GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

urheilurintaliivit

joo ehdottomasti sovittamaan!
Kannattaa kokeilla muutamaa "tukitasoa", mulle kuuluis se tukevin, mutta päädyin
toiseks tukevimpaan. Sopi vaan paremmin päälle ja tukee kyllä ihan tarpeeksi :D

Oletko Clarise kokeillu triumpin tri actioneja (tukitaso 4)? Ne on rintsikka malliset ja käytän niitä shoc absorberien kevyempänä versiona. Itseltäni löytyy koko 70 DD kaapista, keräsin läskiä myös selkääni niin viimeksi jouduin ostamaan 80E. Voi olla, että nekin on muuttaneet koon DD E:ksi kuten moni muukin rintaliivivalmistaja. Ja omani eivät ole niin suuren näköiset kun koon perusteella voisi olettaa, mutta nämä ei vielä roiku ja laajenevat sivuille niin C:ta pienempää kuppikokoa en ole edes kokeillut 13 ikävuoden jälkeen.

Joku kirjoitti threadin alussa siitä, että nännit näkyvät läpi. Huomasin saman pari viikkoa sitten, taisi naamalta väri vaihtua... :nolo: Mutta tulin siihen tulokseen, etten ala sen takia erilaisia liivejä ostamaan. En ollut asiaa ennen huomannut ja tuskinpa muutkaan salilla kävijät

Olen prisman hyllyllä hypistellyt jonkun sortin urheiluliivejä, en muista merkkiä mutta olivat painijanselkämallia. Hintaluokka oli jtn.40e. Ois hyvä saada kuitenkin sellaset jotka saa auki, eikä sellasia jotka puetaan ylle. Ihan vaan sen takia että liivit ei menettäisi muotoaan venymällä.

Onko sit missään myynnissä pienirintasille kuppimallisia(tai yhtään minkään mallisia) urkkisliivejä jotka oikeesti tukee, ettei tuu niitä riipputissejä.. Itellä jää tyhjää joihinki 80A kokoihinki ni pääsee seki vähä, mitä sielä on, hölskymään. Niinku sitä ympärysmittaaki pitää olla. Yhet SA:t ostin, joissa on toppaus. Tiiä niistä tukeeko mut ainoot mitä pysty kuvittelemaankaan pitäväsä päällä jossain hyppiessä.

Ja nimenomaan sellanen kunnon napakka tiheäkudoksinen "rintapanssari". Elkää ehotelko et näin pienet ei tarvia tukea..:)

Tarttee ruveta luovaks ja kehitellä virityksiä amatsonin ja lucyferyn tapaan.

Clarise:

http://www.triumph.com/fi/

Tuolta tri action work out. Itselleni olen ostanut parit ensin alusasuliikkeestä ja sen jälkeen Prismasta (kummasti Prismassa yli 10e halvemmat)

Poppanen, Triumpin sivuilla ois ainakin kokotaulukoiden mukaan pieniäkin kuppeja. Niihin mitta rinnan alta-päältä kokoihin en usko, itselläni olisi siellä teorialla b-kuppi eikä mahdu edes viereen.

Odlon urheilurintsikat lähtee seuraavaksi testiin!:rock:
High ultimate on mallin nimi ja pitäis tisujen pysyä aisoissa:D

Kävin prismassa tänää ja ostin Triumphin Soft power N Liivit, taso medium. Saas näkee onko hyvät, maanantaina testaan :whip: Ainut huono puoli on ehkä se kun liivit oli ohuet ja kun mulla tahtoo aina nännit nöpöttää :nolo:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
itse urheilurintaliivejä tarvitsevana suht' isorintaisena (85C) tykkään tosi paljon 'shock absorber'-liiveistä, jotka tukevat erinomaisesti. sekä edestä että sivuilta. ja pysyvät takuuvarmasti paikoillaan. hinta vain oli korkea, n. 50 €.

Samaa mieltä Shock Absorbereista, aivan loistavat liivit. :) Hinta tosin on suolainen :( Mutta näin isorintaisena (75F) ihmisenä mieluummin maksaa kunnon liiveistä enemmän, kuitenkin hölkälläkin on kiva käydä, niin ihan missä tahansa vermeissä ei viitsi mennä pomppimaan pururadoille...

Mun ensimmäinen viesti ;) Ostit just Shock Absorberit ja on aivan loistavat! Mua on juurikin ärsyttänyt Svegmarkin liiveissä se kun litistää rinnat ihan littanaksi, mutta näissä shock absorbereissa on kyllä pieni tuo vaahtomuovivuori (?) tuolla kahden kankaan välissä mutta mun mielestä on just se mikä tekee niistä tukevat ja ei hukkaa rintojen muotoa. Ja toisaalta ne on kyllä tosi kivan näköisiäkin... Eihän niitä kukaan muu näe kun ite mut mulle on sekin tärkee juttu :)

Kävin prismassa tänää ja ostin Triumphin Soft power N Liivit, taso medium. Saas näkee onko hyvät, maanantaina testaan :whip: Ainut huono puoli on ehkä se kun liivit oli ohuet ja kun mulla tahtoo aina nännit nöpöttää :nolo:

Oli hyvät liivit, siihen hintaan mitä maksoivat :) Voi olla että liivit oli ehkä hiukan liian isot, mutta pitää kokeilla toista kokoa kun ostan toiset. Ihan eri fiilis tisseillä kuin niiden edellisten panssariliivien kans. Vähän oli sellanen olo kuin tissejä ei ois ollutkaan. Että kyllä niillä liiveillä on eroa :)

Suositut

Back
Ylös Bottom