CBB Utti Hulkki Hietala

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Aivan mahtavaa settiä tuo Utin ja Jukan video. Utti puhuu ja Jukka antaa Utin puhua, näin se pitää mennä. Uttia tosiaan jaksaisi kuunnella tuntikausia, tietämys ja ulosanti on ihan omaa luokkaansa. Kiitos tästä ja kaikista muistakin videopläjäyksistä!

Hemmetin toimiva konsepti! Oli erittäin mielenkiintoista etenkin nuo hauiksen huippuun liittyvät keskustelut rinnan ja sarjaan kytkennöistä :D

Itseäni häiritsi vähän se että katsekontakti oli hyvin rajallista Utin ja Jukan kanssa, ja Jukka vaikutti hieman vielä siltä että ei ole vielä löytänyt "rooliaan" konseptissa. Mutta kaikesta huolimatta kiitos kaikesta!

Hemmetin toimiva konsepti! Oli erittäin mielenkiintoista etenkin nuo hauiksen huippuun liittyvät keskustelut rinnan ja sarjaan kytkennöistä :D

Itseäni häiritsi vähän se että katsekontakti oli hyvin rajallista Utin ja Jukan kanssa, ja Jukka vaikutti hieman vielä siltä että ei ole vielä löytänyt "rooliaan" konseptissa. Mutta kaikesta huolimatta kiitos kaikesta!

Jukka katsoi näyttöä ja mietti kuumeisesti seuraavia aiheita :D

Ps. jos olisin tuijottanut Uttia koko ajan, niin musta olisi näkynyt takaraivo ja sitten "hieman häiritsi kun Jukan takakaali on vaan ruudussa" :D

Mietin, että pitäskö webakamera jättää kokonaan pois? Katoin kyllä nyt uudestaan videon ja konseptihan on, että mä ohjaan keskustelua myös näytön ruudulta. Katsoin ruutua aina kun oli sopiva hetki ja aina Uttia kun aihe sitä vaati. Immeiset unohtaa aina välillä, että mä "ohjaan" koko juttua mielessäni koko ajan, jotta homma menee eteenpäin.

Viimeksi muokattu:
Mietin, että pitäskö webakamera jättää kokonaan pois? Katoin kyllä nyt uudestaan videon ja konseptihan on, että mä ohjaan keskustelua myös näytön ruudulta. Katsoin ruutua aina kun oli sopiva hetki ja aina Uttia kun aihe sitä vaati.

Ei pitäisi :) fakta vaan on se, että teette te miten tahansa nämä hommat niin jonkun mielestä löytyy aina jotain kritisoitavaa.

Loistavaa settiä ja hyvä konsepti! Ja webbikamera oli todella mukava lisä! Mukava katsoa, kun te kuitenkin käsillä havainnollistatte juttuja. Ehdottomasti saa webbikamera olla mukana

Itse esitin pientä kritiikkiä vain ja ainoastaan sen takia että näen tän oikeasti potentiaalisena. Ihan villinä ideana Jukka, oletko miettinyt että kuvaisi näitäkin juttuja useammalla kameralla? :) Se toimii kuitenkin mukavasti noissa muissa Penkkipunnerruksen videoissa.

Itse esitin pientä kritiikkiä vain ja ainoastaan sen takia että näen tän oikeasti potentiaalisena. Ihan villinä ideana Jukka, oletko miettinyt että kuvaisi näitäkin juttuja useammalla kameralla? :) Se toimii kuitenkin mukavasti noissa muissa Penkkipunnerruksen videoissa.

En :D Tän tarkoitus olisi kerrankin, ettei mulla mene 5 tuntia editoidessa, vaan vapaampaa keskustelua, jossa uusi kulma, työpöytä.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Mietin, että pitäskö webakamera jättää kokonaan pois?

Tuolla kokoonpanolla voisitte tehdä vaikka podcastia, jossa olisi myös joku vieras silloin tällöin. Toiseksi Suomesta pitäisi kyllä löytyä tukea tuolle, koska Suomesta ei taida löytyä tällä hetkellä parempaa kaksikkoa tekemään bodycasteja.

Tää oli aivan helvetin hyvä video ja todella toimiva konsepti kokonaisuudessaan!!! Webbikamera ja nuo kuva/videolinkit täydentää hyvin toisiaan pelkän puheen sijaan.

Ite kun en ole yli 10 vuoden treenaamisen aikana saanut kunnolla tuntumaa hauiksiin (domssit kyllä liiallisella rääkkäämisellä), niin parasta antia oli kohta n.28:00-> hauiksista. Ihmettelin, et mitä se Utti höpäjää ja onko tämä jotain niin tieteellistä juttua, mitä en edes yritä ymmärtää ;) . No olihan se pakko kokeilla. 1...2...3...WTF! En ole koskaan tuntenut vastaavaa hauiksessa:eek: Krampissa aika nopsaan:) Pakko kokeilla seuraavan käsitreenin yhteydessä :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom