- Ikä
- 45
Kyllä ne suurempien vedonlyöntitoimistojen kertoimienlaskijat ovat sen verran kovan luokan ammattilaisia työssään, että eipä kovin suuria ylikertoimia enää juurikaan tule. Jollain pienemmillä (esim. Veikkaus) ei välttämättä kerrointenlaskenta aina osu aivan yhtä hyvin kohdalleen (toki huippuammattilaisia ovat niidenkin kerrointenlaskijat), mutta nämä sitten kompensoivat pikkuvirheet usein huomattavasti pienemmillä palautusprosenteilla. Jos OIKEASTI haluaa jäädä vetoa lyömällä nykyään voitolle HYVIN PITKÄLLÄ tähtäimellä niin kyllä sen eteen saa tehdä todella paljon töitä. Itse olen aina tykännyt seurata kaikenlaista urheilua ja myös lyödä vetoa. Viimeisen muutaman vuoden aikana olen lukenut vedonlyönnin teorioita käsittelevää kirjallisuutta varmaankin kymmenisen kirjan verran ja hankkinut tietoa aiheesta muutenkin aika paljon. Silti olen vielä todella kaukana siitä tietämyksestä, että pystyisin elättämään itseni pelkästään vetoa lyömällä. Tällä hetkellä pelaan jatkuvasti suunnilleen palautusprosentilla 100 (kun lasketaan esim. vähintään puolen vuoden ajalta). Tili löytyy noin 15 vedonlyöntitoimistosta joiden kertoimia seuraan. Toki tässä seuraamisessa on apuna myös joitakin tietokoneohjelmia. Jos jollakin on kiinnostusta perehtyä tarkemmin urheiluvedonlyöntiin niin tietoa aiheesta suomen kielellä ja hyviä linkkejä erittäin hyödyllisille sivuille löytää aika hyvin esim. ylikerroin.comin keskusteluforumilta. Jos matematiikka sujuu (vähintäänkin tyyliin pitkä matikka E) niin kannataa katsoa ajatuksella Teppo Salosen (nimen varmaankin saa mainita kun teos löytyy yleisesti netistäkin) sovelletun matematiikan Gradu "vedonlyöntiteoria".
Jäi vielä pari asiaa liittyen vedonlyöntiin mainitsematta, mutta alkaa väsyttää sen verran ettei oikein ajatus kulje joten parempi kun jääkin mainitsematta..
Tulipas pitkä pötkö tekstiä. Jonkinlainen kappalejako ois varmaan ollu paikallaan.
edit: En väitä olevani aiheesta mikään asiantuntija, mutta niinkun joku jo mainitsikin niin todella paljon suoranaista paskapuhetta tässä threadissa..
Jäi vielä pari asiaa liittyen vedonlyöntiin mainitsematta, mutta alkaa väsyttää sen verran ettei oikein ajatus kulje joten parempi kun jääkin mainitsematta..
Tulipas pitkä pötkö tekstiä. Jonkinlainen kappalejako ois varmaan ollu paikallaan.
edit: En väitä olevani aiheesta mikään asiantuntija, mutta niinkun joku jo mainitsikin niin todella paljon suoranaista paskapuhetta tässä threadissa..