Urheilulääkäri JKL:stä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMP75
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
49
Tietääkö joku, mistä Jyväskylässä löytäisi hyvän ortopedin joka tuntee myös urheiluvammat/kuntoutuksen tms. Yksityiseltä siis lähinnä etsiskelen. Polvea pitäisi vähän syynätä...

Jussi

Eiköhän tuo Teemu selänteen setä, Harri Selänne LIKESillä, yliopistonkadulla vois olla ihan kova sana. Itse en ole noinniikuin muutenkaan kauheasti lääkäreillä rampannut, mutta kait tolla on jo liikuntalääketieteen klinikan vastuulääkärinäkin kovat meriittit

Kannattaa varmaan soitella lääkäriasemille ja kysyä onko niillä urheiluvammoihin erikoistunutta lääkäriä. Itse kävin Torikeskuksen lääkäriasemalla kun reväytin reiteni ja minusta palvelu oli hyvää (nimenomaan kysyin löytyykö urheiluvammoista tietävää lääkäriä).

Joo, Harri "joo vaatii leikkauksen" Selänne on ihan pätevä. Ite oon sen luona pyöriny monet kerrat ja tietää mitä tekee.

Joo Selänteelle Likesiin on hyvä mennä ekaks, mutta leikkauksen tekee sitten joku toinen, esim. keskussairaalassa on Ilkka Kiviranta, joka on ehkä polvileikkausten ykkönen tässä maassa.

Selänne katsoo polvea myös ultraäänellä. Omaa polveani juuri n. 2 kk sitten.

Ei muuta kuin marssit (onnut) LIKESille. Taitaa löytyä paras palvelu sitä kautta. Pasasen Lasse leikkasi minun tissin kiinni ja hyvä tuli. Homma toimi:worship:
Leikkaus tehtiin mehiläisessä.Oma arvio leikkauksen onnistumisesta
:5:

Originally posted by jhulmi
Joo Selänteelle Likesiin on hyvä mennä ekaks, mutta leikkauksen tekee sitten joku toinen, esim. keskussairaalassa on Ilkka Kiviranta, joka on ehkä polvileikkausten ykkönen tässä maassa.

Selänne katsoo polvea myös ultraäänellä. Omaa polveani juuri n. 2 kk sitten.

Totta. Mutsi on töissä Keskus-sairaalassa ja kehuu aina Ilkkaa maasta taivaisiin

:worship:

Aki Hintsa on joo myös pätevä. Tuli joskus kysyttyä senkin mielipidettä omissa vammoissa. Oli nääs suomen olympia joukkueen ylilääkäri=P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom