GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

urheilurintaliivit

Stay In Place on mun suosikkimerkki. Löytyy nettimyynnistäkin, mutta itse löysin joskus Hesasta urheilukaupastakin joitakin malleja. Ja Tukholman reissuilta niitä tulee aina tuotua. Ei nimittäin tissit pompi noitten kanssa eikä toisaalta tarvi pelätä kuristuvansa siihen rintakehän ympäri menevään kuminauhaan, kun on eri malleja eri kokoisille rinnoille. Suosittelen..

Naene sanoi:
Itse myös D kokoa ja haluan tai suorastaan vaadin että Shock Absorberini litistää niin maan saatanan lyssyyn koska kyllä itselläni menee hermot samantien jos ei juoksemaan pysty ilman että on baywatch meininkiä.

Mulla ei ole kuin B-kupit (urheilurintsikoissa, tavan liiveissä C-kupit) mutta rintani ovat tosi löysät joten pulitan kiltisti sen viiskymppiä shockeistani siitä ilosta, että rinnat ei heilu juostessa milliäkään. Koulun liikuntatunneilla aikoinaan harrastin liivit+tiukka toppi -yhdistelmää, kunnes keksin että urheiluliivejäkin on olemassa... Tällä hetkellä mulla on kolmet, ajatuksena että ne eivät kulahtaisi niin nopeasti kun kierrätän niitä. Viimeksi muuten oli Sokkarilla Shockeja reilulla alennuksella, taisin maksaa niistä kolmekymppiä. Hiphei kuinka halvat! ;)

Tosi pienirintaisena on myös vaikeaa löytää urheilurintsikoita. Toppimallisia kyllä löytyy, mutta enemmän rintsikkatyyppisiä on vaikeampi löytää. Yleensä kun B75 on se pienin koko. Mulla on urheilurintsikoissa yleensä A75 ja tavallisissa B70. Toiveajattelua, että kuppikoko olis suoraan verrannollinen rinnankokoon... :jahas:
Inhoan urheilurintsikoiden ostoa kaupoissa kun saa ravata ympäri kaupunkia kokojen perässä ja riisua ja pukea joka kaupassa yhtä paria varten. :curs: Huomasin ilokseni, että nettikaupoissa on paljon paremmat valikoimat urheilurintsikoita ja voi tilata useammat ja sovittaa kotona kaikki kerralla! :) Ja jos ei sovi senkun lähettää takaisin.
Nettikaupoista ainakin Josefssonilla on hyvät valikoimat urheilurintsikoita.

Ja minulla on taas päinvastainen ongelma :D Kuppikokoja kyllä löytyy, vaihtelee b:stä c:n mutta ympärysmittaa on tähän runkoon kertynyt paljolti :P näin ollen onkin hankala löytää urheiluliivejä joissa koko on 95-100 kuppi b tai c. Lienee maailmalla käsitys, että vain laihat ja normaalikokoiset naiset urheilevat.

Jos satutte käymään kirjastossa niin Retki-lehdessä numero 3 on juttua liiveistä, jotka käyvät retkikäyttöön. Samat liivit käyvät tietty liikuntaan yleisestikin.

Rinnanympärysmittavaihtoehdot näyttävät todellakin loppuvan 90 cm:n, tässähän pitää ihan huolestua, kun selän leviäminen on vasta alkanut ja nyt on ympärysmitta jo 85 cm! Oi joi..

heips, ajattelin aloittaa juoksemisen, ja nykyiset urheilurintsikat heiluttaa aivan hirviästi (lindexin kaariliivet)...kokoni on normirintsikoissa semmoinen 80D, minkähän kokoiset suurinpiirtein pitäis olla urkat? tukevatkin pitäis olla....ne mallit mitä oon nähnyt enimmäkseen näyttävät semmosilta ettei niissä pysy, ei siis ole mitään kiristysjuttua rintojen alla. voisinko käyttää pelkästään kuminauhallista toppia, kuten HM:llä? mul on yks lindexiltä ostettu toppi missä on päällikangas ja sen alla juuri semmoinen kuminauhalla varustettu osa, ja se toimii melko hyvin...
sokoksella olis tosin just noita shock absorbereita, pitäisköhän kokeilla? hirveästi ei vain ois varaa laittaa niihin...

heips, ajattelin aloittaa juoksemisen, ja nykyiset urheilurintsikat heiluttaa aivan hirviästi (lindexin kaariliivet)...kokoni on normirintsikoissa semmoinen 80D, minkähän kokoiset suurinpiirtein pitäis olla urkat? tukevatkin pitäis olla....ne mallit mitä oon nähnyt enimmäkseen näyttävät semmosilta ettei niissä pysy, ei siis ole mitään kiristysjuttua rintojen alla. voisinko käyttää pelkästään kuminauhallista toppia, kuten HM:llä? mul on yks lindexiltä ostettu toppi missä on päällikangas ja sen alla juuri semmoinen kuminauhalla varustettu osa, ja se toimii melko hyvin...
sokoksella olis tosin just noita shock absorbereita, pitäisköhän kokeilla? hirveästi ei vain ois varaa laittaa niihin...

En kyllä lähtis HM-topilla juoksemaan, hölskyy aika ikävästi. Salilla mulla on kyl välillä sellainen. Juoksulenkeillä vannon Shock Absorbereiden nimeen. Mulla on kuppikoko 75D niin tavallisissa kuin urheilurintsikoissa.

Mitä isompi povi, sitä suuremmalla syyllä kannattaa urheilutoppiin satsata. Kirjaimellisesti.

"Pomppivat" lajit (juoksu, ratsastus, etc.) erityisesti edellyttää topilta kunnon tukea. Mullon koko joku 70C, enkä vois kuvitellakaan lähteväni ees spiningiin ilman kunnon toppia. Mun mielestä riittävän tukeva toppi on niin tiukka, et sen just ja just saa puettua päälleen. Ei hölsky paikat ja voi huoleti lenkkeillä menemään. Ostoksille kannattaa mennä silloin, kun paikat ovat pienimmillään ja vaan kiskoa se toppi päälle sit mahdollisina turvotuspäivinä (Ainakin itse olen eri kokoinen eri aikoihin kuusta...). Tällöin toppi ei oo ikinä liian iso. Paras homma tietty, jos voit ostaa pari toppia, vähän erilaisia.

Kannattaa valita malli, missä olkaimet menevät takaa ristiin / selästä X-malli, niin ei tarvitse nostella olkaimia. Musta väri menee lähes kaikenlaisen pyykin kanssa, valkoisesta tulee harmaa ennemmin tai myöhemmin.

Ja kyllä, myös mä vannon Shock Absorberin nimeen. Tuskin tulen muita enää ostamaan. Kolmatta vuotta menossa ykskin toppi ja hyvä on edelleen. Kannattaa pestä pesupussissa, pidentää ikää.

Juoksijamimmien kannattaa todellakin panostaa kunnon toppiin, niin ei tartte sit vanhempana tätinä harmitella. Ostaa sit vaikka vähän edullisemman hintaista trikoota päälle ja säästää siinä, ok? Menetettyä kiinteyttä ei ilman kirurgin veistä takaisin saa.

no sokoksella olis noita shock juttuja muistaakseni alle 40eurolla...no ainahan sitä voi kokeilla :) kävellessä nuo mun vanhat ei oo hirveesti ollu ongelma, mutta en tosiaankaan halua entistä enemmän venyttää rinnustaa ;)

En osaa oikein käyttää tätä vastaamishommelia, mutta Capsulle vastailisin:)

Elikkäs juurikin shoc absorberilta löytyy suurenkin rinnanympäryksen omaavalle kuntoilijalle Tod tukevia urheiluliivejä. Kannattaa vaikka tutustua tuotteeseen kyseisen merkin nettisivuilla. Itse omistan 5 kpl shockeja ja ne ansaitsevat:worship: Löytyy liivimallista kaarituella ja ilman, toppimallista ja kaiken täydentää kausittain vaihtuvat värit! Perus musta ja valkoinen käsittääkseni löytyy aina. Itse normaali povisena (75B) suosittelen silti kaiken kokoisille kunnon liivejä urheiluun kuin urheiluun!!

Muiden merkkien puolesta en voi puhua, kun en ole kokeillut, mutta varmasti hyviä löytyy muiltakin:)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ai niin ja toki kannattaa sitten katsella niitä tukitaso- taulukoita, koska niitä on moneen lähtöön! :)

Sellainen huono vaan, ettei noita löydy pikkutissisille. Yleensäkin sitten pikkutissisten rintsikoissa on jotkut oudot kuppipussit (:D)eikä mun tisut ainakaan oikein haluu sellaisiin muotoutua. Tai muotoutuu mutta tyhmältä näyttää. Ite sisuuntuneena ostin kaksi kappaletta hitusen liika pieniä sloggi-toppeja ja treenaamaan ja juoksulenkille lähtiessäni laitan ne molemmat päälle. Hyvin pysyy.

Mä oon tykästyny H&M:n toppeihin, niihin siis joita vois käyttää ihan sellaisenaankin, eivät ole "alusvaatetoppeja". Käytän niin salilla kuin juoksulenkeilläkin ja tukevat mielestäni hyvin, vaikka C-kupin rinnat omaankin. Toiset hyvät on juuri nuo lindexiltä saatavat liivit/topit, swegmark tms. tais olla merkki.

Better Bodiesin urheilutoppi lähtee mun mielestä koosta 70A. Olisikohan se hyvä? :) Siis ei se peruspertsa- toppi vaan sellaset rintsikoitten tyyliset.

Njaah, enpä ole tuollasia nähnyt, enkä bb katalogista löytänyt... Siis tuollaisille 70a koolle nyt on kohtalaisen helppo löytää urheilurintsikoitakin, mutta kun oma koko on tyyliä 80 aa... Huppari päällä nyt ei haittaa oli rintsikat mitkä tahansa, mutta joskus kun tulee toppi päällä treenattua, niin silloin olisi kiva jos olisi nätit rintsikatkin (noissa tuplatopeissa on se vika, että ne tässä tapauksessa litistää tissit lattanaksi ja se näkyy jos on toppi)..

Mä oon tykästyny H&M:n toppeihin, niihin siis joita vois käyttää ihan sellaisenaankin, eivät ole "alusvaatetoppeja". Käytän niin salilla kuin juoksulenkeilläkin ja tukevat mielestäni hyvin, vaikka C-kupin rinnat omaankin. Toiset hyvät on juuri nuo lindexiltä saatavat liivit/topit, swegmark tms. tais olla merkki.

Mä kanssa. Siis yllättävän hyvälaatuisia ja pitkäkestoisia hintaisekseen. Olen ostanut vanhemmanmalliset jo useampi vuosi sitten ja hyvällä hoidolla edelleenkin toimivat ja ovat pitävät! Ainakin näin pienempirintaiselle, kuppikoko B. Ja pysyivät hyvin silloinkin kun olin kupiltani A :D

Tässä ilmeisesti uusin malli kyseisestä topista:

http://shop.hm.com/fi/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_SPO_SPO

DL605_62105_09090_06_4205.jpg

Aaa no nyt ymmärrän, et saattaa olla hakemista kunnon rintsikoissa:rolleyes: Mun moka, sori:) Joo tais BB:ltä poistua tähän kevääseen se jatkuva malli ja pelkkä toppi jäi.. Harmi sinänsä.

musta ne lindexin swegmarkit näytti ihan oudoilta, kuin et ne ei pysyis päällä...

sokkarilla olis 2 ja 4 tason tuet tarjouksessa...täytyy kattoo kummat oli halvemmat...

musta ne lindexin swegmarkit näytti ihan oudoilta, kuin et ne ei pysyis päällä...

sokkarilla olis 2 ja 4 tason tuet tarjouksessa...täytyy kattoo kummat oli halvemmat...

Älä nyt hyvä ihminen arvo tukitasojen 2 ja 4 välillä pelkän hinnan vuoksi, vaan käyttötarkoituksen mukaan!

Suositut

Back
Ylös Bottom