- Ikä
- 40
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onko suuri idolimme sanonut jatkosta mitään, kun näyttää pysyttelevän aika kireähkössä kunnossa?
Utin juttuja kuunellessa tulee mieleen miten vähättelevä ja liiankin ankara on itellee (suomalaiseen tyyliin)oothan sä hyvä mies voittanu pm mestaruuden, mm6, pari sm-mestaruutta, eli onhan siel jotain oikein tehty, leuka ylös ja kohti uusia voittoja. Korjatkaa jos olen väärässä.
![]()
Suomessa jos yhtään erehdyt kehumaan itseäsi, tai menestyt, niin saat sen tuntea kyllä hyvin nopeaan aitona puhtaana katkerana vihana.Utin juttuja kuunellessa tulee mieleen miten vähättelevä ja liiankin ankara on itellee (suomalaiseen tyyliin)oothan sä hyvä mies voittanu pm mestaruuden, mm6, pari sm-mestaruutta, eli onhan siel jotain oikein tehty, leuka ylös ja kohti uusia voittoja. Korjatkaa jos olen väärässä.
![]()
Suomessa jos yhtään erehdyt kehumaan itseäsi, tai menestyt, niin saat sen tuntea kyllä hyvin nopeaan aitona puhtaana katkerana vihana.
Suomessa jos yhtään erehdyt kehumaan itseäsi, tai menestyt, niin saat sen tuntea kyllä hyvin nopeaan aitona puhtaana katkerana vihana.
Peter oli EM-kisassa 18 äijän joukosta 4 vuoden bodausuran jälkeen viides hurjassa seurassa. Keskusteluissa keskityttiin lähinnä vain mitä puutteita miehessä sitten oli. Ikävä kyllä vain negatiiviset asiat herättää keskustelua suomalaisissa.
Totta, kateellisuus katkeruus on kans meillä kansantauti (EI KAIKKI). Mun mielestä terveellä tavalla saa/pitääkin olla ylpeä saavutuksistaan, koitin vaan Uttia silti vähän kehua. Ja samat Peterille. Tekevät hienoo työtä.Suomessa jos yhtään erehdyt kehumaan itseäsi, tai menestyt, niin saat sen tuntea kyllä hyvin nopeaan aitona puhtaana katkerana vihana.
Peter oli EM-kisassa 18 äijän joukosta 4 vuoden bodausuran jälkeen viides hurjassa seurassa. Keskusteluissa keskityttiin lähinnä vain mitä puutteita miehessä sitten oli. Ikävä kyllä vain negatiiviset asiat herättää keskustelua suomalaisissa.