on lähempänä sydäntäni kuin bodaus.

Oli ilo katsoa viimeisintä ÖLOGIA ja nähdä se Utin ilo backstagella,kondiskin näytti hyvälle!

Pidä lippu korkealla ja tsemppiä Kultsaan!

On se kumma kun sinun kirjoituksia vähänkin kritisoi eikä nuole persettä niin heti tulee juuri tämmöisiä vastauksia kun nyt ylhäällä näkee :) Luulisi että kuitenkin 40v(?) mies pystyisi vähän fiksummin kirjoittamaan :) No antaa olla taas :D
Jep. 16v jonnet ylilaudalla vastailee samalla tavalla niin luulisi 40v julkisuuden henkilön osaavan vähän asiallisemmin vastata..

Nevermind, tämä Waffa1979 olikin se kaveri jonka mielestä meikäläinen mm. pelkää kovaa treeniä ja läpsyttelen kuin naiset, jne. Ei pitäisi sortua näihin samojen nimimerkkien provoiluihin aina kun ne kömpivät koloistaan tökkimään inhokkiaan kepillä. :D
En minä sua inhoa :D Kunhan nyt kysyin ja herätin keskustelua. Seuraan tekemisiäsi kuten monen muunkin mutta tästä en tykkää että kaikki mitä sanot tai teet on jotenkin absoluuttisen oikein eikä tekemisiä saisi kyseenalaistaa. Olen jo iältäni ehtoopuolella että en nyt tingilläni kiusaa netissä ketään :D

Kyllä Itse veikkaisin Uttia tämän maan parhaaksi CBB-valmentajaksi. Hänessä yhdistyy vankka kirja/tutkimustiedon ymmärrys, vuosien käytännön kokemus ja analyyttisyys!
Kiitoksia kovasti, mutta tuskinpa tuollaista tittelia voi hirveän helposti kenellekään (tai ainakaan meikäläiselle) jakaa. Valmennettavien määrän olen kuitenkin supistanut ihan kouralliseen jo joitain vuosia sitten, ja vaikka se peräänkuulutettu track recordi on mielestäni aika hyvä, melkoista oppimista tämä valmennustouhu on 10 vuodenkin jälkeen ja virheitä teen jatkuvasti. Yritän kuitenkin niistä mahdollisimman objektiivisesti oppia, jotta jatkossa osaisi sitten vähän paremmin.
Seuraan tekemisiäsi kuten monen muunkin mutta tästä en tykkää että kaikki mitä sanot tai teet on jotenkin absoluuttisen oikein eikä tekemisiä saisi kyseenalaistaa.
En ole mielestäni koskaan väittänyt että KUKAAN voisi tehdä asiat absoluuttisen oikein? Olen pikemminkin aina ollut sillä kannalla että ns. "oikeaa" tapaa tehdä asioita harvemmin on edes olemassa.

Ja kieltämättä kun meikäläisen ketjuun tulee yhtäkkiä kirjoittelemaan "kaiken mahdollisen kirjatiedon" vs käytännön osaamisen eroista (varsinkin nimimerkki joka on aiemmin kirjoittanut, että meikäläinen pelkää kovaa treeniä ja läpsyttelen kuin naiset tms), ensimmäinen reaktioni on aika helposti se, että taasko tätä samaa vanhaa paskaa, mitä olen saanut aika monta kertaa kuunnella todella heppoisin (tai olemattomin) perusteluin. Pahoittelen, jos käsitin viestisi todelliset tarkoitusperät väärin.

Viimeksi muokattu:
En minä sua inhoa :D Kunhan nyt kysyin ja herätin keskustelua. Seuraan tekemisiäsi kuten monen muunkin mutta tästä en tykkää että kaikki mitä sanot tai teet on jotenkin absoluuttisen oikein eikä tekemisiä saisi kyseenalaistaa. Olen jo iältäni ehtoopuolella että en nyt tingilläni kiusaa netissä ketään :D

Se, että puoli huumorilla porukka kutsuu uttia bodimunkiksi miltä löytyy absoluuttinen vastaus kaikkeen, ei varmaankaan tarkota sitä että Uttos Maximus näin ajattelee ja puhuu myös itse?

Jep. 16v jonnet ylilaudalla vastailee samalla tavalla niin luulisi 40v julkisuuden henkilön osaavan vähän asiallisemmin vastata..
No mitä mä voisin vastata kun kommentit on niin idioottimaisia ja tahallaan täysin väärinymmärrettyjä? Olkaa ihan rauhassa näitä väärinymmärtäjiä. Enhän minä mistään mitään tiedä. Vähän vain bodailen tässä. Sinä ja kumppanisi ootte niitä, joilla jostain syystä on peppureikä niin vallattoman pahasti tulehtuneet, vaikka mitä tässä sanoisi. Ihan turhaan minä lähden rautalankaa vääntämään teidän ressukoiden takia.

"Julkisuuden henkilö"

Mä olen ihan se sama Mika joka tänne rekkas ekan kerran 2005. Miksi mun pitäisi olla joku helevetin androgyyni, kaikkea pahoitteleva henkilö, joka ei mielipidettään saisi ääneen sanoa, tai mun jokainen vastine pitäisi olla neutraali ja anteeksipyytävä? Loukkaannu sinäkin ihan rauhassa, see if I care! :D LOL!! Julkisuuden henkilönä pitäisi varmaankin aina ja ikuisesti olla poskensa kääntävä lällykkä, jolla ei omia mielipiteitä saisi olla? Mulla on omat mielipiteeni ja omat kokemukseni, joiden pohjalta kommentoin ja joiden pohjalta olen esim treenioppaan kirjoittanut.

Jutellaan asiallisesti vaikka sitten kasvotusten, mutta täällä on turha asiallista keskustelua saada aikaseksi, koska teitä rektaali-ihmisiä on aivan liikaa.

No mitä mä voisin vastata kun kommentit on niin idioottimaisia ja tahallaan täysin väärinymmärrettyjä? Olkaa ihan rauhassa näitä väärinymmärtäjiä. Enhän minä mistään mitään tiedä. Vähän vain bodailen tässä. Sinä ja kumppanisi ootte niitä, joilla jostain syystä on peppureikä niin vallattoman pahasti tulehtuneet, vaikka mitä tässä sanoisi. Ihan turhaan minä lähden rautalankaa vääntämään teidän ressukoiden takia.

"Julkisuuden henkilö"

Mä olen ihan se sama Mika joka tänne rekkas ekan kerran 2005. Miksi mun pitäisi olla joku helevetin androgyyni, kaikkea pahoitteleva henkilö, joka ei mielipidettään saisi ääneen sanoa, tai mun jokainen vastine pitäisi olla neutraali ja anteeksipyytävä? Loukkaannu sinäkin ihan rauhassa, see if I care! :D LOL!! Julkisuuden henkilönä pitäisi varmaankin aina ja ikuisesti olla poskensa kääntävä lällykkä, jolla ei omia mielipiteitä saisi olla? Mulla on omat mielipiteeni ja omat kokemukseni, joiden pohjalta kommentoin ja joiden pohjalta olen esim treenioppaan kirjoittanut.

Jutellaan asiallisesti vaikka sitten kasvotusten, mutta täällä on turha asiallista keskustelua saada aikaseksi, koska teitä rektaali-ihmisiä on aivan liikaa.
Videoiden perusteella susta saa tosi hyvän ja asiallisen kuvan mutta välillä vaan tämä sinun nettipersoona ärsyttää :)
Jos veivaat hulluna "rumalla" tekniikalla ylätaljaa ja joku tulee sanomaan että "ootko ihan varma että teet ton oikein?", niin räkäisetkö suoraan naamalle ja sanot että "suksipa vittuun, ei kiinnosta"?
Veikkaan että et sano mutta jos joku täällä kommentoisi noin, niin tiuskisit heti vastaan.

Ei tartte joo poskee kääntää tai myötäillä ja se on hyvä että pitää mielipiteistään kiinni mutta kun välillä noi sun takaisinheitot on vaan semmoisia etten usko sun samanlailla kasvotusten tiuskia etenkään tuntemattomalle henkilölle.

Fanitan kyllä sun touhuja enkä oo mieltäni sen kummemmin pahoittanut :) Kyllä jos sut vaikka messuilla nään niin tuun morjestaa ja rupattelemaan

Videoiden perusteella susta saa tosi hyvän ja asiallisen kuvan mutta välillä vaan tämä sinun nettipersoona ärsyttää :)
Jos veivaat hulluna "rumalla" tekniikalla ylätaljaa ja joku tulee sanomaan että "ootko ihan varma että teet ton oikein?", niin räkäisetkö suoraan naamalle ja sanot että "suksipa vittuun, ei kiinnosta"?
Veikkaan että et sano mutta jos joku täällä kommentoisi noin, niin tiuskisit heti vastaan.

Ei tartte joo poskee kääntää tai myötäillä ja se on hyvä että pitää mielipiteistään kiinni mutta kun välillä noi sun takaisinheitot on vaan semmoisia etten usko sun samanlailla kasvotusten tiuskia etenkään tuntemattomalle henkilölle.

Fanitan kyllä sun touhuja enkä oo mieltäni sen kummemmin pahoittanut :) Kyllä jos sut vaikka messuilla nään niin tuun morjestaa ja rupattelemaan
Kuunteletko nyt ollenkaan mitä itse kirjoitat? Miten minä voin suhun sitten suhtautua kun en tunne muuta kuin sinun nettianonymiteettisi? Eikö tämä tilanne ole aika vääristynyt, että sä ns tunnet mut, tiedät kuka olen ja olet rakentanut siltä pohjalta mielipiteesi minua kohtaan? Kun sitten minä kirjoitan vastinetta foorumilla ja se ei vastaakaan sitä luomaasi mika-kuvaa jonka olet videoissa rakentanut, petyt minuun ja minun nettipersoonaan ja ihmettelet miten vääristynyt kuva minusta syntyikään?

Mitäpä jos nähtäisiin vaikka nyt kultsalla, jutellaan ja mennään vaikka yhdessä syömään? Vietetään aikaa ja tutustutaan toisiimme? Mitä luulet, muuttuisiko kuva minusta?

Netissä kuka tahansa voi kommentoida mitä tahansa, mutta vain me ns tunnetut persoonat joudutaan vastaamaan kirjoituksistamme ja meidän kirjoituksiamme tahallaan halutaan ymmärtää väärin.

Lähtökohtaisesti tilanne on vääristynyt. Jos mä en jaksa jokaista kirjoitustani lähteä oikolukemaan ihmisille jotka tahallaan lukevat pointit päin vittua niin syytön minä siihen olen. Ei se siltikään tee minust pahaa ihmistä tai henkilöä jolle voi rajattomasti vittuilla ja ilkeillä.

Jaa-a, tarkoitin lähinnä sitä kun monesti se tyyli miten vastaat joillekin täällä on semmoinen äreä ja tiuskiva, kun taas kaikista gymlogeista ja striimeistä saa semmoisen pirteän ilopillerin kuvan.
Eli suomeksi sanottuna VÄLILLÄ tämä sinun nettipersoona ei aivan vastaa sitä miltä vaikkapa videoissa vaikutat.

Antaa olla koko juttu, en tässä mitään pahaa kuitenkaan oo tarkoittanut.
Jos vaan kultsalle tulen niin ehdottomasti tulen juttusille ja vaikka kaverikuvan ottamaan :)

Jaa-a, tarkoitin lähinnä sitä kun monesti se tyyli miten vastaat joillekin täällä on semmoinen äreä ja tiuskiva, kun taas kaikista gymlogeista ja striimeistä saa semmoisen pirteän ilopillerin kuvan.
Eli suomeksi sanottuna VÄLILLÄ tämä sinun nettipersoona ei aivan vastaa sitä miltä vaikkapa videoissa vaikutat.

Antaa olla koko juttu, en tässä mitään pahaa kuitenkaan oo tarkoittanut.
Jos vaan kultsalle tulen niin ehdottomasti tulen juttusille ja vaikka kaverikuvan ottamaan :)
Etkö siis yhä ymmärrä kun sanon sulle, että vastaan juuri sillä tyylillä mitä minulle kommentoidaan. Jos vittuilulinjalle mennään niin en mä sentään niin munaton paska ole, että kääntäisin toisen poskeni.

Ei oo kyllä helppoo omistaa omaa kilpailijaketjua pakkiksella :D Tunnen oikeen kun Utilla nousee syke 200 kun lähtee vastailemaan näihin kommentteihin. Ei kyllä itellä pää kestäs.

Ihan btwnä, Jukka Keskisalolta joskus kysyttiin, että miltä tuntuu kun juoksufoorumilla tekemisiäsi arvostellaan kovalla kädellä. Vastaus kuului että "Helkkarin hienoa, että juoksu kiinnostaa"

Suositut

Back
Ylös Bottom