Us Bulk

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fly*
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika ajanut ohi, kallista. No good. Fastin pulverit hyviä hinta laatusuhteeltaan.

Ensimmäinen koskaan käyttämäni lisäravinne.

15-vuotiaana juuri punttaamisen aloittaneena melonikainalona vedin tuota suklaanmakuista ohjeen mukaan 3 ruokalusikallista maidon kanssa treenin jälkeen lihaskasvun takaamiseksi (luulin tietysti ettei sen massanlisääjän lisäksi enää tarvita mitään muuta, kuten esimerkiksi ruokaa), ja sitten koko muun ajan ruokailu oli lähinnä jotain kolajuoman litkimistä. :evil:

Joo, kyllä tuli flashbackit nuoruudesta :thumbs:

Toi suklaan makunen oli mun eka purkki. Kaverit sano et tulee lihasta 3 kertaa nopeemmin kun tota juo....
ja mä join :david: :lol2:

naivius rocks

vähän offii
mut joo ei kannata enää tota litkii Fast-kama on parempaa (ja hyvempää).

Halvallako saisit vai miks tollaseen silmäs iskit?

Niinpä eka purkki jotain weightgaineria jossa proteiinia 16g/100g ja luuli että kun sen vetää niin kasvaa isoksi :rolleyes: Että sitä oli ennen TYHMÄ ja ehkä vieläkin :lol2:

Kaveri oli jostakin hommannut laatikollisen ja pyys vitosen purkilta, ostin pari purkkia kokeilun vuoksi

toimiko se aine teillä?

Originally posted by fly*
Kaveri oli jostakin hommannut laatikollisen ja pyys vitosen purkilta, ostin pari purkkia kokeilun vuoksi

toimiko se aine teillä?

Toimii yhtä hyvin kuin näkkileipä ja makkara :david: Vähän sama kuin kysyisi toimiko teillä toi valion 1,5l rasvaton mölö...

Tais olla myöskin itellä eka käyttämäni lisäravinne. Muistaakseni oli protskua kohtuullisen paljon keskivertogaineriin verrattuna...

Mun mielestä paras "massanlisääjä" ei mitään mega mass 90000
vaan sisältää jotain joka täyttää oikeasti oliko ne vehnäalkioita ja
ihmeen hyvää tuotteeksi, joka sisältää soijaa hintakaan ei päätä huimaa. Käy hyvin aterian korvikkeena muita käyttö tarkoituksia
en suosittele esim. palautumiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom