Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nopealla tutkailulla ei tämä tumpelo löytänyt vastuasta, onko ollut puhetta jo onko kisasuunnitelmia valmiina ja jos on niin milloin ja missä olisi tarkoitus nousta taas lavalle?
Tuntuu olevan tuo vihoviimeinen viimeistely ja sen optimaalisen kunnon hakeminen lajissa kaikilla vähän tähtien ja kuun asennosta kiinni vaikka mitä poppaskonsteja yritettäisiinkin, toivottavasti tästä nyt kuitenkin jotain käyttökelpoista dataa saatiin ja ensi kerralla osataan taas välttää jokin miina, toivoen että uutta ei tupsahda eteen.
Saiskohan Utilta vastauksen seuraavaan: Eroaako reverselle siirtyminen mitenkään tapauksissa, joissa toisessa on dietattu kesäkuntoon, versus kisakuntoon dietatessa? Kirjoittamasi artikkelit reversestä käsittelee ilmeisesti jälkimmäistä tilannetta? Itsellä kalorit dietin lopussa on jotain 600-700kcal miinuksella, niin millaisella tyylillä olisi kokemuksiisi nojaten järkevää lähteä dietiltä pois?
En ole Hulkki mutta samoja ongelmia.Hulkille kysymys. Kannattaako pitkään (20v) kuntosalilla treenanneen käyttää jotain lisäravinnetta nivelvaivoja ennalla ehkäsevästi esim glukosamiinia tai cissusta ja millä annostuksella?
Muistaakseni olet itse sanonut käyttäneesi jotain lisäravinteita tähän tarkoitukseen.
Mä en koskaan ole vielä ymmärtänyt miksi treenaajat eivät vedä täysiä ja sitten vain lisää lepopäiviä. En ole laisinkaan ymmärtänyt sitä, että tehdään puolivaloilla väkisin jotain kiertoa jos epäillään, että ollaan ylirasittuneita. Kotiin siitä lepäämään ja kun mennään treenaamaan, niin vedetään failureen ja kunnolla. Idiotismin huippu on treenikirja, jota noudatetaan, siinä ei ole järjen hiventäkään. Eli mennään sen mukaan mitä treenikirjassa lukee, en tiedä voiko mitään typerämpää keksintöä olla. Mikä siinä on niin vaikeeta vetää tehokkaat treenit ja sitten jos tuntuu ettei palaudu, niin lisää vain lepopäivää toisen perään?
Se, että sinä sanot vajaaksi jätettyjen sarjojen kasvattavan, ei meinaa, että ne kasvattaisi. Ja taas MILJOONANNEN kerran kevyemmin treenaava on perustelemassa kevyemmin treenaamista, kuinka ollakaan. Aina löytyy syyt miksi ei tekisi 100%, mutta mä vakuutan, tee edes kerran elämässäsi 100%, niin voit saada jotain aikaankin. Ei pahalla, mutta ehkä faktat painaa enemmän.Jos sinä itse tykkäät treenata niin että aina failureen ja yli niin ei se tarkoita et se olosi sen takia parempi tapa kun jotkut toiset metodit?
Lihasta voi kasvattaa menemällä tai menemättä failureen. Kannattaa vaihdella. Eli välillä suoria sarjojakin joku pätkä.Se, että sinä sanot vajaaksi jätettyjen sarjojen kasvattavan, ei meinaa, että ne kasvattaisi. Ja taas MILJOONANNEN kerran kevyemmin treenaava on perustelemassa kevyemmin treenaamista, kuinka ollakaan. Aina löytyy syyt miksi ei tekisi 100%, mutta mä vakuutan, tee edes kerran elämässäsi 100%, niin voit saada jotain aikaankin. Ei pahalla, mutta ehkä faktat painaa enemmän.
Lihasta voi kasvattaa menemällä tai menemättä failureen. Kannattaa vaihdella. Eli välillä suoria sarjojakin joku pätkä.
Ite treenaan tällä hetkellä niin että menee failureen.
Vaihtelu on aina hyväksi, mutta lihas kasvaa levossa, ei treenissä. Jos lopputulema on sama, niin mitä ihmeen järkeä on treenata tuplamäärä jos sarjojen loppuunviennillä saa saman lopputuloksen 50% treenimäärällä? Se aika mikä kuluu sarjan loppuun ajamiseen failureen, on murto-osa siitä, että tehdään koko treeni tuplana. En vain itse näe mitään järkeä vedellä alitehoilla, IMO se on vain ajanhaaskausta. Toki siinä vaiheessa, jos halutaan pitää kulutusta yllä ja paineet kropassa, mutta tarttetaan palautua tai herkistää kroppaa. Mutta siinäkin se tarkoitus ei ole lihaksen kasvattaminen suoranaisesti.