CBB Utti Hulkki Hietala

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ööh, tuossa ei ole kyse missään vaiheessa todistamisesta, vaan teoriaa tukevista havainnoista/datasta. Todistaminen on sen sijaan aika lailla absoluuttinen taakka, jota ei vain käytännössä voida aukottomasti tehdä.
No tätä kuitenkin hain, käytän jatkossa sanaa "todistaminen" vähemmän. Pääasia, että ymmärsit mitä yritin sillä hakea.
Kysynpä sinulta perään kysymyksen. Onko sellainen insuliiniherkkyys sitten mahdollista saavuttaa puhtailla keinoilla, että tarvitsee intrassa noinkin huimia määriä kuin 150g hiilihydraattia (itsellä menee noin 50g), jos syö ennen ja jälkeenkin treenin yhteensä noin 150grammaa hiilihydraattia? Kuinka paljon sinun intra sisältää suunnilleen (parhaimmillaan) hiilaria?

Onko sellainen insuliiniherkkyys sitten mahdollista saavuttaa puhtailla keinoilla, että tarvitsee intrassa noinkin huimia määriä kuin 150g hiilihydraattia (itsellä menee noin 50g), jos syö ennen ja jälkeenkin treenin yhteensä noin 150grammaa hiilihydraattia?
Ei kukaan "tarvitse" yhtään hiilihydraattia, koska hiilihydraatti ei ole ihmiskeholle välttämätön makroravinne.

Mutta mistä määristä voi olla esim. treenijuomassa hyötyä, on ihan eri juttu. Itse olen testaillut eri intrahiilarimääriä aina sinne 150 grammaan saakka, ja omalla kohdallani havaitsen jo 40-50 grammalla suorituskyvyssä ja pumpissa boostia veden hörppimiseen verrattuna (ero on suurempi dieetillä). 150 grammaa alkoi mennä meikäläisen vatsalle jopa Vitargosta otettuna vähän turhan tuhdiksi satsiksi, ellei treenijuomaa sitten hörppinyt pari tuntia (eli esim. puoli tuntia ennen treeniä ja 1.5-tuntisen treenin ajan). Mutta sellaiset 100-120 gramman Vitargosatsit treenin aikana aiheuttavat meikäläisellä ns. yliluonnollisen pumpin, sellaisen paineen lihaksissa etten ole millään muulla saanut sitä aikaan. En siis edes syömällä 800 grammaa hiilaria päivässä off-seasonilla treenien ulkopuolella, vaan tuollainen rontti Vitargosatsi treenin aikana on ainoa keino millä olen saanut nuo yliluonnolliset pumpit ja lihaspaineet treenissä aikaan. Käytännössä pyrinkin off-seasonilla siihen, että joka treenin aikana tulee noin 100 g Vitargoa, koska tuo jo riittää meikäläisellä noihin hulluihin painepumppeihin, eikä vatsalle ole ongelma imeyttää moista määrää. Tuon lisäksi toki tulee myös latarissa ja palkkarissa hiilaria, ainakin off-seasonilla kun kalorit ovat riittävän korkealla.

Ei kukaan "tarvitse" yhtään hiilihydraattia, koska hiilihydraatti ei ole ihmiskeholle välttämätön makroravinne.

Mutta mistä määristä voi olla esim. treenijuomassa hyötyä, on ihan eri juttu. Itse olen testaillut eri intrahiilarimääriä aina sinne 150 grammaan saakka, ja omalla kohdallani havaitsen jo 40-50 grammalla suorituskyvyssä ja pumpissa boostia veden hörppimiseen verrattuna (ero on suurempi dieetillä). 150 grammaa alkoi mennä meikäläisen vatsalle jopa Vitargosta otettuna vähän turhan tuhdiksi satsiksi, ellei treenijuomaa sitten hörppinyt pari tuntia (eli esim. puoli tuntia ennen treeniä ja 1.5-tuntisen treenin ajan). Mutta sellaiset 100-120 gramman Vitargosatsit treenin aikana aiheuttavat meikäläisellä ns. yliluonnollisen pumpin, sellaisen paineen lihaksissa etten ole millään muulla saanut sitä aikaan. En siis edes syömällä 800 grammaa hiilaria päivässä off-seasonilla treenien ulkopuolella, vaan tuollainen rontti Vitargosatsi treenin aikana on ainoa keino millä olen saanut nuo yliluonnolliset pumpit ja lihaspaineet treenissä aikaan. Käytännössä pyrinkin off-seasonilla siihen, että joka treenin aikana tulee noin 100 g Vitargoa, koska tuo jo riittää meikäläisellä noihin hulluihin painepumppeihin, eikä vatsalle ole ongelma imeyttää moista määrää. Tuon lisäksi toki tulee myös latarissa ja palkkarissa hiilaria, ainakin off-seasonilla kun kalorit ovat riittävän korkealla.
Okei, kiitokset vastauksesta. Pistänpä huomenna kokeiluun tuplasatsit vitargoa intraan ja testaillaan tuota pumppia. Huomaan itsekkin kyllä eroa pumppiin varsinkin nykyisellä 4-jakoisella ohjelmalla jo tuolla 50g määrälläkin. Aikaisemmalla 2-jakoisella ohjelmalla taasen huomasi vaikutuksen olevan lähinnä piristävä ja treenin jälkeenkin oli vielä "mitähän sitä vielä tekisi vielä". Eli oman kokemuksen mukaan juuri tuo kun tahkotaan 10+ sarjaa samaan lihasryhmään, niin intrahiilarit tuovat huomattavan eron pumppiin.

mitähän ihmeen satujumppaa sä oot oikeen teheny että 2-jakoisella treenannut ja reenin päälle tuumannu noin....
Nojaa-a.. Itselläni ainakin on tavoitteena 2-jakoisella ohjelmalla tehdä kaksi treeniä viikkoon samaan lihakseen. En itse voi treenata niin hirveällä volyymillä, kun aikaa palautumiseen on yleensä 2-3päivää. Kukin omalla tyylillään tietenkin :)

onko tuossa 2-jakoisessa se tarkoitus että painotetaan joitain tiettyjä lihasryhmiä? En voisi itte ainakaan kuvitellakkaan kehittyväni tällä ohjelmalla, en vain jaksaisi tehdä riittävästi että saisin joka lihakselle esim. yläkropassa riittävän rasituksen

onko tuossa 2-jakoisessa se tarkoitus että painotetaan joitain tiettyjä lihasryhmiä? En voisi itte ainakaan kuvitellakkaan kehittyväni tällä ohjelmalla, en vain jaksaisi tehdä riittävästi että saisin joka lihakselle esim. yläkropassa riittävän rasituksen
Kyllä sillä 2-jakoisella saan itse ainakin massaa isoihin lihasryhmiin. Ei ole tarkoitus, että tahkotaan jotain epäkkäitä ja selkää viidestä eri kulmasta. Peili toimii hyvänä apuvälineenä, jos esim 2-jakoisen treenin jäljiltä olkapäät ja epäkkäät ovat pienet suhteessa muuhun kehoon, niin muilta lihasryhmiltä tehoja alemmaksi ja keskitytään kovemmin heikkoihin lihasryhmiin vaikkapa 3+ jakoisella ohjelmalla. Lihasmassa kyllä pysyy niissä lihaksissa, jotka ovat valmiiksi isot pienemmälläkin työmäärällä.

jotain tälläistä aattelinki mutta siltikin tekisin heikkoja lihasryhmiä 2-3 kertaa viikkoon normireenien päälle muutamia sarjoja. tämä on mun henk.koht. mielipide että 2-jakoinen on sellaiselle hyvä joka reenaa ekaa vuottansa.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Kuten sanoin, tiedän itse useitakin tuollaisia selkärangattomia limanuljaskoja, jotka siis kikkailevat vähintäänkin peptideillä vaikka kilpailevat dopingtestatuissa fitnesslajeissa...

Uteliaisuudesta pakko kysyä, että viittasitko tällä nimenomaan kotimaisiin kilpailijoihin vai ihan noin niinku yleisesti.

:offtopic: Oho, millos meijerille tullut uudet kässärit, siis vissiin ihan kaikki alakerran kässärit vaihdettu? Näyttävät ihan päteviltä. Vanhat oli ihan jees mutta makuuni liian ohuet kahvat varsinkin punnerrusliikkeisiin.

:offtopic: Oho, millos meijerille tullut uudet kässärit, siis vissiin ihan kaikki alakerran kässärit vaihdettu? Näyttävät ihan päteviltä. Vanhat oli ihan jees mutta makuuni liian ohuet kahvat varsinkin punnerrusliikkeisiin.
Miten tollasilla voi ees bodata ku ei ne kolise ja rymise ku niitä pudottelee ja/tai heittelee lattialle :woot: #BranchWarren o_O

Viime viikolla tulivat. Ei nyt mainittavaa eroa entisiin, pl. että kahvat ovat suorat ja eivät kolise aivan helvetisti. :D Hiukan aiheuttaa sekaannusta, kun käsipainotelineet ovat kuitenkin rakennettu entisille painoille. Ovat satunnaisesti vielä enemmän sekaisin kuin aikaisemmat. Kokonaisuudessaan kuitenkin ehdottoman hieno juttu, paljonhan hyviä asioita tuolla tapahtuu laitteiston osalta jatkuvasti.

Uteliaisuudesta pakko kysyä, että viittasitko tällä nimenomaan kotimaisiin kilpailijoihin vai ihan noin niinku yleisesti.
Ikävä kyllä noita on suomessa ollu ihan ekoista CBB kisoista lähtien ja tuskin se jatkossakaan tulee olemaan poikkeus, että joku ei leiki sovituilla säännöillä.

Ikävä kyllä noita on suomessa ollu ihan ekoista CBB kisoista lähtien ja tuskin se jatkossakaan tulee olemaan poikkeus, että joku ei leiki sovituilla säännöillä.

Harmillinen juttu, jos näin on. Olen kuitenkin ollut aina siinä uskossa, että yleisempää näiden kiellettyjen aineiden käyttö olisi muissa maissa, joissa testaus on höllempää/sitä ei ole ollenkaan,

Harmillinen juttu, jos näin on. Olen kuitenkin ollut aina siinä uskossa, että yleisempää näiden kiellettyjen aineiden käyttö olisi muissa maissa, joissa testaus on höllempää/sitä ei ole ollenkaan,

Onhan siellä mukana nytkin yksi joka on ottanut SM-hopeaa kehonrakennuksessa. Ei ole varmaan hirveän epäselvää onko kyseessä puhtailla oleva kisaaja.

CBB nyt on muutenkin ristiriitaisuuksien laji, kun kehosta ollaan muutama vuosi offilla ja tullaan keikkumaan CBB:hen, mutta eipä näille mitään mahda. Se on se kilpailuvietti osalla niin kova ettei pystytä rehdisti pelaamaan :mad: Eikä sillekään mitään mahda, kunhan tekee oman parhaansa ja keskittyy omaan tekemiseensä. Kilpaurheilu on.
Utille tsempokset Kultsalle, tuloo varmasti hyvä.

Onhan siellä mukana nytkin yksi joka on ottanut SM-hopeaa kehonrakennuksessa. Ei ole varmaan hirveän epäselvää onko kyseessä puhtailla oleva kisaaja.

Joo no tuollainen toki on päivänselvä tapaus. Viittasinkin nyt näihin lifetime CBB kisaajiin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom