Unihäiriöitä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimbe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tämä ei nyt ole yhtä paha kuin Angelica82:lla, mutta mä olen nyt uudesta vuodesta asti nukkunut joka yö siten, että periaatteessa saan unta alle tunnissa ja voin nukkua pitkäänkin mutta heräilen läpi yön 10- max 30min välein. Eli tuskin pääsee missään vaiheessa kovinkaan syvään uneen. Rasittavaa. En ole polttanut uudesta vuodesta lähtien, voisikohan se vaikuttaa noin negatiivisesti?

ööö

Originally posted by Banner
Angelicalle: Kyllä tavallinen yleislääkärikin kyselee syitä unettomuuteen, multa se kysy painoa, kun oli määräämässä Tenoxia, jolla ei kuulemma ole sivuvaikutuksia..;) Kyllä unettomuuteenkin voi saada hoitoa joka toimii, tai ainakin mä sain. Mutta vähän täytyi aiheeseen tutustua, kirjasto on hyvä paikka aloittaa..

Öööö, maailmassa on hitosti ihmisiä, joiden unettomuudelle ei oo saatu aikaan juuri mitään. Vahvoja pillereitäkään kun ei ois hyvä jatkuvasti vetää. Tosin sit voi miettii kumpi on pahempi terveydelle: pillerit vai liian vähä uni.

Ja ton kirjaston oon kyl lukenu läpi jo ajat sitten. Ja moneen kertaan.

Raivostuttavinta oli kun lääkäri sano et kuuden jälkeen illalla ei sais enää urheilla ja illalla ei sais myöskään tehdä koulujuttuja jne. Mut jos on koulussa iltaan asti ni millos sit urheilet? Tai millon teet harkkatyöt jne... Elämä ei oo helppoooooo. Mut kyl se tästä.

Angelica: Joo mä kans vähän nauroin kun jossain kirjassa oli juuri erittäin tärkeänä neuvona, ettei fyysisesti raskasta liikuntaa saisi harrastaa enää kello.18 jälkeen.. Jos on töistä päässyt esim.puol viis, niin melkonen kiire tulee lähteä..:) Se on kyllä totta että kaikilta ihmisiltä ei unettomuutta saada hoidettua. Mutta vahvat unipillerit ei varmastikaan kovin usein pitkällä juoksulla auta, vaan aiheuttavat mahdollista riippuvuutta ja sitä kautta ongelmia. Vaikka susta tuntus että kaikki tiet on käyty loppuun, niin suosittelen ottamaan yhteyttä sinne unettomat ry:hyn..

Itellä muutaman vuoden ollut epäsäännöllinen ja raskas elämänrytmi. Opiskelua, helvetisti duunia ja treeniä. Jossain vaiheessa unet lyhenee 3-4 tunnin mittaisiksi, tulee ylirasitusta. Pari päivää pitää ottaa omaa lomaa, muutamat kunnon 10h yöunet ja tilanteen nollaus. Ilman viinaa. Taas jaksaa puoli vuotta porskutella eteenpäin. Loman / levon pituus riippuu tietysti jokaisesta itsestään onko se päivä vai 2 viikkoa.:zzzz:

Suositut

Back
Ylös Bottom