En Killen taustoista sen enempää tiedä, paitsi että ukko on käsittääkseni treenannut salilla vähän päälle puolet niistä vuosista mitä itse olen päätäni rautaan hakannut? Voin toki olla tässä väärässäkin, mutta itse olen siis aloittanut punttitreenit vuonna 1997, eli nyt alkaa olla 19 vuotta takana.eiköhän ensiksi mainitut ole treenannut optimaalisemmin kehonrakennusta silmällä pitäen suuremman osan urastaan
Anyway, en sinuna BabyJay lähtisi välttämättä pätemään asioista joista ei selvästikään ole kunnon tietoa. Ensinnäkin myös Petterillä on aika paljon lyhyempi treeniura (vuosissa mitattuna) kuin meikäläisellä, ja muistan varsin hyvin kuinka jouduin jo joskus vuonna 2007-2008 takomaan vähän järkeä kaverin päähän, koska silloin Petteri haki kvantitatiivista kehitystä (painot x sarjat x toistot = kokonaisvolyymi) jopa liikeratojen pituuden ja puhtauden kustannuksella. Eli "pahimmillaan" numerot tulivat Petterillä kaukana kaiken muun edellä, ja bodaustyyliseksi treeni hioutui vasta myöhemmin (lihaksen vs liikkeen treenaaminen). Siinä toki Petteri on ollut meikäläistä edellä, että on lähtenyt käyttämään säännöllisesti noita aivan uskomattomiakin erikoistekniikkaralleja lihaksen tappamiseksi, jotakuinkin silloin kun laji vaihtui. Meikäläisellä tuollainen Petterin ja Miken tyylinen erikoistekniikkatappo on edelleen rajoittunut plussakalorikaudella priorisoitavien lihasryhmien treeneihin, koska miinuksilla en palautuisi moisista treeneistä lainkaan ja plussallakin vain osalle lihaksista pystyy tekemään tuollaista. Mutta jos nyt palataan tuohon väittämääsi, että Petteri olisi muka pidempään treenannut lihaskasvun ehdoilla kuin meikäläinen, niin pieleen menee. Poislukien tuo jatkuva erikoistekniikoiden moukarointi, josta en siis itse pysty tänäkään päivänä palautumaan edes plussakaloreilla, jos sitä yritän kaikissa treeneissä tehdä.
Viimeksi muokattu: