Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siellä on aika helvetisti eri videopätkiä, mitäköhän tarkalleen ottaen tarkoitat?Löysimpä tuolta fastin sivuilta ton video pätkän ja toimi kunnon motivaatio buusterina![]()
Mahdollisesti, muttei ainakaan aivan lähiaikoina. Ennen kuin tuollaisen kuvaa, pitäisi ensin saavuttaakin kilpatasolla jotain, ja hankkia mm. ne olkapäät, kädet ja etureidet.Onkos joskus tulossa omaa pitempää treeni-videoo?![]()
Nope, jos on aikaa pelata pelejä, on myös aikaa lukea esim. koulujuttuja.On saattanu jo joku kysyä mutta pelaatko mitään pelejä?
Tottakai tein koneelle muistiinpanot koko kisadieetin ajalta. Aloitin kisadieetin 17 viikkoa ennen SM-kisaa 101 kilosta, ja aika tasaista tahtia vetäen olin Lahdessa punnituksessa 92,5 kg. Aamupaino kisojen aikaan oli about 91 kg.
Keskimäärin juu. Tietenkään tuo ei mene joka viikko täysin samalla tahdilla, vaan joinain viikkoina paino putosi vain 300-400 g, joinain viikkoina lähes kilon. Tavoiteltu tahti oli kuitenkin reilu puoli kiloa viikossa.Hmm...tasanen tahti eli 10kg/17vko = n.0,588kg/vko.

Syksyllä vasta on työreissuja sinne mutta voit tietty laittaa TLP:n matkassa Jämsään jos näätte joku kerta kuvaushommissa. Se voi jättää sen salille mua varten, päälle vaan lappu "Immu". Pistät mulle tilinumeron ja hinnan niin laitan hilloo.

... ja hankkia mm. ne olkapäät, kädet ja etureidet.

T
.On se kumma kun jengi ei vain tajua, että tuo on aihepiiri josta en rupea julkisesti keskustelemaan..
Oli muuten aika huono, myönnän..
Tällaisia havaintoja meikäläisellä siis netin puolella vuosien 2000-2007 ajalta. Tilastot puhuvat aika selkeää kieltä ainakin tuosta naisten yhtäkkisestä, hetkittäisestä kiinnostuksesta (netissä), joka siis ajoittui tasan tarkalleen syksyn 2006 kisojen kohdalle. Nauran oikeasti katketakseni, jos sama ilmiö toistuu kun kilpailen seuraavan kerran - ihmisten keskimääräisen ennalta-arvattavan käyttäytymisen havainnoiminen tällä tavalla on jotenkin niin surkuhupaisa juttu.

Onko mitään vinkkiä ongelmaan, pitääkö taukoa punnerruksista ja tehdä jotain korvaavia liikkeitä vai unohtaa koko rinnan treenaus esim 2-4 viikoksi? Itselläsi olkapäät ovat vihoitelleet urakalla ja olet kuitenkin kutakuinkin selvinnyt kivuista, mikä neuvoksi?

Ensinnäkään meikäläinen ei ole lääkäri, joten en lähde spekuloimaan mistä sinun olkapäävaivasi johtuu. Jos haluat saada selville, käy (urheilu)lääkärillä.Onko mitään vinkkiä ongelmaan, pitääkö taukoa punnerruksista ja tehdä jotain korvaavia liikkeitä vai unohtaa koko rinnan treenaus esim 2-4 viikoksi? Itselläsi olkapäät ovat vihoitelleet urakalla ja olet kuitenkin kutakuinkin selvinnyt kivuista, mikä neuvoksi?
Ensinnäkään meikäläinen ei ole lääkäri, joten en lähde spekuloimaan mistä sinun olkapäävaivasi johtuu. Jos haluat saada selville, käy (urheilu)lääkärillä.
Yleisesti ottaen tauko raskaista punnerruksista ei varmasti tekisi tuossa tilanteessa pahaa, ja muutoin olkapäiden kunnossa pitämisestä olen kirjoittanut mm. vastauspalstallani. Taisipa olla jopa aivan ensimmäinen kysymys johon vastasin.
Onko toivotonta yrittää tehdä esim 15-20 toiston prässisarjoja?
Tähänkin olen vastannut kohtalaisen seikkaperäisesti vastauspalstallani (etureiden swiippikysymys).Mitä mieltä olet pitkistä sarjoista lihasmassan - erityisesti jalkojen - kasvatuksessa? Onko toivotonta yrittää tehdä esim 15-20 toiston prässisarjoja?