Urheiluvedonlyönti; TOIMII!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarre55
  • Aloitettu Aloitettu
Frendi on tehny urheiluvedonlyönnillä keskimäärin 60% tuottoa p.a. kvantitatiivisia menetelmiä hyödyntämällä. Koulussa kävi kerran yks nuori ekonomin keskipalkan vedonlyönnillä tienaava tyyppi pitämässä luennon. Aiheeseen liittyvä kandityö on netissä jakelussa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jarre55 sanoi:
Originally Posted by Hannibal
Palataan asiaan vuoden ja kahden päästä.

Sovitaan näin. Lähetä mulle muistutusviesti 8.6.2005 niin kerron miten on mennyt.

No nih. Jarre-pappa vastaa huutoonsa. Ja nostaa vanhan ketjun ylös.

Olen kaverin antanut pelata alkupanoksellani viikosta toiseen ja sijoittaa mahdollisen voiton uudelleen pelattavaksi. Korkoa korolle-efekti.

Alkupanokseni on lähes kymmenkertaistunut vuoden aikana. Tarkemmin sanottuna 9,5-kertainen.

Alkupanokseni oli 300 euroa.

Toivottavasti pari seuraavaa vuotta menee samaan malliin. :whip: Laskepa.

no toi on hienoa...mutta eikö nyt kannattaisi nostaa hieman tuota kassaa jos tunnet että tuottoa tulee tasaisesti? 3000euron vuosituotto ei kuitenkaan per kuukausi kummoisia ole..itsellä tavoitteena saada 1000e per kk tuottoa vedonlyönnistä/pokerista..

Integrandi sanoi:
Heitetäänpä vanhaan threadiin vielä eräs keino, jolla jotkut lyövät rahoiksi. Eli kytätään mahdollisimman monia vedonlyöntitoimistoja, jotka tarjoavat samoja pelejä kohteiksi. Silloin tällöin käy niin, että kertoimet menevät "ristiin" ja sopivilla summilla eri toimistojen kesken jää varmuudella voitolle. Itsekin olen törmännyt tällaisiin kertoimiin muutamia kertoja. Yleensä nämä syntyvät kun vastakkain on tasaiset joukkueet ja toimistot sitten arvioivat näitä vähän ristiin. Viime viikolla bongasin pelin, josta olisi tullut 2.8% varma tuotto. Eli tällaisia tapauksia varten pitäisi olla useammalla pelitilillä runsaasti euroja, että kannattaisi. Lisäksi pitää olla nopea, yleensä toimistot huomaavat virheensä ja korjaavat nopeasti tilanteen (tuollaisessa tilanteessahan joku on tietysti antanut ylikertoimen)

eli arbitraasipelaaminen... sillä tekee kyllä tasaisesti tiliä, mutta kuten puhuit niin pelikassan tulee olla jo kohtuullisen suuri jotta saa kaiken hyödyn irti. on olemassa sivuja joista näkee nuo "sure betsit" sille päivälle.

shape sanoi:
Frendi on tehny urheiluvedonlyönnillä keskimäärin 60% tuottoa p.a. kvantitatiivisia menetelmiä hyödyntämällä. Koulussa kävi kerran yks nuori ekonomin keskipalkan vedonlyönnillä tienaava tyyppi pitämässä luennon. Aiheeseen liittyvä kandityö on netissä jakelussa.

oisko sulla tota osotetta mistä ton työn vois käydä imaseen..?

ja sori että on tullut pikkasen quatettua :rolleyes:

Supaman sanoi:
no toi on hienoa...mutta eikö nyt kannattaisi nostaa hieman tuota kassaa jos tunnet että tuottoa tulee tasaisesti?

Oikeassa olet...tulen lisäämään panostani aika rajusti.

Mutta kassan kymmenkertaistuminen vuodessa...tuo hyvän tuloksen jo 2-3:ssa vuodessakin.

Olen seuraillut urheiluvedonlyöntiä ja hieman jopa pelannutkin, mutta olen luottanut tähän asti itseeni ja muutamaan kunnon vedonlyönit saittiin jossa "ammattilaiset/harrastelijat" spekuloivat kyllä kohteet aika hyvin lävitse ja sitten niiden mukaan olen omiani sijoitellut. Kokonaisuudessa hieman voitolla olen(tältä vuodelta) vaikka mitään tarkkaa kirjaa en ole pitänyt.

japa sanoi:
Olen seuraillut urheiluvedonlyöntiä ja hieman jopa pelannutkin, mutta olen luottanut tähän asti itseeni ja muutamaan kunnon vedonlyönit saittiin jossa "ammattilaiset/harrastelijat" spekuloivat kyllä kohteet aika hyvin lävitse ja sitten niiden mukaan olen omiani sijoitellut.

Mitä sivuja seurailet? Ylikerroin? Bettingadvice?

Ruutiukko sanoi:
Mitä sivuja seurailet? Ylikerroin? Bettingadvice?

Nuo ja sitten Total ctrl ja varsinkin talvella englannin liigan sivustoja ja niihin liittyviä statistiikka sivustoja. Sitten nykyään tulee viellä duunissa katsottua veikkauslehden, iltasanomien ja iltalehtien vihjeet. Niillä pärjää jo aika hyvin, kun viellä omaa harkintaa käyttää.

japa sanoi:
Nuo ja sitten Total ctrl ja varsinkin talvella englannin liigan sivustoja ja niihin liittyviä statistiikka sivustoja. Sitten nykyään tulee viellä duunissa katsottua veikkauslehden, iltasanomien ja iltalehtien vihjeet. Niillä pärjää jo aika hyvin, kun viellä omaa harkintaa käyttää.
Ei kai kukaan tollasta rahan takia tee? Täytyy olla oikeesti innostunut lajeista, eikä kattoa voittosaldoa silmät ammollaan. Isoilla panoksilla toki voi tulla oikeesti isot voitot, mutta joku 3000e vuodessa keskisuurella panoksella ei paljon tee tunnin päälle. Tosin kaveris vissiin ilmaisena/edullisena tarjoaa apujaan?

edit: äh taisin sekoittaa nimimerkkejä, no olkoon nyt noi tossa.

Weeboom sanoi:
Ei kai kukaan tollasta rahan takia tee? Täytyy olla oikeesti innostunut lajeista, eikä kattoa voittosaldoa silmät ammollaan. Isoilla panoksilla toki voi tulla oikeesti isot voitot, mutta joku 3000e vuodessa keskisuurella panoksella ei paljon tee tunnin päälle. Tosin kaveris vissiin ilmaisena/edullisena tarjoaa apujaan?

edit: äh taisin sekoittaa nimimerkkejä, no olkoon nyt noi tossa.

Vissiin mua tarkoitit.

Alkupanokseni kymmenkertaistui ekan vuoden aikana. En nosta voittoja ulos, vaan voittosumma lisätään pelipanokseen; ns. korkoa korolle kasvamaan.

Kun kassa kymmenkertaistuu vuosittain, niin jos hiukankin sama tahti jatkuu pari vuotta peräkkäin niin tää jätkä lähtee ennenaikaiselle eläkkeelle muutaman vuoden päästä.

No, en kuitenkaan nuolaise ennenkuin tipahtaa.

Hmmm... jos tuossa noin hyvin tienaa niin kaipa sitä pitäis alkaa itekin harrastaa vedonlyöntiä tosissaan! :rock:

Jarre55:lta otetaan vinkkejä vastaan! :kippis1:

Tähän pätee sama viisaus kuin pöytäpokeriin; todella raskas ammatti ja todella kallis harrastus. :D

Jos joku haluaa oikeasti jotain (pitkällä tähtäimellä) voittaa, niin helpompiakin tapoja on..

Arsi sanoi:
Tähän pätee sama viisaus kuin pöytäpokeriin; todella raskas ammatti ja todella kallis harrastus. :D

Jos joku haluaa oikeasti jotain (pitkällä tähtäimellä) voittaa, niin helpompiakin tapoja on..
like what?

Jos jarre55:n tahti on jatkunut vieläkin samana, niin silloin se on ymmärtääkseni moninkertaisesti kovempi kuin esim. Jorma Vuoksenmaan, joka kuitenkin elää tällä touhulla. Eli jos näin on niin ei muuta kuin yhteystietoja tännepäin niin laitetaan firma pystyyn!

MJ45 sanoi:
like what?
Siivous, pihvien kääntely mäkkärissä, tyhjien pullojen keräily kadulta...

Oikeasti saa tosissaan tehdä pitkää päivää, jos aikoo noilla taitopeleillä jotain tienestiä tehdä. Todennäiköisyydet ja voitto-odotukset laskettava jok' ikiselle kohteelle, josta aikoo vetoa lyödä. Sama pätee jossain määrin myös pokerissa, joskaan pelin aikana ei hirveästi kerkeä mitään laskutoimituksia suorittamaan. Millään "näppituntumalla" ei urheiluvedonlyönnissä pitkällä tähtäimellä voitolle jää, kyse on puhtaasta matematiikasta.

Pesäpalloa on helppo veikata, jos tuntee joukkueiden pelinjohtajat. Nyt on vuoden sisällä alkupanos kasvanut kymmenkertaiseksi. 2-3 vuotta vielä näin, niin lähden eläkkeelle. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom