Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tottakai uskon. Mutta en niinkään noihin lehdessä esiintyviin päivähoroskooppeihin vaan horoskooppiluonteisiin. Aika yksiin menee kun olen suorittanut empiiristä tutkimusta niin useammin osaan arvata ensitapaamisen perusteella mikä on ko. ihmisen horoskooppi. Niin pakkohan se on uskoa.
Päivä-, ja viikkohoroskooppeihin ym tavisten kirjoittamiin taruihin en usko pätkääkään. Ne on tasan yhtä luotettavia kuin mun keksimät horoskoopit jossa joristaan niitä näitä, väkisinkin osuu jonkun kohdalle.
Luonnehoroskooppeihin uskon, edustan itsekin hyvin voimakkaasti oman horoskooppini piirteitä. Muista ihmisistä voi myöskin aika hyvin arvata mitä he ovat horoskoopiltaan, ei välttämättä tarkasti, mutta vähintään niin että ajatuksissa on 2, tai max 3 mitä he voisivat olla. Mun horoskooppia vielä kukaan ei ole koskaan arvannut väärin... ja arvaajia on elämäni aikana ollut varmaan 30-40 ihmistä.
En tiedä mihin luonnehoroskoopit perustuvat, aika moni saman merkkinen on hyvin samantyyppinen ihminen, toki poikkeuksiakin on...
Olen myös havainnut noissa olevan jotain maagista. Niin hyvin en ole perehtynyt, että osaisin henkilön horoskoopin arvata. Omalla kohdalla pitää myös kohtuu hyvin paikkansa.Luonnehoroskooppeihin uskon
Olet oinas, olinko eka väärin arvannut?
Edit: Tosin, kanssani paljon keskustelleet, tai kirjoituksiani enemmänkin seuranneet nettihenkilöt voisivat ihan hyvin pystyä arvaamaan horoskooppini, edellyttäen että ovat ylipäätään tietoisia horoskooppiluonteista.
Voiko nykyiseen käyttäytymiseesi vaikuttaa se, millaiseksi olet itsesi päätellyt tulkitsemasi luonnehoroskoopin perusteella?
Mun mielestä jonninjoutavaa paskanjauhantaa koko touhu, mutta jos joku niistä ilon saa niin mikäs siinä, en tietenkään dissaa heitä.
Ei. Ne samat piirteet on olleet mussa tyyliin 5-vuotiaasta pennusta lähtien, joskus teini-iässä varmaan vasta ekan kerran luin ylipäätään luonnehoroskooppeja joista huomasi hyvin että satuin vastaamaan joka ikiseltä osalta horoskooppiani, ja kaikki vielä tuplasti päälle, hohoo :D
En usko muutenkaan että ihmiset tahallaan alkaisivat tietynlaisiksi ja muuttaisivat väkisin persoonallisuuttaan vain siksi että joku horoskooppi kertoo millaisia ks merkit yleensä ovat. Samahan se on jos katselee ympärilleen ja huomaa tiettyjä useita piirteitä joissain ihmisissä jonka perusteella sen horoskoopinkin sitten arvaa, niin tuskinpa hekään feikkaavat että ollaanpas nyt sitten kaikki porukalla kaksosia, rapuja tahi kaloja :D
Horoskoopeistahan tässä ei oikeasti ole kyse, vaan siitä milloin sinut on saatettu alulle ja mihin päin maailmaa satuit syntymään.
No tuossa se idea onkin. Kuun asennot ym muu paske [määrittää vuodenaikoja ja pla pla pla]... Kai se jotenkin ihmisiin vaikuttaa lapsuudesta asti kun niin monilla se horoskooppi on määriteltävissä, noin osapuilleen ainakin.
Luonnehoroskooppeihin uskon, edustan itsekin hyvin voimakkaasti oman horoskooppini piirteitä. Muista ihmisistä voi myöskin aika hyvin arvata mitä he ovat horoskoopiltaan, ei välttämättä tarkasti, mutta vähintään niin että ajatuksissa on 2, tai max 3 mitä he voisivat olla. Mun horoskooppia vielä kukaan ei ole koskaan arvannut väärin... ja arvaajia on elämäni aikana ollut varmaan 30-40 ihmistä.
En tiedä mihin luonnehoroskoopit perustuvat, aika moni saman merkkinen on hyvin samantyyppinen ihminen, toki poikkeuksiakin on...