GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

urheilurintaliivit

Kaisu sanoi:
Osaako kukaan kertoa, mistä saisi urheiluliivejä, joissa on hakaskiinnitys takana. Ja mieluiten sellaiset, joissa ei ole kaaritukia, jotta voi pestä pesukoneessa muiden pyykkien seassa.

Triumphillakin on Triaction-mallistossa mustia ja valkoisia takaa kiinnitettäviä sporttiliivejä. Hyvin tukee.

Gillyanne sanoi:
Täytyy kyllä yhtyä Reinhardtin mielipiteeseen tässä kohtaa - ja btw. jos/kun itse katson peiliin treenin aikana, niin seuraan silloin tosiaankin sitä liikerataa, enkä suinkaan zoomaile tissejäni ;)

Miehen nimellä liikenteessä :D

HEH... yhdyn mielipiteeseen :thumbs:

Mä taas tykkään jos urheillessa rinnat on tiukasti lytistetty vartaloon kiinni, vaikkei mun rinnat mitkään superisot olekaan (75B), eikä niistä paljoa "jää jäljelle", jos on tukevat liivit. Mutta se mua ottaa päähän, kun mulla on mielestäni hullun isot nännit ja ne näkyy paitojen läpi vaikka kuinka rinnat olis muuten lytistetty.. Ei oo kiva kun kaikki kiinnittää vahingossa huomion väkisinkin niihin :( saa aina sanoa et "hei, mä on täällä päin, vai tisseillekö sä puhut.." :nolo: pitää yrittää etsiä jotkut tukevat, mutta nännien kohdalta tarpeeksi paksua kangasta olevat liivit.. olisinpa mies, säästyis kaikelta (!) pahalta.

Kysymys minullakin!

Olisiko kellään tietoa mistä voisi löytää pienirintaisen urheiluliivit, joissa olkaimet menevät takana ristiin? Oikeastaan ei tarvitsisi olla varsinaiset liivit, vaan sellainen napakka toppisysteemi käy oikein hyvin, kunhan olkaimet menevät tosiaan takana keskelle tai ristiin. Tähän asti olen käyttänyt hyväksi havaittua sloggin toppia, mutta sellaista ei enää taida olla markkinoilla :(

Ja tosiaan: pienirintainen ei välttämättä tarvitse tukea, mutta ainakin minä haluan peittää itseäni edes jotenkin juuri samasta syystä kuin ammu. Mielellään siis topit/liivit saisivat olla edes kohtalaisen paksua kangasta.

Triumphin tiractionit täälläkin käytössä. Itselläni on pieni povi, olen tykännyt noista kaarituettomista urheiluliiveistä, ovat tukeneet hyvin ja olleet istuvat. En kyllä tajua miksi urheillessa pitäisi näyttää suuririntaiselta. Ei sinne salille mennä rintoja näyttämään, vaan treenaamaan.

Tiukkis: H&M:n kuvastossa on ollut jo vuosia sellainen toppimainen, paininjanselällä varustettu urheilurintaliivi, edullinen(n.14e), mutten sitten tiedä kestävyydestä.

Ostin tänään Lindex'istä kahdet urheilurintaliivit, joilla molemmilla oli ovh 19,90. Alennusta näistä normaalihintaisista liiveistä sai 25%. Eli hinnaksi tuli vajaa 30 egeä.

Toiset olivat kaarituelliset "tavalliset" ja toiset olivat sellaiset selästä ristiin menevät toppimalliset. Vaikka koko ei ole kuin B85, niin tekemäni testin mukaan rinnat "hölskyvät" kyllä vähän. Olisin halunnut sellaiset litistävämmät, mutta kyllä nuo saavat kelvata tähän hätään.

Buuffitus sanoi:
En kyllä tajua miksi urheillessa pitäisi näyttää suuririntaiselta. Ei sinne salille mennä rintoja näyttämään, vaan treenaamaa
Täytynee korjata aiempaa postiani: Eli en tosiaan mene salille rintojani näyttämään, vaan peräänkuulutan vain sellaisia liivejä jotka tukevat mutteivät kuitenkaan litistä turhaan jo pieniä rintoja. Siis tuki ja toimivuus ennen kaikkea, mutta jos ne saa myös hiukan naisellisuutta säilyttäen niin valitsen sen yhdistelmän! ;) Mulla on varmaan joku trauma teiniajoilta kun tunsin olevani luokan ainoa lauta ja luulin jo ettei ne rinnat koskaan pulpahda esiin. Vaikka tulivathan ne tietenkin sitten lopulta - mahtavat A-kuppini. Joita tosin nyt en vaihtaisi pois, voin kuvitella suuririntaisten tuskan esim. aerobicissa hyppiessäni!

Rintsikkavinkkejä: Sain kotiini Sokoksen kuvaston jossa näytti olevan aika monia urheilurintaliivejä, joten Sokoksella kannattaa käydä! Sekä pieni- että isorintaisille, ja niin "täydellistä" kuin mediumtason tukea hakeville.

Tällä hetkellä on ainakin Eka Marketeissa, todennäköisesti siis myös Maxi Marketeissa, triumph:in Tri Actionit poistomyynnissä vain 10€! Oli mustia ja valkeita, kokoja A-C 70 (voi olla muitakin kokoja, mutta yleensä pienimmät jää myymätä). Tosi hyvät, ei kaaritukia, kiinnitys takaa kolmella hakasella.

Olen ostanut aiemmin myös H&Mltä urheilutoppeja, todella tukevia, mustia ja valkeita. Aika paksua kangasta, päälle pujotettava malli koot S-XL. Käytän itse S-kokoa, olen B70/75 kokoinen muuten. Lähes parhaat mitä olen koskaan kokeillut.

Missukka sanoi:
Salilla en tarvitse mitään kovin tukevia rintsikoita joten silloin kelpaa jotkut vanhat rötjäkkeet. Lenkille taas laitan juuri Sulimaanin esittämästä syystä oikein litistävät urheilurintsikat. (Normaalisti mun ei edes tartte mitään rintsikoita sitten pitääkään, kun koko on just ja just 75 B.)

Miksi salilla pitäisi olla jotkut tosi tukevat rintsikat, eihän siellä mitenkään poNpita? :ääliö:

Noo... Kyllä mä ainakin teen niitä liikkeitä välillä sellaisella intensiteetillä, että pitäisi olla kunnon liivit päällä. Enkä ole raaskinut kunnollisia ostaa, joten rupurintsikoiden kuppi sitten saattaa valua, olkaimet saattaa valua alas, ne saattaa olla liian löysät ja rinta saattaa pullahtaa niistä ulos vaikkapa selkäpenkissä tms. (onneksi on myös paita päällä :D) ja kyllähän mä siellä vedän sen aerobisen loppuun ja alkuun, jossa haluan, ettei rinnat hytkyile ihan miten sattuu.

Ja koko on ihan vaatimaton B75, mutta kyllä ne silti tukea tarvitsee. Saisi vaikka latistuakin, kunhan pysyisivät poissa tieltä. ;)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kävin katsomassa noita Ellan mainitsemia triumphin liivejä EuroMarketissa. Poistomyyntiä en huomannut enkä myöskään pieniä kokoja. Minusta ainakin tuntuu, että niitä A-kuppeja on tosi vaikea löytää mistään! Noitakin oli paljon erilaisia malleja, mutta koot olivat B-DD.

H&M:ltäkään en löytänyt ihan sitä mitä etsin. Tarkoititteko noilla topeilla sellaisia, joita voi käyttää myös sinällään, eivät siis ole varsinaisia alusvaatteita? Sellaisia toppeja kyllä olin näkevinäni siellä hyllyssä, olivat kuitenkin niin paksun oloisia, että en ainakaan minkään vaatteen alla osaa kuvitella sellaisia pitäväni (luulisin ainakin, että tulee turhan kuuma).

Kylläpäs tämä on taas vaikeaa. Asiaa ei yhtään helpota se, että VIHAAN shoppailua, etenkin alusvaatteiden ostaminen on yhtä helvettiä! Olisikin edes jotenkin normaalikokoinen ihminen, mutta kun kaikki kropan mittasuhteet tuntuvat olevan päin h*lvettiä :curs: Kai sitä jotain löytäisi jos jaksaisi vain (tuskanhiki otsalla) etsiä ja sovitella ja etsiä ja... :itku:

Jos jotakuta pienirintaista sattuu kiinnostamaan, niin löysin etsimäni! No, ihan napakymppiä ei tullut, mutta hyvältä vaikuttaa. Triumpin tri-action Powermore -merkkisissä liiveissä on painijanselkä + hakaskiinnitys ja kevyesti vuoratut kupit (peittää sopivasti). Kainaloiden alla ja selässä on verkkokangasta eli ei pitäisi tulla kovin kuuma. Bonuksena keskustelun aloittajalle kerrottakoon, että eivät ole kovin latistavat ;) Ovat siis kaarituelliset. Kokoja on ainakin A 70:stä alkaen.

Tämä ei sitten ihan oikeasti ole mainos :D

Tiukkis sanoi:
Jos jotakuta pienirintaista sattuu kiinnostamaan, niin löysin etsimäni! No, ihan napakymppiä ei tullut, mutta hyvältä vaikuttaa. Triumpin tri-action Powermore -merkkisissä liiveissä on painijanselkä + hakaskiinnitys ja kevyesti vuoratut kupit (peittää sopivasti). Kainaloiden alla ja selässä on verkkokangasta eli ei pitäisi tulla kovin kuuma. Bonuksena keskustelun aloittajalle kerrottakoon, että eivät ole kovin latistavat ;) Ovat siis kaarituelliset. Kokoja on ainakin A 70:stä alkaen.

Tämä ei sitten ihan oikeasti ole mainos :D

Jep, näihin törmäsin myös itse viikonloppuna Prismassa, ja mukaanhan ne tarttui :nolo: Plussaa muihin urheilurintsikoihin verrattuna nuo vuoratut kupit, pelkästä kankaasta kun näkyy ärsyttävästi läpi.

Itse myös D kokoa ja haluan tai suorastaan vaadin että Shock Absorberini litistää niin maan saatanan lyssyyn koska kyllä itselläni menee hermot samantien jos ei juoksemaan pysty ilman että on baywatch meininkiä.
Mutta se vituttaa myös että shock absorberilla on vain yksi sellainen kunnon liivivesti tyyppinen, ne normirintsikat on jotenkin tosi oudon mallisia ihan kun ne vääntäisi tissin alemmas tms todella ärsyttävän tuntuiset. Eli sellaiset liivivestit pitäisi aina olla mutta nekin maksaa reilut viisikybää!!
Olenkohan ainoa joka saa itkuraivareita sporttikaupoissa kun valikoima on niin kallis ja perseestä. Nytkin pistää vihaksi. Pläh. Täytyy mennä lenkille rauhoittumaan. Missäs ne liivit taas.. :lol2:

Mulla on Triumphin tri-actionit ja Shock absorberit. Omat shockit ovat jo vähän "kulahtaneet" kovasta käytöstä, joten se että rinnat ovat mielestäni jotenkin alhaalla voi johtua siitä tms.. Niin ja ne latistavat (ainakin minulla) enemmän rintoja kun tri-actionit. Tosin onhan niissä parempi tukitaso (3) kun tri-actionissa (2).

Itse myös D kokoa ja haluan tai suorastaan vaadin että Shock Absorberini litistää niin maan saatanan lyssyyn koska kyllä itselläni menee hermot samantien jos ei juoksemaan pysty ilman että on baywatch meininkiä.
:lol2: Sama täällä. Mä olen ratkaissut asian pistämällä lenkille Shock Absorberien (tukitaso 4) päälle vielä toiset, jotkut ikivanhat, mutta tukevat Kappahlin liivit, jotka taas yksinään ei riitä tueltaan muualle kuin salille. Ja eipä pompi enää!!! :hyper:

Olenkohan ainoa joka saa itkuraivareita sporttikaupoissa kun valikoima on niin kallis ja perseestä.
No et todellakaan ole. Voi kun olisin B- tai edes C-kuppinen.. Ja kiukuks pistää, kun suurin osa malleista on sellasia pään yli pujotettavia ja yks hemmetin hiki valuu jo niihin kiemurrellessa ja vielä isompi, kun koittaa kuoria niitä pois päältään... :curs: No, toisaalta voi skipata lämppärit, kun hiki tulee jo pukkarissa äheltäessä.. :lol2:

Olenkohan ainoa joka saa itkuraivareita sporttikaupoissa kun valikoima on niin kallis ja perseestä

Et.

Mun koko on E - G liivistä riippuen. Käytin ennen ihan liian pieniä liivejä, mut sitten lontoonreissulla poikkesin sovituttamassa bravissimon liikkeessä ja ne totes, että koko olis vähä isompi kuin oon luullut. Luulin olevani DD.

Parhaat rintsikat esim. juoksuun isorintaiselle on mun mielestä ehdottomasti enellit. Niitä tosin ei taida saada kuin netistä ja maksaa pirusti, mutta on hintansa arvoiset. Shock absorberitkin on ihan ok esim. salille, mutta juoksuun niistä ei ole, ainakaan ilman lisäliivejä.

iitamaria sanoi:
No et todellakaan ole. Voi kun olisin B- tai edes C-kuppinen.. Ja kiukuks pistää, kun suurin osa malleista on sellasia pään yli pujotettavia ja yks hemmetin hiki valuu jo niihin kiemurrellessa ja vielä isompi, kun koittaa kuoria niitä pois päältään... :curs: No, toisaalta voi skipata lämppärit, kun hiki tulee jo pukkarissa äheltäessä.. :lol2:

:lol2:
se on totta. Kyllä se sovituskopeissa kiemurtelu ja kiroilu käy helvetin hyvin lämmittelystä. Tai oikeestaan koko treenistä. Kyllä se niin raskasta hommaa on :lol2:
Joskus tulee vahingossa revittyä koko paska rikki.. ei kun hissukseen takasin henkarille ja henkari takasin näytille.... kukaan huomannu mitään... :nolo:

Miuku; Enellit? Enpä ole kuullutkaan! löytyiskö jostain maasta ihan kaupasta? En uskalla tilata kokeilematta ettei rahat hukkaan mene...

Miuku; Enellit? Enpä ole kuullutkaan!

En minäkään ennenkuin joku netissä suositteli. Ekat netistä tilaamani liivit, muistaakseni less bounce oli firman nimi, löytyy varmaan googlella. Minäkään en tavallisesti uskalla liivejä tilata sovittamatta (kun yleensä mitkään ei sovi edes liikkeessä), mutta nuo tilasin ja olen ollut tosi tyytyväinen.

Miuku sanoi:
En minäkään ennenkuin joku netissä suositteli. Ekat netistä tilaamani liivit, muistaakseni less bounce oli firman nimi, löytyy varmaan googlella. Minäkään en tavallisesti uskalla liivejä tilata sovittamatta (kun yleensä mitkään ei sovi edes liikkeessä), mutta nuo tilasin ja olen ollut tosi tyytyväinen.

Hiivinpäs kysymään herra Googlelta :) kiitos vinkistä!

Suositut

Back
Ylös Bottom