uskotko horoskooppeihin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En usko.

Tottakai uskon. Mutta en niinkään noihin lehdessä esiintyviin päivähoroskooppeihin vaan horoskooppiluonteisiin. Aika yksiin menee kun olen suorittanut empiiristä tutkimusta niin useammin osaan arvata ensitapaamisen perusteella mikä on ko. ihmisen horoskooppi. Niin pakkohan se on uskoa.

Päivä-, ja viikkohoroskooppeihin ym tavisten kirjoittamiin taruihin en usko pätkääkään. Ne on tasan yhtä luotettavia kuin mun keksimät horoskoopit jossa joristaan niitä näitä, väkisinkin osuu jonkun kohdalle.

Luonnehoroskooppeihin uskon, edustan itsekin hyvin voimakkaasti oman horoskooppini piirteitä. Muista ihmisistä voi myöskin aika hyvin arvata mitä he ovat horoskoopiltaan, ei välttämättä tarkasti, mutta vähintään niin että ajatuksissa on 2, tai max 3 mitä he voisivat olla. Mun horoskooppia vielä kukaan ei ole koskaan arvannut väärin... ja arvaajia on elämäni aikana ollut varmaan 30-40 ihmistä.

En tiedä mihin luonnehoroskoopit perustuvat, aika moni saman merkkinen on hyvin samantyyppinen ihminen, toki poikkeuksiakin on...

Päivä-, ja viikkohoroskooppeihin ym tavisten kirjoittamiin taruihin en usko pätkääkään. Ne on tasan yhtä luotettavia kuin mun keksimät horoskoopit jossa joristaan niitä näitä, väkisinkin osuu jonkun kohdalle.

Luonnehoroskooppeihin uskon, edustan itsekin hyvin voimakkaasti oman horoskooppini piirteitä. Muista ihmisistä voi myöskin aika hyvin arvata mitä he ovat horoskoopiltaan, ei välttämättä tarkasti, mutta vähintään niin että ajatuksissa on 2, tai max 3 mitä he voisivat olla. Mun horoskooppia vielä kukaan ei ole koskaan arvannut väärin... ja arvaajia on elämäni aikana ollut varmaan 30-40 ihmistä.

En tiedä mihin luonnehoroskoopit perustuvat, aika moni saman merkkinen on hyvin samantyyppinen ihminen, toki poikkeuksiakin on...

Olet oinas, olinko eka väärin arvannut?

Olet oinas, olinko eka väärin arvannut?

Hoho, arvasin että joku yrittää arvata. Juu en ole, mutta en tarkoita nyt arvailuja ihan umpimähkään, vaan niin että on hieman keskustellutkin ja tietää toisen käytöstä ja luonteenpiirteitä, nettikeskustelut ei ehkä aja ihan samaa asiaa :lol2:

Edit: Tosin, kanssani paljon keskustelleet, tai kirjoituksiani enemmänkin seuranneet nettihenkilöt voisivat ihan hyvin pystyä arvaamaan horoskooppini, edellyttäen että ovat ylipäätään tietoisia horoskooppiluonteista.

Edit: Tosin, kanssani paljon keskustelleet, tai kirjoituksiani enemmänkin seuranneet nettihenkilöt voisivat ihan hyvin pystyä arvaamaan horoskooppini, edellyttäen että ovat ylipäätään tietoisia horoskooppiluonteista.

Voiko nykyiseen käyttäytymiseesi vaikuttaa se, millaiseksi olet itsesi päätellyt tulkitsemasi luonnehoroskoopin perusteella?

Voiko nykyiseen käyttäytymiseesi vaikuttaa se, millaiseksi olet itsesi päätellyt tulkitsemasi luonnehoroskoopin perusteella?

Ei. Ne samat piirteet on olleet mussa tyyliin 5-vuotiaasta pennusta lähtien, joskus teini-iässä varmaan vasta ekan kerran luin ylipäätään luonnehoroskooppeja joista huomasi hyvin että satuin vastaamaan joka ikiseltä osalta horoskooppiani, ja kaikki vielä tuplasti päälle, hohoo :D

En usko muutenkaan että ihmiset tahallaan alkaisivat tietynlaisiksi ja muuttaisivat väkisin persoonallisuuttaan vain siksi että joku horoskooppi kertoo millaisia ks merkit yleensä ovat. Samahan se on jos katselee ympärilleen ja huomaa tiettyjä useita piirteitä joissain ihmisissä jonka perusteella sen horoskoopinkin sitten arvaa, niin tuskinpa hekään feikkaavat että ollaanpas nyt sitten kaikki porukalla kaksosia, rapuja tahi kaloja :D

Mun mielestä jonninjoutavaa paskanjauhantaa koko touhu, mutta jos joku niistä ilon saa niin mikäs siinä, en tietenkään dissaa heitä.

Minä dissaan. Horoskooppiuskovaisuus on minulle jotain niin vastenmielistä air head-osastoa että tietoisesti välttelen tällaisten ihmisten seuraa niin pitkälle kuin mahdollista. En osaa moista loogisen ajattelukyvyn puutetta perustella itselleni muuten kuin että kyseisillä henkilöillä on jonkin sortin aivovamma tai lievä synnynnäinen kehitysvammaisuus.

Ei. Ne samat piirteet on olleet mussa tyyliin 5-vuotiaasta pennusta lähtien, joskus teini-iässä varmaan vasta ekan kerran luin ylipäätään luonnehoroskooppeja joista huomasi hyvin että satuin vastaamaan joka ikiseltä osalta horoskooppiani, ja kaikki vielä tuplasti päälle, hohoo :D

En usko muutenkaan että ihmiset tahallaan alkaisivat tietynlaisiksi ja muuttaisivat väkisin persoonallisuuttaan vain siksi että joku horoskooppi kertoo millaisia ks merkit yleensä ovat. Samahan se on jos katselee ympärilleen ja huomaa tiettyjä useita piirteitä joissain ihmisissä jonka perusteella sen horoskoopinkin sitten arvaa, niin tuskinpa hekään feikkaavat että ollaanpas nyt sitten kaikki porukalla kaksosia, rapuja tahi kaloja :D

Teini-iässä ihminen on erittäin vastaanottavaisella päällä koskien omaa identiteettiään.

Jämähdin oikein miettimään tätä asiaa, ja saattaahan näissä olla jonkunlaista perää. Jos ajatellaan, että lapsi syntyy vaikkapa huhtikuun alkupuolella, näkee ensimmäisten elinkuukausiensa aikana paljon valoa ja lämpöä, parempituulisia ihmisiä jne. vaikkapa syyskuun lopussa syntyneeseen toveriinsa nähden.

Riippuu itse asiassa siitä kuinka paljon lapsi omaksuu asioita ensimmäisten elinkuukausiensa aikana.

Horoskoopeistahan tässä ei oikeasti ole kyse, vaan siitä milloin sinut on saatettu alulle ja mihin päin maailmaa satuit syntymään.

Horoskoopeistahan tässä ei oikeasti ole kyse, vaan siitä milloin sinut on saatettu alulle ja mihin päin maailmaa satuit syntymään.

No tuossa se idea onkin. Kuun asennot ym muu paske [määrittää vuodenaikoja ja pla pla pla]... Kai se jotenkin ihmisiin vaikuttaa lapsuudesta asti kun niin monilla se horoskooppi on määriteltävissä, noin osapuilleen ainakin.

No tuossa se idea onkin. Kuun asennot ym muu paske [määrittää vuodenaikoja ja pla pla pla]... Kai se jotenkin ihmisiin vaikuttaa lapsuudesta asti kun niin monilla se horoskooppi on määriteltävissä, noin osapuilleen ainakin.

Öö, ei ehkä se kuun asento, mutta kieltämättä valoisuudella, lämmöllä jne. konkreettisilla asioilla lapsuuden ensimmäisinä kuukausina voi mahdollisesti olla osuutta asiaan, millaiseksi keskimäärin todennäköisesti kehittyy. Vaikea sanoa, kaikkiin ihmisiin joka tapauksessa vaikuttavat lapsuudessa koetut asiat, hyvät ja huonot. Toki vanhempanakin, mutta varmaan nuo lapsuuden aikaiset asiat vaikuttavat eniten.

Tulee noita aina mielenkiiinnosta luettua, et mitä scheissea on niskaan tulossa.
Harvemmin tuppaavat toimimaan, silloin pieni tsäänssi, jos jotain huonoa luvassa :david:

Tietty on olemassa vaikka kiinalainen horoskooppi joka syntymävuoden perusteella määriittää luonteenlaatusi, ja ehkä tarkempi länsimainen horoskooppi kuukauden perusteella.
Mihin horskooppiin pitäisi luottaa vaikka jos työnhakijan syntymäajan perusteella yrittäisi määrittää sopivuutta tehtävään? Esim. jos kiinalaisen horoskoopin mukaan on apina mutta länsimaisen mukaan härkä niin olisi kiva tietää missä mennään.

luen seiskasta(tulee meidän talouteen en ole tilaaja, pitää jo valmiiksi peesailla:D) horoskooppini mutta en niihin kyllä usko. vittu nyt meni katu uskottavuus lopullisesti:nolo::D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom