Uskallatko vielä warettaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-mies
  • Aloitettu Aloitettu
Ok.
Uusi vuosi, uusi laki.
Vieläkö uskaltaa warettaa.
Vai tuleeko postissa sakkolappu tai jopa haaste?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uskaltaako tähän vastata vai seuraako tekijänoikeuden ihmiset tätä threadia:rolleyes:
Mä uskon että toi on yksi keino taas pelotella ihmisiä lopettamaan warettaminen. Hyvin ainakin vielä jakavat tuolla mestoilla :)

Itsehän en tietenkään wareta, mutta "kaveri" tossa sano, että ei haittaa pätkääkään tommoset lait waretusta ja aion.. siis aikoo warettaa jatkossa samalla tavalla.
Ps. Waretusta ei tueta.:rolleyes:

Kyllähän tuolla dc++ pyörii kokoajan taustalla. Jos joku haaste polliisilta tuleepi, ni sit vähä rajoitellaan, muuten jatkuu samaa tahtia.

E: en mä muutenkaan usko, että niitä mun vaivainen vajaa 50gt jaossa oleva kiinnostaa, kun isoimmat jakajat pitävät muutamaa terabittiä jaossa, niin suht rauhassa saan varmaankin waretella. :)

Kieltää laittomasta lähteestä imuroinnin.. eli about kaikki p2p-touhut menee siihen kategoriaan. Poisluettuna linux-imaget, freewaret yms.

En oikein jaksa uskoa että lähteellä olisi mitään väliä. Laittomuus riippuu siitä mitä tavaraa liikutellaan.

Ei vaan juuri lähteellä on väliä. Ei ole laitonta ladata musiikkia iTunesista tai muusta maksullisesta mutta on laitonta kopioida laittomasti. Ei ne musiikki/leffat/pelit oo laittomia jos lähde on laillinen.

entäs jos lataan linuxin distroja p2p-ohjelmalla? Helvetin monimutkaista ja epäselvää, onko jollain heittää jotain virallista nettisivua tms. jossa kerrotaan tuosta?

ei poliiseilla ole resursseja tai kiinnostusta jahdata kymmeniä tuhansia ihmisia muutaman laittoman kopion takia! Kunhan ei rupee pitää mitään hubia pystyssä niin ei mitään hätää...

Sininenporkkana sanoi:
ei poliiseilla ole resursseja tai kiinnostusta jahdata kymmeniä tuhansia ihmisia muutaman laittoman kopion takia! Kunhan ei rupee pitää mitään hubia pystyssä niin ei mitään hätää...
Oon kyllä ihan samaa mieltä, jos on muutama giganen DC:llä jaossa, niin enpä usko että hirveesti tarvii peloissaan olla..
Vois olla kyllä hauska kun joutuis kustantaan sen ilmoituksen lehteen, että on warettanut. :D

PS. Itsehän en wareta.

Waretan ja waretan niin paljon kuin sielu sietää. Eli paljon.
Jos poliisit tulee kolkuttamaan oven taakse niin tulkoot. Ei se olisi ensimmäinen kerta ja tuskin viimeinen.

Ei ne poliisit warettajia kyttää, vaan tekijänoikeuden omistajat. Latailevat omaa tavaraansa ja kirjaavat IP:t ylös. Sitte ne nostelee syytteitä ja menevät poliisien puheille. Tähän poliisit sanovat että te warner brossin pojat että oo poliiseita, ei nää paljoo paina, mutta jos teette ilmoituksen, tutkimme asiaa ja keräämme ite todisteet. Sitten ne apinat lähettää karseen laskun postissa ja sanovat että maksa tai käräjille. Kovin monella kun ei ole varaa lakimieheen joka palauttaisi warnerin rahoilla palkatun lakinuijan maanpinnalle. Yrittäähän ne ovelat kerätä lokia tietyissä porteissa tapahtuvasta liikenteestä, mutta dc:n käyttämää porttia voi käyttää vaikka mikä muu sovellus. Kytät tulee ite hubeille ja trackereille tutkimaan. NooBwarettajat sanoo että ku käyttää mestoja missä on reggauspakko ei tarvi pelätä kyttiä. Ne kun luulee että kytät ei pysty reggaamaan. Eikä paljoo invite-mestatkaan lohuta, kyllä sinnekki tullaan että hutisee. Ei multakaan oo koskaan kysytty oonko kyttä tai BSA:n rividuunari...

Kavereiden kanssa mietittiin tota hommaa että miten ne voivat pitää hommaa kurissa.. No päädyttiin siihen että heittäävät noita sakkoja arvalla joillekkin warettajille, jotta saadaan esimerkkejä! Itse en aio olla noissa arvonnoissa mukana!

Tässä joutuu nyt varmaan kattelemaan vähän aikaa että miten tuo homma menee..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom