Captain sweden aika hyvä heitto peteristä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://hulkki.fastspace.fi/2016/11/09/tiistai-8-11-2016/Olisiko mahdollista nähdä koko treenijako/ohjelma?
Ja mikään noista "raskaista" sarjoista ei ole failureen niin näyttää että vaikka natu onkin niin treenataan aika kevyesti. Siksi kysyinkin et toivutaanko tässä nyt jostain ylirasittumisesta vielä.
Ja mikään noista "raskaista" sarjoista ei ole failureen niin näyttää että vaikka natu onkin niin treenataan aika kevyesti. Siksi kysyinkin et toivutaanko tässä nyt jostain ylirasittumisesta vielä.
Eikös hulkki sanonut että tarkoituksella välttelee failurea tässä treenisysteemissä vai muistankohan väärin? En epäile työmoraalia tjst. kinnostaa vaan tietää että miksi näin...Ei varmaan. Hulkkihan tunnetusti vain tykkää mukavuusalueella läpsyttelystä. Työmoraalikaan tuskin riittäisi vetämään raskaita treenejä.
Painot ei ole niin raskaat hulkille, joten näinköhän nopeat solut aktivoituvat riittävästi... luin myös hulkin artikkelin nopeiden solujen aktivoimisesta räjähtävyydellä, raskailla painoilla jne. hyvä artikkeli oliUtti selvästi tehostaa motoristen yksiköiden aktivaatiota raskailla painoilla (ja/tai kiihdytetyillä toistoilla), jolloin myös failuren mukaan ottaminen kuormittaisi hermostoa turhaan, sillä nopeimpien lihassolujen rekrytaatio tapahtuu jo tuolla ensin mainitulla keinolla (raskaat painot ja /tai kiihdytetyt toistot).
Painot ei ole niin raskaat hulkille, joten näinköhän nopeat solut aktivoituvat riittävästi... luin myös hulkin artikkelin nopeiden solujen aktivoimisesta räjähtävyydellä, raskailla painoilla jne. hyvä artikkeli oli
Mä taas treenaan 6 päivää viikossa, kyykkään, penkkaan ja vedän failureen 2 kertaa 8 treenipäivään + volyymia muista liikkeistä aika paljon, oon ollut vielä maltillisilla miinuksilla ja nukun silti hyvin joka yö, palautumisessa on suuria eroja ihmisten välilläSiksi kirjoitin ja/tai kiihdytetyillä toistoilla Omalla kohdallani olen huomannut, että jos treenaan ns. raskailla painoilla (8-10 toiston sarjat) ja menen edes positiiviseen failureen, niin seuraavana yönä ei juuri nukuta. Heti kun jätin "yhden toiston varalle", niin ongelma katosi ja sarjapainoissakin alkoi tulla enemmän kehitystä. 15-20 toiston sarjoissa failure ei aiheuta minulle mitään negatiivisia sivuvaikutuksia.
Mielenkiintoista,sulla olis varmaan vaikea tehdä fyysistä työtä esim rakennuksella missä joutuisit lähes joka päivä tekeen jotain failureen asti,kärrään laastia ym vastaavaa,et vois koskaan nukkua enää..Siksi kirjoitin ja/tai kiihdytetyillä toistoilla Omalla kohdallani olen huomannut, että jos treenaan ns. raskailla painoilla (8-10 toiston sarjat) ja menen edes positiiviseen failureen, niin seuraavana yönä ei juuri nukuta.
Mä taas treenaan 6 päivää viikossa, kyykkään, penkkaan ja vedän failureen 2 kertaa 8 treenipäivään + volyymia muista liikkeistä aika paljon, oon ollut vielä maltillisilla miinuksilla ja nukun silti hyvin joka yö, palautumisessa on suuria eroja ihmisten välillä
Mä en usko että esim raskas paino räjähtävillä toistoilla kasvattaa lihasta yhtä hyvin kuin raskas paino räjähtävillä toistoilla failureen ja lihas saattaa kasvaa vieläkin paremmin jos vedetään vielä pakkotoistoja jne, kunhan vaan palautuminen kestää tuollaista tiheämmin kuin kerran viikkoon frekvenssillä
EDIT. siis toki tuossakin on valtavia eroja yksilöiden välillä esim, kuinka paljon nopeita soluja on vs hitaita, sprintteri vs maratoonari, maratoonarin kannattaa varmaan enemmän keskittyä volyymiin ja vähemmän super intensiivisiin setteihin, tosin tietty molempien kannattaa käyttää sekä volyymia että intensiteettiä jossain määrin
Sarjojen välissä:
• Etureisiä 10 sarjaa
• Vatsaa 10 sarjaa
Onneks nää kasvamis hommat ei oo uskon asioitaMä en usko että esim raskas paino räjähtävillä toistoilla kasvattaa lihasta yhtä hyvin kuin raskas paino räjähtävillä toistoilla failureen ja lihas saattaa kasvaa vieläkin paremmin jos vedetään vielä pakkotoistoja jne, kunhan vaan palautuminen kestää tuollaista tiheämmin kuin kerran viikkoon frekvenssillä