Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä mieltä utti on tosta kp-kyykystä jos tekee treenin loppuun niin kannattaako vetää niin loppuun ittensä, että ei saa enään itteensä ylös käsipainojen kaa, tiputtaa kässärit maahan ja jatkaa omalla painolla niin kauan kun ei enään pääse ylös ?
Ei vaisinkaan. En ole utti mutta ainakin itse tekisin. Varsin hyvä tapa ajaa reidet finaaliin reenin päätteksi!Miksi? Itsestä ainakin on mukava katsoa ne täältä kuin lähteä hulkin yt kanavalle niitä etsimään.Utin alettua laittamaan treenipäiväkirjansa videot Youtubeen, on porukka alkanut tiputtelemaan aika höveliäästi näitä lyhyempiäkin videoita tänne ketjuun. Pitäisikö kuitenkin malttaa vaan tavallisesta poikkeavat eli useamman minuutin pituiset pätkät tai ehkä jopa vaan ne missä on jutustelua mukana? Lähes jokasesta treenistä Utti kuitenkin laittaa yhden tai useamman videon niin ei tuupattais tätä täyteen niitä.
Ei se videon pituus välttämättä kerro sisällöstä ja kyl lyhytkin video voi olla ihan ihmisiä kiinnostava siinä missä pidempikin. Eiks yleensä videoiden tarkotus olis et joku niitä katsoiski ja täält ne ny aika helpolla löytää. Ja kyl mä jotenki luulen et muutama videolinkki täs threadis ei liikaa täytä, ei niit ny iha niin usein tuu.Utin alettua laittamaan treenipäiväkirjansa videot Youtubeen, on porukka alkanut tiputtelemaan aika höveliäästi näitä lyhyempiäkin videoita tänne ketjuun. Pitäisikö kuitenkin malttaa vaan tavallisesta poikkeavat eli useamman minuutin pituiset pätkät tai ehkä jopa vaan ne missä on jutustelua mukana? Lähes jokasesta treenistä Utti kuitenkin laittaa yhden tai useamman videon niin ei tuupattais tätä täyteen niitä.
Luulisin että vaikka lavalla nähtäisiin Utti 2012 niin silti kanssakilpailijoille tulisi tukalat oltavatNojoo minä jo luulin että tuossa on sitä sniik piikkiä meille kuolevaisille :(
Ihan oikein meille kuolevaisille ettei Utti ole antanut mitään sniikpiikkiä meille, pidetään jännitystä yllä :D
Utin alettua laittamaan treenipäiväkirjansa videot Youtubeen, on porukka alkanut tiputtelemaan aika höveliäästi näitä lyhyempiäkin videoita tänne ketjuun. Pitäisikö kuitenkin malttaa vaan tavallisesta poikkeavat eli useamman minuutin pituiset pätkät tai ehkä jopa vaan ne missä on jutustelua mukana? Lähes jokasesta treenistä Utti kuitenkin laittaa yhden tai useamman videon niin ei tuupattais tätä täyteen niitä.
Niin, voihan se toki olla että foorumilta loppuu tila.
Jos itse Hulkki ei halua noita muualle pistettävän (ei ole blogin kontekstissa), niin nehän voi upata unlisted kategoriaan.
Muuten ainakin itseä kiinnostaa kattoa tommonen lyhyt snipetti. Kaikki tuskin blogia seuraa.
Voihan tommosista yrittää spekuloida ukon kondista ennen kultsaa. :D
Miksi? Itsestä ainakin on mukava katsoa ne täältä kuin lähteä hulkin yt kanavalle niitä etsimään.
Ei se videon pituus välttämättä kerro sisällöstä ja kyl lyhytkin video voi olla ihan ihmisiä kiinnostava siinä missä pidempikin. Eiks yleensä videoiden tarkotus olis et joku niitä katsoiski ja täält ne ny aika helpolla löytää. Ja kyl mä jotenki luulen et muutama videolinkki täs threadis ei liikaa täytä, ei niit ny iha niin usein tuu.
Eipä siinä, kyllä tänne videoita mahtuu eli jatketaan samaan malliin