US-Product Line Master BCAA´s 500 kpl

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja "mopo"
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hämmer sanoi:
Kysymys muuten aiheeseen liittyen: Eikö tosi hifistelijä nappaisi noita kesken reenin, sarjojen välissä...? Jos reeni kestäisi vaikka 75 min, niin voisihan siitä olla ihan hyötyäkin vedellä noita muutama kesken reeninkin... Tekeekö joku näin?

Senverran hifistelen, että otan puolet annoksesta punttitreenin ja aerobisen välissä jos teen aerobista. Mitään vaivaa tästä ei ole, kun tulee ne sykemittarit sun muut haettua kuitenkin tässä välissä. Jossakin täällä joskus suositeltiin näin tekemään. Mutta kesken punttitreenin en niitä kuitenkaan ota vaikka kestäisi kauemminkin se treeni.

eikö kannata ottaa sit ihan jotain palauttavaa juomaa esim muscle + tai no en tiiä mut mä tyydyn ainakin ottaa ennen ja jälkee

Noita voisin testata ensi dietille. Varoituksen sanana erään toisen valmistajan BCAA jauhe maistuu ihan koiran oksennukselta vaikka piti maistua appelsiinille.

itse otan 15kpl tunti ennen treeniä ja sit palarin kanssa 15kpl. en jättäis pois kyseistä tuotetta mistään hinnasta pois. todella toimiva tuote.

hyi vittu nuo maistuu ja haisee ihan saairaan pahalle!

EDIT joo ei pidä ei mut silti purasin palasiks :D

Töpseli sanoi:
hyi vittu nuo maistuu ja haisee ihan saairaan pahalle!

EDIT joo ei pidä ei mut silti purasin palasiks :D

Tosimiehen nielee! :D

Niitä menee muuten monta kerralla alas pienen vesitilkan kanssa, että ei paljon makuja ehdi maistelemaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mopo sanoi:
kannattaako jättää joku pois itse tämä aine US-Product Line Master BCAA´s 500 kpl muscle+,whey8100

Aiempi postisi auttoi ymmärtämään mitä tuossa lauseessa kysyttiin tai sanottiin. ;)

Mutta asiaan. Jos nuo kaikki olet kerta hankkinut, niin BCAA ennen treeniä, Muscle+ treenin jälkeen ja Whey8100 vaikka välipalana.

Salille lähtiessä tai sitten pukuhuoneessa nappaan namut. BCAA tuntuisi olevan tosiaankin hyvä lisä, auttaa ainakin minua palautumaan nopeammin.

Back
Ylös Bottom