GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

urheilurintaliivit

Kysymykseni koskee urheilurinsikoita ja pieniä rintoja.
Mulla on 70A ja urheilurintaliivit litistää ne olemattomatki täydellisesti kasaan, TÄYDELLISEKSI LAUDAKSI!
Kysymykseni kuuluukin nyt,että mistä mahtaisi löytyä edes jonkinmoisia urheiluliivien tyyppisiä jotka ei ihan litistäisi laudaksi??
Tavallisia rintsikoita olen käytellyt,mutta ei ne oo kuitenkaa liikkuessa kauhian hyvät(tarkoitan aerobista liikuntaa)
En käytä mitään mielettömiä push uppeja ikinä,eli tästä ei ole kyse...
toivottavasti joku jaksoi lukea tämän säälittävän viestini :(

Ollaan suurin piirtein samaa kokoluokkaa (itse olen ~75A). Itse käytän Triumphin Tri Action merkkisiä liivejä. Hyvät ovat, eivätkä paina rintoja kasaan, vaan ikään kuin "sisemmäs". Itselläni ovat mustat ja ostin ne Citymarketista.

Ne on suurinpiirtein tämän näköset:

triumph-sports-bra-reflexion-front.jpg

Mahdankohan muistaa oikein, että näin Lindexissä urheilurintaliivejä, joissa oli kaarituet (!?!). Ne eivät taida litistää ihan kokonaan.

Itselläni on d-dd kuppikoko ja urheiluliivit latistavat rintoja poikkeuksetta ainakin yhdellä koolla. Eli ihan loogiselta kuullostaa että pienirintaisella näkymä muuttuisi lähes olemattomaksi.

Ne 'urheilurintsikat' mitkä eivät ole kovin paljoa latistaneet eivät edes mielestäni ole olleet kovinkaan tukevia ja tiheää materiaalia, sehän urheilurintsikoiden tarkoitus olisi: pitää rintakudos kasassa ja painaa kehoa vasten, estäen suurta liikkumista.

Sinulla pienirintaisena en näkisi edes niin suurta tarvetta tälläisille varsinaisille urheiluliiveille sillä rintasi tuskin ihan kauheasti pomppivat ja heiluvat. Eli esim tuollainen kevyempi semi-urheiluliivien mallinen (josta kuva ylhäällä) ohuempaa/joustavampaa kangasta oleva liivimalli olisi varmaan sulle parempi. Varsinaiset tiheäneuloksiset ja jäykät, ei paljoa joustavat urheiluliivit kun ihan tarkoituksella latistavat rintaa ja muodostavat rintakehälle ikäänkuin 'panssarin'.

Anonymity sanoi:
Mahdankohan muistaa oikein, että näin Lindexissä urheilurintaliivejä, joissa oli kaarituet (!?!). Ne eivät taida litistää ihan kokonaan.

Ja tähän: Lindex/H&M/Seppälä/Citymarket (erityisesti Sloggi) valmistavat juuri tälläisiä vähemmän latistavia, ohuella neuloksella olevia liivejä jotka esim mulle on lähes sama kuin tavalliset rintsikat. Yhtään pomppausta en voisi tehdä tai tuntuu että rinnat repeis irti...

Anteeksi tyhmyyteni, mutta mitä väliä sillä on, näytätkö urheiluliiveissä laudalta vai et? Käsittääkseni silloin, kun urheiluliivejä pidetään, treenataan, ei yritetä saada kaikkia läsnäolevia miehiä tuijottamaan tissejä.

Itse käytän ihan Sloggin urheilutoppeja, tukee riittävän hyvin tässä koossa (A75), eikä ole kalliita. Enkä ole kokenut, että ne mitenkään häiritsevässä määrin latistaisivat.

Ei sillä olekaan väliä miltä ne rinnat nyt näyttää miesten silmissä.Ihan omaksi iloksi,koska tuijottaahan sitä usein peiliin aika tarkkaa omaa kuvaa että liikkeet menee oikein ja sillee..

Täytyy kyllä yhtyä Reinhardtin mielipiteeseen tässä kohtaa - ja btw. jos/kun itse katson peiliin treenin aikana, niin seuraan silloin tosiaankin sitä liikerataa, enkä suinkaan zoomaile tissejäni ;)

Itse kysymykseen, ainakaan Patrician sporttiliivit eivät mitenkään erityisemmin ryntäitä latista (tuskin mikään ihan uudenkarhea malli tosin, äitini lahjoitti omansa minulle tässä taannoin, kun olivat hänelle väärää kokoa).

reinhardt sanoi:
Itse käytän ihan Sloggin urheilutoppeja, tukee riittävän hyvin tässä koossa (A75), eikä ole kalliita. Enkä ole kokenut, että ne mitenkään häiritsevässä määrin latistaisivat.
Reinhardt, osaatko vinkata, mistä kaupasta noita nykyään löytyis? Itekin oon noihin tykästynyt, mut entiset alkaa hajoilla jo liitoksistaan, enkä oo nyt noita enää missään nähny.

MillaMagia sanoi:
Reinhardt, osaatko vinkata, mistä kaupasta noita nykyään löytyis? Itekin oon noihin tykästynyt, mut entiset alkaa hajoilla jo liitoksistaan, enkä oo nyt noita enää missään nähny.

Citymarkitit myy ainakin sloggia, varmaan myös Prisma.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
MillaMagia sanoi:

Anttilassa on ainakin ollut noita ihan perustoppeja, Prismassa ja Citymarketissa olen vain nähnyt liivimalleja hakasilla ja kaarituilla.

EDIT: NetAnttilassa ainakin löytyi, 12 e kpl.

Viimeksi muokattu:
pippuri82 sanoi:
Ei sillä olekaan väliä miltä ne rinnat nyt näyttää miesten silmissä.Ihan omaksi iloksi,koska tuijottaahan sitä usein peiliin aika tarkkaa omaa kuvaa että liikkeet menee oikein ja sillee..

Tässä yhdyn kyllä pippuriin, eli itsekin A-kupit omaavana hieman ärsyttää kun urheiluliiveissä ne pienetkin kummut häviävät kokonaan. Sekä oman itseni takia, mutta myönnettäkköön myös tämä: käyhän salilla ihan mukavannäköisiä uroitakin! Tosin se paras :haart: on kotona (tai omien harrastustensa parissa) ja sille kyllä kelpaa mun A:t sekä urheiluliivien kanssa tahi ilman (mieluummin ilman... :D ).

Mua ei kyllä kauheesti haittaa, että urheilurintsikat kadottaa rinnat lähes kokonaan. Enemmän mulle on väliä sillä, miltä ne rinnat vanhempana näyttää. Tällä urheilumäärällä rintakudos kärsii, vaikka ei isot rinnat olekaan.

Salilla en tarvitse mitään kovin tukevia rintsikoita joten silloin kelpaa jotkut vanhat rötjäkkeet. Lenkille taas laitan juuri Sulimaanin esittämästä syystä oikein litistävät urheilurintsikat. (Normaalisti mun ei edes tartte mitään rintsikoita sitten pitääkään, kun koko on just ja just 75 B.)

Miksi salilla pitäisi olla jotkut tosi tukevat rintsikat, eihän siellä mitenkään poNpita? :ääliö:

itse urheilurintaliivejä tarvitsevana suht' isorintaisena (85C) tykkään tosi paljon 'shock absorber'-liiveistä, jotka tukevat erinomaisesti. sekä edestä että sivuilta. ja pysyvät takuuvarmasti paikoillaan. hinta vain oli korkea, n. 50 €.

Osaako kukaan kertoa, mistä saisi urheiluliivejä, joissa on hakaskiinnitys takana. Ja mieluiten sellaiset, joissa ei ole kaaritukia, jotta voi pestä pesukoneessa muiden pyykkien seassa.

Tietenkin sitä haluaa näyttää omasta mielestä hyvältä urheillessakin. Mä kehottaisin ostamaan jotkut kevyesti topatut "mummomalliset" rintsikat eli joissa on leveät olkaimet ja tukea.

Oon kanssa tykästyny noihin Shock Absorber-liiveihin! En enää lähtis urheilemaan ilman niitä! :) Omasta mielestäni urheiluliivit pitäis lätistää rinnat oikein kunnolla, en kestä sitä jos ne liikku liikunnan aikana..

Kaisu sanoi:
Osaako kukaan kertoa, mistä saisi urheiluliivejä, joissa on hakaskiinnitys takana. Ja mieluiten sellaiset, joissa ei ole kaaritukia, jotta voi pestä pesukoneessa muiden pyykkien seassa.
Lindexistä olen sellaiset ostanut. Ihan ok, eikä hintakaan päätä huimannut, muistaakseni jotain 25euron luokkaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom