CBB Utti Hulkki Hietala

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Utin juttuja kuunellessa tulee mieleen miten vähättelevä ja liiankin ankara on itellee (suomalaiseen tyyliin) :) oothan sä hyvä mies voittanu pm mestaruuden, mm6, pari sm-mestaruutta, eli onhan siel jotain oikein tehty, leuka ylös ja kohti uusia voittoja. Korjatkaa jos olen väärässä. :)

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Utin juttuja kuunellessa tulee mieleen miten vähättelevä ja liiankin ankara on itellee (suomalaiseen tyyliin) :) oothan sä hyvä mies voittanu pm mestaruuden, mm6, pari sm-mestaruutta, eli onhan siel jotain oikein tehty, leuka ylös ja kohti uusia voittoja. Korjatkaa jos olen väärässä. :)

Tyytyväisyys on este kehitykselle. Suomalaisten vahvan itsekritiikin ja ainaisen tyytymättömyyden tunteen ansiosta Suomella on maailman eniten olympiamitaleja (myös kultaisia) per asukas. Fyysisiltä ominaisuuksiltamme emme eroa lähes ollenkaan naapurivaltioiden ihmisistä, mutta ylivertaisen mentaliteettimme ansiosta olemme edelleen monissa asioissa maailman parhaita.

Suomessa jos yhtään erehdyt kehumaan itseäsi, tai menestyt, niin saat sen tuntea kyllä hyvin nopeaan aitona puhtaana katkerana vihana.

Suomessa jos yhtään erehdyt kehumaan itseäsi, tai menestyt, niin saat sen tuntea kyllä hyvin nopeaan aitona puhtaana katkerana vihana.

Tämä. Itse en ole koskaan pärjännyt isommin urheilussa mutta hiukan keskivertoa lihaksikkaampana kun olen ulkomailla patsastellut ni jengi on tullu kyseleen treenaamisesta ja tuloksista. Täällä vaan vittuillaan seläntakana!

Totta ja sitten jos joku kisa ei mene odotusten mukaan, niin "lokaa" tulee vaan lisää. Tarkoitan yleisesti eri urheilulajeja.

Peter oli EM-kisassa 18 äijän joukosta 4 vuoden bodausuran jälkeen viides hurjassa seurassa. Keskusteluissa keskityttiin lähinnä vain mitä puutteita miehessä sitten oli. Ikävä kyllä vain negatiiviset asiat herättää keskustelua suomalaisissa.

Peter oli EM-kisassa 18 äijän joukosta 4 vuoden bodausuran jälkeen viides hurjassa seurassa. Keskusteluissa keskityttiin lähinnä vain mitä puutteita miehessä sitten oli. Ikävä kyllä vain negatiiviset asiat herättää keskustelua suomalaisissa.

Kävin lukemassa pari viimeisintä sivua Peterin ketjusta uudestaan ja ainakin täällä pakkiksella suurin osa kehui miten oli kehittynyt ekoista kisoista ja spekuloi että sijoitus olisi voinut olla parempi. Poseeraamisen kehittymistä Fitness classicista kehuttiin sekä Peterin rakennetta.

Joo muutama kriittinen kommenttia oli, eikä nekään kovin negatiivisa(ainakaan suurin osa), mutta noita posiitivisia oli paljon enemmän!
En kyllä sitten tiedä, millaista keskustelua muualla on käyty.

Totta, kateellisuus katkeruus on kans meillä kansantauti (EI KAIKKI). Mun mielestä terveellä tavalla saa/pitääkin olla ylpeä saavutuksistaan, koitin vaan Uttia silti vähän kehua. Ja samat Peterille. Tekevät hienoo työtä.

Kovat ovat tulokset noin lyhyen ajan sisällä. Sekin täytyy täältä katsomosta muistaa, että kun lähdetään kansainvälisille areenoille, niin siellä on muistakin maista kovia kisailijoita taistelemassa voitosta eli kisat kovenee, mitä korkeammalle mennään kisojen suhteen. Itse olen vuosi kaupalla mietiskellyt, miksei voitaisi kannustaa ja tukea enemmän positiivisesti. Minusta se pätee niin urheilussa kuin urheilun ulkopuolella. Positiivista ilmapiiriä enemmän..

Onneksi Peter ja kumppanit tietää, miten jatkaa eteenpäin. Tsemppiä täältä koko tiimille! :)

Näin maallikon silmiin Peterin etureidet näyttivät kuvien perusteella tosi kovilta ja keskikroppa kapeammalta kuin ennen. Ja tietenkin noissa kisoissa vastus oli jotain ihan muuta kuin SM- tai PM-lavoilla. Luulisi olevan jokaiselle selvää, että kansainvälisissä kisoissa on yleensä oikeasti kovakuntoisia ja symmetrisiä kisaajia vaikka miten monta, Suomessa jossain sarjassa ei välttämättä yhtäkään. Täten viidennessä sijassa ei ole mitään hävettävää, koska kumminkin se tarkoittaa sitä, että on ollut samalla tasolla niiden kovakuntoisimpien kanssa, aika lähellä kärkeä jo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom