CBB Utti Hulkki Hietala

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Harmi kun ei pääse itse paikalle armeijan takia.

FitFarm Spring Tour ravinto- ja treenikiertue - luennoitsijoina Satu Kalmi & Utti Hietala eikä maksa mitään !

Paikat:

Ma 11.4. Tampere , Yliopiston päärakennus Sali A1, Kalevantie 4

Ti 12.4. Turku, Yliopisto ICT-rakennus Sali Alpha, Joukahaisenkatu 3-5

Ke 13.4. Helsinki, Yliopisto Porthania PII, Yliopistonkatu 3, 1. Krs

View: https://m.youtube.com/watch?v=skdo6URNXzc

Viimeksi muokattu:
Mikä syy tuo on? HSL-lomat vaan kehiin. ;)

Ollaan ens kuussa aika paljon mettässä, niin ei oikein onnistu.
Sekä olen nyt ollut viime viikon perjantaista asti lomilla ja meen ens viikon maanantaina 22 mennessä takaisin.
Toukokuussa on taas seuraava pidempi loma ja säästetään lomapäivät sinne,
Ja vaikka saisinkin maanantain vapaaksi, tulisi minun olla 22 mennessä takaisin eli tulisi melkoinen kiire.

Jes. Uttia mennään kuuntelemaan stadissa. Voisi hyvin tehdä jonkinlaisen yhteisen marssin joka lähtisi Piritorilta ja päättyisi luentosaliin.

Kukaan messissä? :david:

Hulkki jos/kun sulla on tallessa treeniurasi alkutaipaleen kehityskuvia, joita joskus vissiin on ollut netissäkin, niin viitsitikö laittaa taas jakoon uudestaan? Minä en ainakaan oo nähny noita kuvia koskaan ennen - eikä varmana moni muukaan vähänkään nuorempi punttijonne, joten kiinnostaisi nähdä.

Hulkki jos/kun sulla on tallessa treeniurasi alkutaipaleen kehityskuvia, joita joskus vissiin on ollut netissäkin, niin viitsitikö laittaa taas jakoon uudestaan? Minä en ainakaan oo nähny noita kuvia koskaan ennen - eikä varmana moni muukaan vähänkään nuorempi punttijonne, joten kiinnostaisi nähdä.

Onkohan Hulkilla kuntokuvissakin kolme hupparia päällekkäin? :D

Ois kyllä siistiä nähä Utin ja muidenkin CBB-kisaajien kehityskuvia vuosien varrelta.

Olis kyllä mielenkiintoista nähdä :) Tosin jotkut saa siitäkin syyn alkaa huutelemaan miten ei viime vuosina ole tullut 10kg lihasta / vuosi

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Ei kukaan "tarvitse" yhtään hiilihydraattia, koska hiilihydraatti ei ole ihmiskeholle välttämätön makroravinne.

Takerrunpa nyt tähän ihan vain näin evolutiivisena kysymyksenä: oletan että Hulk on ainakin osittain samaa mieltä siitä, että vaikka teoriassa hh- ei ole välttämätön makro ihmiselle (glukoosia voidaan syntetisoida rasvahapoista ja aminoista) niin jos kuvitteelisesti joku yksilö eläisi täysin ilman hiilihydraatteja vuosien ajan, mitenhän mahtaisi elimistön tasapainotilan käydä? Ihminenhän on evolutiivisesti kehittynyt sekaravinnon syöjäksi, jolloin geenistö on kehittynyt tuottamaan entsyymejä kaikkien makroravinteiden metaboliaan.Yksilötasolla siedetään tilapäistä monotonisuutta makroravinnon jakautumisen suhteen, mutta jos tarkastellaan nyt hh-lähteiden leikkaamista täysin pois raaka-aineena.

Tässähän puhuttaisiin silloin pitkäkestoisesta ketoosista, joka muokkaa metaboliaa toki indusoiden ao. synteesiin osallistuvien geenien aktiivisuutta, mutta pitkällä aikavälillä tarkasteltuna syntyvät aineenvaihduntatuotteet kuormittavat kehoa sekä elimelliesti (munuaiset, maksa) että myös vaikuttavat happamoittavasti elimistön, veren että kudosnesteen pH-tasapainoon, jolloin heijannaisvaikutukset teoriassa vaikuttavat systemaattisesti entsyymien tehoon metaboliassa, niiden jouduttua ympäristöön jossa ei olla enää optimi pH-tasolla (puskurijärjestelmien kapasiteetin ylityttyä).

Tämä nyt vain siksi, ettei kukaan luule että ilman hiiliydraatteja voisi täysin pitkäkestoisesti terveenä itseään ravita kuormittamatta elimistöään tarpeettomasti. Kisadieetit ja muut kikkailut siis tästä erillään. Mutta mitä vastaa Hulk?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom