GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

urheilurintaliivit

Mä kanssa. Siis yllättävän hyvälaatuisia ja pitkäkestoisia hintaisekseen. Olen ostanut vanhemmanmalliset jo useampi vuosi sitten ja hyvällä hoidolla edelleenkin toimivat ja ovat pitävät! Ainakin näin pienempirintaiselle, kuppikoko B. Ja pysyivät hyvin silloinkin kun olin kupiltani A :D

Tässä ilmeisesti uusin malli kyseisestä topista:

http://shop.hm.com/fi/?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_SPO_SPO

DL605_62105_09090_06_4205.jpg

Multa löytyy vain tota uutta mallia, oikee molemmissa väreissä ;) ovat kyllä kestäneet tosi hyvin, valkoisetkin ovat edelleen kuin uudet, vaikka niitä on pesty ja käytetty jo monen monta kertaa.

kyl mun on pakko ajatella hintaa, ja mihin käytän enimmäkseen. en tuu juoksemaan niin paljon, että siihen pitäis eniten satsata. 34,90 ja 51,90 välillä on jo aika iso ero...kattoo nyt mitä ens viikolla löydän :)

Elikkäs juurikin shoc absorberilta löytyy suurenkin rinnanympäryksen omaavalle kuntoilijalle Tod tukevia urheiluliivejä.

Shockilta löytyy myös hentoiselle ihmiselle ympärysmitta 70. Just luin jostain, että rintsikoiden käyttö pitäisi aloittaa sieltä kauimmasta hakasesta -- unelmoin tästä vain. En voi olla ainoa kokoa 70C - ja turha selittää, että 75B ajaisi saman asian, prkl. Arkirintsikat ovatkin sitten merkkiä CK, ainoa jolta olen löytänyt oikeaa kokoa. Eikä maksa paljoa... :rolleyes: Mutta istuvat kuin unelma!

Mäkin olen kokoa 70 c! Liivejä on tosi usein hankala löytää, koko 75 B ei pysyisi päällä ainakaan juostessa. Joskus koko 70 B menee ja se on pelastukseni, niitä löytää joskus vähän useammin. Nyt olen kyllä muuttanut juuri pk-seudulle, joten luulisin että täällä on hieman paremmat valikoimat pienillekin ihmisille. (En ole vielä tutkinut kauppoja niin tarkkaan...)

Njaah, enpä ole tuollasia nähnyt, enkä bb katalogista löytänyt... Siis tuollaisille 70a koolle nyt on kohtalaisen helppo löytää urheilurintsikoitakin, mutta kun oma koko on tyyliä 80 aa...
Koko-samis! Paitsi että mulla taitaa koko olla ennemminkin jopa 85aa... Itse en ainakaan ole löytänyt vielä hyviä urheiluliivejä, sillä joko niissä ei ole tarpeeksi pieniä kuppeja tai tarpeeksi suurta ympärysmittaa. Ko'oille 85C tai 70AA löytyisi vaikka mitä, mutta eipä ole liivinvalmistajat ottaneet huomioon meitä pienirintaisia isoympäryksisiä. Mikä toki on ymmärrettävää, yleensähän iso ympärys tulee läskistä joka taas useimmiten kasvattaa myös tissejä...

Itse olen päätynyt kunnon tukea tarvitessani ratkaisuun "alle normaaliliivit + päälle hieman liian isokuppiset lindexin urheiluliivit". SA:lta ostin joskus topin, mutta se ei enää mahdu ympärysmitan puolesta kunnolla päälle :( .

Shockilta löytyy myös hentoiselle ihmiselle ympärysmitta 70. Just luin jostain, että rintsikoiden käyttö pitäisi aloittaa sieltä kauimmasta hakasesta -- unelmoin tästä vain. En voi olla ainoa kokoa 70C - ja turha selittää, että 75B ajaisi saman asian, prkl. Arkirintsikat ovatkin sitten merkkiä CK, ainoa jolta olen löytänyt oikeaa kokoa. Eikä maksa paljoa... :rolleyes: Mutta istuvat kuin unelma!

Mä en todellakaan pidä itseäni mitenkään hentoisena ihmisenä, mut valitettavasti munkin koko on 70C/D. Shockilta on löytyny muutamat hyvät urheilurintsikat, samoin Triumphilta.
75B:nhän pitäis periaatteessa olla myös sopiva, mut ainakin mä huomaan selkeesti, et ympärys on aivan liian suuri ja toisaalta taas kupit liian pienet.
Oikean koon etsiminen on aina yhtä turhauttava prosessi, kokoa 70B löytyy aikas hyvin mut harvemmin noita isompia kuppikokoja.
Oon eläny siin toivossa, et treenailu leventäis mun selkää ja voisin siirtyä käyttään ympärystä 75... mut ihan turhaan. Selkä on kyl levenny mut vasta tost ylempää.:rolleyes:

Mä en todellakaan pidä itseäni mitenkään hentoisena ihmisenä, mut valitettavasti munkin koko on 70C/D. Shockilta on löytyny muutamat hyvät urheilurintsikat, samoin Triumphilta.
75B:nhän pitäis periaatteessa olla myös sopiva, mut ainakin mä huomaan selkeesti, et ympärys on aivan liian suuri ja toisaalta taas kupit liian pienet.
Oikean koon etsiminen on aina yhtä turhauttava prosessi, kokoa 70B löytyy aikas hyvin mut harvemmin noita isompia kuppikokoja.
Oon eläny siin toivossa, et treenailu leventäis mun selkää ja voisin siirtyä käyttään ympärystä 75... mut ihan turhaan. Selkä on kyl levenny mut vasta tost ylempää.:rolleyes:

Mulla on ihan sama homma kun sulla _Liz! Mäkään en tunne itseeni hirveen pieneks, ja selässäkin sitä leveyttä on, mutta ylempänä.. ;) Silti rintsikoiden metsästys aina onkin aika tuskasta puuhaa, ei tahdo löytyä millään liivejä tarpeeks pienellä ympäryksellä ja tarpeeks isolla kupilla. Parhaat löytämäni on tähän mennessä kokoo 65dd. Näitä ei löydy ihan joka paikasta!

Mutta asiaan... Shock Absorbereista löytyi mulle just oikeen kokonen liivi, 70D. Näitä ei joka kaupassa oo, kun ne ottaa usein vain tavallisimmat koot myyntiin. Mutta kannattaa omasta urheilukaupasta kysellä josko tilaamalla sais! :)

Siis myös pienempiä kokoja kannattaa kysellä, niitä saattaa silti olla olemassa vaikkei kaupassa ookaan...

^miekin oisin, mutta kun koot loppu Mään ja vaikuttivat jotenkin hatarilta...ja sitä yhtä mallia mitä olin aiemmin kattonu ei ees enää ollu :rolleyes:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Litistävät topit ei riitä

Luin hiljattain tutkimuksesta, jossa oli vertailtu litistävien (toppimaiset) urheiluliivien ja muotoiltujen (joissa on kupit) urheiluliivien eroa hyvin pienirintaisilla. Jopa reippaassa kävelyssä pienet rinnat liikkuivat litistävien toppien kanssa niin paljon, että se ajan mittaan tulee aiheuttamaan vaurioita kudoksissa ja riipputissejä. Eli kannatta käyttää ihan kunnon liivejä salillakin jos lämmittelee kävellen, juosten, stepperillä tai vastaavalla.

Joo ei tollaset toppimaiset litistävät systeemit pidä ainakaan C-kupin tisuja aisoissa. Kupilliset ehdotommasti ja tää on sellanen asia, johon kannattaa vähän sitä rahaa laittaakin:thumbs:

Shock absorberit on ihan jees, mutta itseäni ärsyttää niiden päälle pukeminen/poisotto. Pienet hakaset sivuilla ei kiristä ympärystä tarpeeksi,toisaalta ne ei myöskään suuremmin auta pukemisessa. Lemppariliivit juoksuun, koska ne eivät jousta ylös-alas suunnassa mikä on mielestäni urheiluliivien tärkeimpiä ominaisuuksia. Kohta pitäisi lähteä ostamaan uusia liivejä kun pidän perusliivejä ainoastaan vapaalla. Töissä, ratsastaessa ja lenkillä on urheiluliivit, usein salillakin. salille toki riittäisi ihan halpis toppikin kun ei siellä tule samanlaista heilumista kuin vaikkapa lenkillä.

En ole ihan ymmärtänyt mitä sellaisilla vaahtomuovitopatuilla "urheiluliiveillä" oikein tehdään? Viimeksi kun kävin liikkeessä kokeilemassa liivejä muistaakseni Triumphilla oli sellaiset super topatut vaahtomuovilla muotoon "valetut", joiden tukiaste oli 2. Kai ne on tarkoitettu salille kun ei ne ainakaan lenkkeilyyn sopisi. Oikein kiva push up efekti kyllä. Sellaiset saatan ostaa jos joskus haluan pitää baarissa petosliivejä.

Mua ärsyttää urheiluliiveissä se, kun jos ne on tarkoitettu iso rintaisille niin selkä osa on melkeimpä koko selän kokonen. Ja kun nuita treeni toppeja ei ole hiattomia paljoa, joissa olisi leveä selkä. Itellä rintaliivi kokoa sellainen 70D/DD, niin yritäppä löytää sopivat :curs: Olen kolmet jo ostanu ja kaikissa on sama ongelma: Lösähtävät rinnan alta, eli sama kun ei tukis ollenkaan.

En ole ihan ymmärtänyt mitä sellaisilla vaahtomuovitopatuilla "urheiluliiveillä" oikein tehdään? Viimeksi kun kävin liikkeessä kokeilemassa liivejä muistaakseni Triumphilla oli sellaiset super topatut vaahtomuovilla muotoon "valetut", joiden tukiaste oli 2. Kai ne on tarkoitettu salille kun ei ne ainakaan lenkkeilyyn sopisi. Oikein kiva push up efekti kyllä. Sellaiset saatan ostaa jos joskus haluan pitää baarissa petosliivejä.

ite oon tota mieltä ollu just shock absorbereista. ei kaikis siis todellakaan, mut yhdet mitä testasin niin niis oli iha jäätävät toppaukset, puskee tissei enemmän tanaan ku mitkää mitä oon aikasemmin kokeillu, ja siis en tarkoita pelkkiä urheiluliivejä :D
casallilla oli yhdet aika hyvät ja ei hävyttömän hintaisetkaa urheiluliivit. ja niken yhdet tuntu ihan hyvältä. niitä vois miettiä sit jos alkais vaik juoksentelee tai muuta aerobista, nyt jääny vähä vähemmälle.

mullakin aina toi koko-ongelma, kun 70 ympärys on just ja just sopiva ettei liian iso ja sit C-kuppi niin sekään ei ole kovin helppo yhdistelmä. mulla on nyt sellaset niken toppimaiset liivit, salilla vaan tarvin ja ne on kyllä ollut ihan hyvät, ja paremminkin tuntuu pitävän paikoillaan ku tollaset muotoillut. tosin muotoillut sais helpommin pois päältä, kun nää siivet on kasvanu vähän liian isoiks suhteutettuna tohon 70-ympärykseen niin usein pistän poikaystävän vetämään ne päältä pois.. :D

Mua ärsyttää urheiluliiveissä se, kun jos ne on tarkoitettu iso rintaisille niin selkä osa on melkeimpä koko selän kokonen. Ja kun nuita treeni toppeja ei ole hiattomia paljoa, joissa olisi leveä selkä. Itellä rintaliivi kokoa sellainen 70D/DD, niin yritäppä löytää sopivat :curs: Olen kolmet jo ostanu ja kaikissa on sama ongelma: Lösähtävät rinnan alta, eli sama kun ei tukis ollenkaan.

Oletko Clarise kokeillu triumpin tri actioneja (tukitaso 4)? Ne on rintsikka malliset ja käytän niitä shoc absorberien kevyempänä versiona. Itseltäni löytyy koko 70 DD kaapista, keräsin läskiä myös selkääni niin viimeksi jouduin ostamaan 80E. Voi olla, että nekin on muuttaneet koon DD E:ksi kuten moni muukin rintaliivivalmistaja. Ja omani eivät ole niin suuren näköiset kun koon perusteella voisi olettaa, mutta nämä ei vielä roiku ja laajenevat sivuille niin C:ta pienempää kuppikokoa en ole edes kokeillut 13 ikävuoden jälkeen.

Joku kirjoitti threadin alussa siitä, että nännit näkyvät läpi. Huomasin saman pari viikkoa sitten, taisi naamalta väri vaihtua... :nolo: Mutta tulin siihen tulokseen, etten ala sen takia erilaisia liivejä ostamaan. En ollut asiaa ennen huomannut ja tuskinpa muutkaan salilla kävijät

Shock Absorbedit on ehdottoman mainiot!
En ole mikään pienirintainen ja näissä ei kyllä todellakaan tissit tutise :hyvä:
päälle pukeminen on aikamoista ängerrystä, kun ovat todella napakat,
mutta muutaman harjoittelukerran jälkeen menee jo paljon paremmin.
Ettei kannata pelästyä, jos kaupassa on oikeesti pukeminen tuskallista.

Olen ollut todella tyytyväinen :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom