Mielenkiintoista,sulla olis varmaan vaikea tehdä fyysistä työtä esim rakennuksella missä joutuisit lähes joka päivä tekeen jotain failureen asti,kärrään laastia ym vastaavaa,et vois koskaan nukkua enää..
itse olen siellä ollu ja kyllä oli joka päivä failureen vetämistä ja joka paikkaa särki..mitenhän kymmenettuhannet rakennusmiehet nukkuu? vai nukkuuko ne?
Itekkin oon rakennushommia jonkun pätkän tehny eikä siinä oo failure lähelläkään. Ihan tosissaan, jos jotain säkkejä kantamalla saat ittes niin tukkoon ettet pysty enää seuraavaa nostamaan niin kannattais käydä lääkärissä.
Epäilen että olet mukavuudenhaluinen etkä halua vetää todelliseen failureen ja se aiheuttaa sen että alitajunta "vie unet" eli pelkäät siis kovaa treeniä niin etten pysty enää nukkumaan :D :D
mielestäni 8-10 ei ole edes raskaaata painot vaikka ne vedetäänkin failureen.Ei ne ole raskaita,raskaat on 1-3 joissa mitataan se että onko sitä voimaa vai ei. kympej' tehdessä ekat 6 toitoa on hetkuttelua ja kaukana raskaista
Mä taas epäile että sinä olet mukavuudenhalunen jos rakennustyöt on failurea ja kympin sarjassa ensimmäiset kuus toistoa on läpsyttelyä. Kun vedetään oikeesti failureen vaikka se kymppikin niin siinä pitää keskittyä aivan alusta asti. Sun tekstistäs tulee sellanen kuva että lopetat sarjas siihen kymmeneen kun alkaa vähän painaa vaikka todellisuudessa oli tullu 16-18 toistoa jos olisit tehny kunnolla.