Urheiluvedonlyönti; TOIMII!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarre55
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
59
...kunhan antaa ammattilaisen sijoittaa eikä lähde itse räpeltämään mutu-tuntumalla.

Olettekos koittaneet? Urheiluvedonlyönnissä ja sen onnistumisessa on muutamia lainalaisuuksia...asiaa pidempään seuranneet mm. sijoittavat englantilaisiin laukkakisoihin, joissa kertoimet ovat aivan muuta kuin esim. suomalaisissa vetokohteissa.

Itse törmäsin jokin aika sitten alan ammattilaiseen, joka ei muuta päivisin teekään kuin seuraa vedonlyöntiä. Olen antanut hänen sijoitella pikkusummaani, ja tulokset ovat olleet...käsittämättömän kovat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh :-) Vähän samalta kuulostaa kuin kaikki kultakimpalepankkikusetukset jne tienaa 5% päivässä systeemit... Entäs kun 'ammattilainen' alkaakin 'hävitä' järjestään ja ottaa sulta vaan rahat pois?

Mutta jos kaikki voittaa, niin kuka maksaa?

Mixu sanoi:

Eipä taida olla siitä pelkoa, etteikö urheiluvedonlyönnissä maksajia löytyisi. Väitänpä että yli 99% ihmisistä jotka pelaavat uhkapelejä jäävät niissä pitkässä juoksussa tappiolle.

nimim. Kokemusta on
:D

edit: Noihin "ammattilaisiinkin" suhtaudun varauksella. Sitä en väitä etteikö suomessakin olisi ihmisiä jotka elantonsa pelaamalla tienaavat, mutta ei siinä määrin kuin lähimmän r-kioskin peliporukan juttuja kuunnellessa voisi luulla.

puhut sä nyt että sulla on briteissä tuttu joka sijoittaa rahaa siellä laukkakisoihin vai suomalainen frendi pelaa netissä laukkakisoihin?
voitko laittaa jotain faktaa panoskoostasi ja voitoista jne..?
ite pelaan myös ulkomaille ja aina kiinnostaa muiden kokemukset ko. aiheesta

Taispa olla niin että suomessa on muutamia ammattilasvedonlyöjiä, siis jotka tienaa elantonsa vedolyönnillä. Sinänsä on varmaan helpompi jäädä voitolle jos pääsee ammattilaisen tai puoliammattilaisen siipien alle suojaan. Vedonlyönti kun on tieto- ja taitolaji, joka jamppa kykenee tarvittaviin matemaattisiin laskutoimituksiin, tiedon hankinta ja tiedon muuttaminen numeerisiksi arvoiksi vaatii kokemusta. Toinen asia on sitten että saako enää kiksejä panoksien sijoittamisesta toisen pelattavaksi jos pelaa pikkupanoksin.

Yksittäisiä ylikertoimisia kohteita löytyy joka maasta joka lajista, se kuinka paljon niitä löytyy riippuu oikeastaan vain vedonlyönninjärjestäjän marginaalista ja ammattitaidosta. Eli en sanoisi että englantilaiset laukkakisat ovat mikään runsauden torvi sen enempää kuin jokin muukaan laji kyseistä lajia tuntevalle. No tietysti laukkakisoissakin erikoisia yllätyksiä kuuluu sattuvan, mutta niitähän sattui pohjanmaallakin vähemmän kansainvälisessäkin lajissa...

Mixu sanoi:

Ne 99%, jotka ei tiedä vedonlyönnin todennäköisyyskertoimista yhtään mitään. Eikä tunne alaa, vaan hakkaavat tuuriin uskoen rahansa "pajatsoon."

apophis sanoi:
Heh :-) Vähän samalta kuulostaa kuin kaikki kultakimpalepankkikusetukset jne tienaa 5% päivässä systeemit... Entäs kun 'ammattilainen' alkaakin 'hävitä' järjestään ja ottaa sulta vaan rahat pois?

Mukaan tulee auttamatta myös tappiollisia päiviä. Sille ei voi mitään.

Mutta kun tää ammattipelaaja sijoittaa omat rahansa samaan kohteeseen kuin munkin, niin itsepä häviää samalla.

Kun oon saanut kuukaudessa yli 10% tuoton tekemälleni sijoitukselle, niin nenpä voi olla tyytymätön.

Supaman sanoi:
puhut sä nyt että sulla on briteissä tuttu joka sijoittaa rahaa siellä laukkakisoihin vai suomalainen frendi pelaa netissä laukkakisoihin?
voitko laittaa jotain faktaa panoskoostasi ja voitoista jne..?
ite pelaan myös ulkomaille ja aina kiinnostaa muiden kokemukset ko. aiheesta

Suomalainen kaveri. Osaa asiansa.

Lähetän sulle postia asiasta.

Mitä erikoista tuossa nyt on..? Minä en seuraa urheilua naama ruudussa, mutta silti otan veikkaukselta lähes 90% varmuudella rahani pois(korkojen kanssa)..
Tänäänkin tuli 1000Euroa tilille ja huomenna toinen samanlainen..
Minä en kyllä ainakaan alkaisi jakamaan osaamistani, koska se nyt on ihan turhaa touhua..ne pelaa jotka osaa pelata..pitäähän niitä häviäjiäkin olla..

Mental Pain sanoi:
Mitä erikoista tuossa nyt on..? Minä en seuraa urheilua naama ruudussa, mutta silti otan veikkaukselta lähes 90% varmuudella rahani pois(korkojen kanssa)..
Tänäänkin tuli 1000Euroa tilille ja huomenna toinen samanlainen..
Minä en kyllä ainakaan alkaisi jakamaan osaamistani, koska se nyt on ihan turhaa touhua..ne pelaa jotka osaa pelata..pitäähän niitä häviäjiäkin olla..
Jos saat rahasi lähes 90% varmuudella pois veikkaukselta (+pienet korot), jäät alle 100% ja kuulut itsekin häviäjien rehtiin joukkoon...
:thumbs:

Niin tarkoitin sillä panoksieni palautusta..voitoista ei ollut mitään puhetta :D
minulla on aina erillinen tili josta pistä rahaa peleihin..voittoisa en ala ottamaan pelirahoja vaan ne menevät toiselle tililleni..
Kukaan ei voi olla täydellinen..en minäkään..mutta 90% pelatuista peleistä tuovat rahaa kotiin..10% menee sitten ohi kukkaron..
Panokset vaihtelevat 10eurosta sinne 100euroon..Yleensä alkuvuosi menee varmoja keräten..köyhän opiskelijan pitää aina jostain saada lisää rahaa..

Mental Pain sanoi:
Niin tarkoitin sillä panoksieni palautusta..voitoista ei ollut mitään puhetta :D
minulla on aina erillinen tili josta pistä rahaa peleihin..voittoisa en ala ottamaan pelirahoja vaan ne menevät toiselle tililleni..
Kukaan ei voi olla täydellinen..en minäkään..mutta 90% pelatuista peleistä tuovat rahaa kotiin..10% menee sitten ohi kukkaron..
Panokset vaihtelevat 10eurosta sinne 100euroon..Yleensä alkuvuosi menee varmoja keräten..köyhän opiskelijan pitää aina jostain saada lisää rahaa..

Onnea valitsemallesi tielle. Nähtävästi sulla menee hyvin Veikkauksen kanssa ja minulla ei ole sulle mitään annettavaa.

Niin Veikkauksen kanssa menisi muuten hyvin mutta viime vuonnakin pistivät pari kertaa voitot jäähylle kun epäilivät, että en ei mulla puhtaat jauhot pussissa..Onneksi pyysivät anteeksi tapahtunutta ja vuokranantajakin uskoi selityksen miksi oli vuokrat myöhässä..
Nyt olen enemmän keskittänyt pelaamistani PAF:iin..10kohdetta kun pistää kerralla niin voittoja tulee jos kohteet osuvat oikein..

Mixu sanoi:
Niin noi voitothan määräytyy palautusprosentin mukaan. Eli jos pelissä palautusprosentti on 80, niin 20 prossaa menee pelinvälittäjälle aina ja se 80 palautuu pelaajille. Ja aina kun palautusprosentti on alle 100, niin ei ole hätää maksajista. Ja esim. RAY:n rahapeleissä taitaa just eurolla voittaa keskimäärin sen kahdeksankymmentä senttiä.

www.centrebet.com yksittäisiä pitkävetoja melkein suomalainen sivusto....
Tennis pienet kertoimet toimii ei tasapeli mahdollisuutta
Nyrkkeily ...

vedin tos syksyn ajan kuvitteellisiä vetoja ja jos olisin sijoittanut oikeasti olisin 3KERTAISTANUT rahani 3kuukaudessa...

harvemmin tossa tenniksessä tulee joo tasureita... :)
no centrebetistä on ihan kiva alotella mut parempia kertoimia kyllä löytyy muualta...

Melkein voisi sanoa että tämä threadi on mainos ja Jarre55 rekryää jengiä käyttämään jonkun tiettyjä MAKSULLISIA palveluja tai puhelinlinjoja...
Tai sitten ei ....

Onpas ketjussa paljon paskapuhetta. Jokainen asiaa tunteva huomaa ja muita ei pahemmin kiinnosta, joten miksi nähdä vaivaa. Jokainen repiköön kuitenkin itsetuntonsa sieltä mistä irtoaa. :zzzz:

tuotto.com
Mitäs meinaatte, totta vai kusetusta?

Tästä oli jotain juttua kauppalehden keskustelupalstalla hiljattain. Siellä sivuston pitäjä selosti vähän tarkemmin vetokohteiden valinnasta sun muista systeemeistä. Ihan toimivalta se kuulosti. Ideana tuo on erittäin hyvä, ammattimies tarjoaa tietojaan maksua vastaan eikä voitoista pitäisi mennä veroa. Mutta kuka uskaltaa laittaa rahansa ensimmäisenä likoon?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom