US-Product Line Master BCAA´s 500 kpl

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja "mopo"
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ennen treeniä 8kpl=5g + 15g heraa

Mike:kerkesinpäs. Säikähin että mitä helvettiä, oonko muuttunu Mikeksi. Hetken eli toivo, mutta sitte huomasin että yht aikaa tuli postaukset :hyper:

Jampsu sanoi:
ainakin palautumin nopeutui ei ole ollut lihakset kipeinä sen jälkeen kun aloitin käytön!
itse otan 6 ennen treeniä ja 4 treenin jälkeen! :whip:

Tuskin nyt sentään noin hyvin tepsii. Itsellä ainakin kipeytyy edelleen. Teetköhän treenit tarpeeksi kovaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kyllä ne ennenkin kipeyty samalla treeni määrällä vielä oikein odottelin ojantaja päivän jälkeisiä kipuja mut hups eipä ollukkaan en sit tiedä! näkee pitemmällä aika välillä

niitähän suositellaan 4-7 päivässä mutta jos otan yhen aamust toisen koulusta päästyäni treenin jälkee 3 ilalla yhden

No ei niitä aamulla tujskin tarvii.. mäki tilasin noita ni jos ottas vaikka 3 ennen reenii ja 2 reenin jälkee tjsp.. riittääkö ? juu ja pituus 183 ja paino 73

Jampsu sanoi:
ainakin palautumin nopeutui ei ole ollut lihakset kipeinä sen jälkeen kun aloitin käytön!
itse otan 6 ennen treeniä ja 4 treenin jälkeen!

Tämän tyylistä vastausta odotinkin enkä saivartelua kuten edellä,en ole koskaan testannut bcaa:ta ja siksi kysyin huomaako selvää eroa entiseen koska olen harkinnut tuotteen käyttöä.

mulla on whey 8100 ja nyt US-Product Line Master BCAA´s 500 kpl sopivatko nämä yhteen teidän mielestä vai kannattaako toinen jättää pois?

Miksi kukaan ottaa kalliita nappeja aamulla, kun voi yhtä hyvin ottaa aminohapot kokonaisista proteiineista? Sitä paitsi on melko sama ottaako 0 vai 1 nappia.. Ei taida yks nappi painaa ku reilut puoli grammaa... Kyllä noi BCAA:t on sen verran hintavia, että en niitä näe järkeväksi käyttää muuta kuin pitämään reenin aikaista aminohappotarvetta yllä... Siihen ovatkin oikein mainioita, ja erityisesti aamuaerobisen yhteydessä ihan ykkösiä... Hyvä tuote, imo..

Niin, ja vastaus kysymykseen, 10 kpl ennen reeniä, joskus muutama myös palkkarin kylkiäisenä reenin jälkeen...

Kysymys muuten aiheeseen liittyen: Eikö tosi hifistelijä nappaisi noita kesken reenin, sarjojen välissä...? Jos reeni kestäisi vaikka 75 min, niin voisihan siitä olla ihan hyötyäkin vedellä noita muutama kesken reeninkin... Tekeekö joku näin?

Back
Ylös Bottom