CBB Utti Hulkki Hietala

No jos tuota lineuppia nyt katsoo, niin kyllä Uttos ois sinivalkoisin lasein katsoen kuulunu olla sijalla 4.
Höps, aivan selkeä kutonen vaikka millä laseilla katsoo. Selvästi pehmein ja huonoin erottuvuus. Kovia oli tosin kilpakumppanit.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lyhyen sarjan voittajalle kyllä aivan hirvittävät massat, jalat aivan valtavat. Mutta pirun kapeat hartiat kyllä häiritsivät aika lailla. Tuolla pitkän sarjan voittajalla(Adrian Cyronek)aivan naurettavan kapea vyötärö, todella tyylikäs. Ei ollut kyllä Utilla helppo paikka heittää vaparia tuon kolmanneksi tulleen Nerijus Tamosaitisin jälkeen, aivan hillittömät massat etenkin yläkerrassa. Utilla lavaolemus ja esiintyminen kyllä huippuluokkaa.

Muutama läpi-leimattu kuva Fotomaskinilla..
med_fa05ea39c2188643024a87a5f66a3961.jpg

med_cd454f9bc633799a565dc0e9be2935cb.jpg

med_28a80ccd8ddeadd7ae1e45412f6e525d.jpg

Omaan silmään kunto näyttää jo nyt paljon paremmalta kuin vuosi sitten. Toki silloin meni asioita eri syistä perseelleen, mutta hyvällä tiellä ollaan. Onhan tässä vielä aikaa kiristellä eli eiköhän tuo reissu menny aika hyvin putkeen esikisana kultsaa varten. Utin "tuntien" ei ole tietenkään tuohon kuntoon tyytyväinen, mutta ei pidäkään. Uskon saavan hyvän paketin kasaan kultsaan.

Olenko ihan hakoteilla muistini kanssa, mutta menikö Utti tämän kisoja edeltävän offin ja ehkä kohti kisaakin Cycle Dietillä?

Tuota vuoden 2008 kuvaa kun vertaa viimeisiin kisoihin niin kyllä huomaa miten etureidet ovat kasvaneet vuosien varrella. Kyllä se vuosien määrätietoinen työ palkitaan vaikka kehitys noilla treenivuosilla onkin mitä on!

Laitan blogiin jonkinlaisen analyysin tuosta Oslon kisasta kunhan saan ensin vähän nukuttua, pääsin vasta takaisin Suomeen ja ylipäätään koneen äärelle. Lyhyesti summattuna kondis jäi erittäin tyhjäksi, ja terävämpi pitää myös olla. Sain kuitenkin tuosta Oslon kisasta oikein hyvää dataa, ja nyt on paperilla selvä suunnitelma Kultsaa varten, jotta lopputulos olisi parempi.

2008 kondikseen eli siihen once-in-a-lifetime huippukuntoon vertaaminen on typerää, koska tuolloin viimeistelyt toimivat kuin unelma oikeastaan riippumatta siitä mitä tein. Myöhempinä vuosina edes täsmälleen samat viimeistelyt (joista meikäläisellä on aika tarkat muistiinpanot) eivät ole toimineet lähellekään samalla tavalla, olen tämän selittänyt monessa yhteydessä moneen kertaan.

Viimeksi muokattu:
Tsemppiä Utille ja kiitos kaikesta matskusta!

Paljonko Utilla on puntarilla paino? Kiinnostaisi paljonko olisi teoriassa varaa kasvaa vielä tuosta.

2008 kondikseen eli siihen once-in-a-lifetime huippukuntoon vertaaminen on typerää, koska tuolloin viimeistelyt toimivat kuin unelma oikeastaan riippumatta siitä mitä tein. Myöhempinä vuosina edes täsmälleen samat viimeistelyt (joista meikäläisellä on aika tarkat muistiinpanot) eivät ole toimineet lähellekään samalla tavalla, olen tämän selittänyt monessa yhteydessä moneen kertaan.

Mun mielestä on kyllä urheilussa yleensäkin todella ymmärrettävää, että verrataan siihen parhaaseen kondikseen tai suoritukseen ja odotetaan, että sama kondis ylittyisi tai toistuisi. Ja ei nyt perkele ole mitään negaa eikä minkäänlaista vähättelyä Utin kuntoa kohtaan, ihan yleisesti näin se vain on oli laji mikä tahansa. Edeltävän parhaan kunnon tai suorituksen ylittämistä toivotaan ja odotetaan. Ja kun onhan tuota lihasmassaa kuitenkin kertynyt sitten vuoden 2008, niin toki sitä toivoo ja jopa uskoo, että vaikka sitten saatanallisen hyvällä tuurilla saisi Utti vielä viimeistelyt osumaan oikein helvetin nappiin.

Onko Utilla kokemusta kuinka stressi tai jännittäminen vaikuttaa kuntoon? Olen huomannut että monesti kisaajilla tuntuu se paras kunto ainakin omasta mielestä osuvan paria päivää ohi itse kisasta. Voisiko tässä olla kyse siitä että että joillakin stressi saa nesteet pintaan ja viikon huonoin kunto osuu tällöin juuri itse kisaan? Itse kisakondiksen pieleen menemistä sitten selitellään aina "virheillä" viimeistelyissä. Entä jos selittävä tekijä onkin näissä tapauksissa stressi?
Tätähän on varmaan aika hankala lähteä muuttamaan muutoin kuin kisakokemuksella ja pyrkimällä "olemaan stressaamatta" tai jännittämättä. Helpommin varmaan sanottu kuin tehty.

Onko Utilla kokemusta kuinka stressi tai jännittäminen vaikuttaa kuntoon? Olen huomannut että monesti kisaajilla tuntuu se paras kunto ainakin omasta mielestä osuvan paria päivää ohi itse kisasta. Voisiko tässä olla kyse siitä että että joillakin stressi saa nesteet pintaan ja viikon huonoin kunto osuu tällöin juuri itse kisaan? Itse kisakondiksen pieleen menemistä sitten selitellään aina "virheillä" viimeistelyissä. Entä jos selittävä tekijä onkin näissä tapauksissa stressi?
Tätähän on varmaan aika hankala lähteä muuttamaan muutoin kuin kisakokemuksella ja pyrkimällä "olemaan stressaamatta" tai jännittämättä. Helpommin varmaan sanottu kuin tehty.

http://hulkki.fastspace.fi/2016/04/18/lauantai-16-4-2016/

Noista saattaa löytyä jotain.

Voisiko tässä olla kyse siitä että että joillakin stressi saa nesteet pintaan ja viikon huonoin kunto osuu tällöin juuri itse kisaan? Itse kisakondiksen pieleen menemistä sitten selitellään aina "virheillä" viimeistelyissä. Entä jos selittävä tekijä onkin näissä tapauksissa stressi?
Stressi vaikuttaa kondikseen ihan mielettömästi, varsinkin nesteisyyden osalta, ja viime vuonna omalla kohdalla kävi juuri noin. Tällä kertaa ei ollut ainakaan kisapäivänä mitään vastaavaa, vaan kroppa jäi ihan yksinkertaisesti tyhjäksi. Kyllä mä nyt helvetti tiedän milloin lihakset on täynnä ja milloin ei, ja nyt ne ei sitä todellakaan olleet. Ja tällä kertaa vaikka tiesin hyvin kondiksen jääneen tyhjäksi, itse kisassa oli mulla helvetin hauskaa ja hyvä fiilis koska olen aina vain halunnut päästä kilpailemaan Oslo Grand Prixissa.

En nyt halua kuulostaa ylimieliseltä tms, mutta on tämä joka kerta vähän surkuhupaisaa kun kaiken maailman nettinimimerkit tulevat ehdottelemaan omia teorioitaan asioista, joista on ilmeisesti kokemustakin tasan nollan kilpailun verran?

Kyllä, stressi on merkittävä tekijä ja se vaikuttaa kuntoon tietyllä tavalla, mutta kun tiedossa oli jo kisaa edeltävänä iltana se, että nyt tulee väkisinkin jäämään tyhjäksi (eikä asiaa siinä ehtinyt enää hirveästi korjata ainakaan meikäläisen kropan kohdalla), ja kuvista/videoistakin näkee ilmiselvästi että lihakset olivat supertyhjät, niin miksi pitää tulla laukomaan että oikeasti vain kaiken syynä oli stressi eikä se ilmiselvä tyhjyys? Mitä helvettiä mäkin voittaisin "selittelemällä" epäoptimaalista kondista jollain paskapuheella viimeistelyistä JOS tietäisin syypään olleen rehellinen stressi? Ja miksi samalla logiikalla viime vuonna totesin että stressi oli pääsyypää, kun taas viimeistelyissä ei IMO ollut mitään suurta ongelmaa? Miksi olisin nyt vaihtanut "selitystä" päinvastaiseen suuntaan? Huvikseniko?

Ja edelleen, pahoittelen kärkästä vastaustani, mutta rajansa nyt kaikella näiden nimimerkin takaa laukojien kanssa, kun eihän näissä ole monesti mitään logiikkaa.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom