Unelmien poikamies - hitti vai huti?

minä teilaisin ennemmin ne 20 harakkaa, jotka siitä kilpailee. Ihme sutturoita!

:wtf:
Millä perusteel noi on 20 harakkaa ja ihme sutturoita?

Tuo sälli ei tunnu olevan ollenkaan kuin kala vedessä ainakaan niissä mainoksissa. Näkee, että ei hymyilytä yhtään ja ohjaaja on sanonut, että nyt pistät semmosen toispuoleisen gigoloilmeen. Ihan pahaa tekee tommoinen teennäisyys - olisi oma ittensä (oli se sitten mitä tahansa) :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:wtf:
Millä perusteel noi on 20 harakkaa ja ihme sutturoita?

Oliko tuo sarkasmia vai onko tällaiset anorektikot tosiaan mieleesi

411_3507prof.jpg

Huhhuh, oikeen puistattaa tollanen luiseva kroppa

Missähän faija on pyöriny parivuotta ennen mua kun toi poikamies on aivan isäni näköinen :jahas: Paljon enemmän look a like kuin edes minä tai isoveli :wtf:

411_3507prof.jpg

Liian laihaksi tota voisin kuvailla kyllä, mutta en harakaksi tai sutturaksi.

Ei noissa ollut kyllä omaankaan makuun kuin ehkä 1 hyvännäköinen nainen, mutta ei se niiden naisten arvoa laske.

411_3507prof.jpg

Woot??? Kuuma mammahan tuo on. Hyvällä kropalla ja pärstävärkillä :kuola: . En jaksanut lukea läpi koko ketjua mutta tämä lienee yksi kilpailijoista; löytyykö nimeä? Tuon mamman takia joutunee pari jaksoa kattomaankin muuten lienee sysipaskaa tekelettä.

harakoilta ja sutturoilta nuo minunkin silmään näyttää :D

Jo pelkästään tuollainen julkisuuden hamuilu ja yhdestä miehestä kisailu kaiken kansan nähtävillä, melkoisen sutturamaista ja halpaa touhua ainakin omasta mielestä :whip:

Vaan tuntuu ihmisillä olevan niin löysä moraali(omaan verrattuna) että ei haittaa vaikka missä persepaljaana kekkuloisi tehden itsestään halpamaisen :david::curs:

Kauneus ei ole minusta mikään pelkästään ulkoinen ominaisuus, olkoot vaikka miten ulkoisesti kaunis mutta aina sen sisäinen rumuus ja likaisuus pystyy muuttamaan rumuudeksi :D:dance::rock:

Dobermann, katsos niissä joissain pistää minun silmään se "tekijä", sutturuus. Toisten silmiin Antti näyttää italialaiselta sarjamurhaajalta ja minusta se näyttää vaan hyvältä kaikkine virnistyksineen. Voihan ne olla ihan mukavia tyttöjä, en minä sitä kiellä. Mutta kun pari näyttää siltä kun ois pöllyssä, yhen motto on "does it look like I give a fuck" (joka saattoikin olla aika osuvasti sanottu :D) ja loppujen motto on "elä täysillä" ja 20% niistä on seiskan tähtityttöjä, niin minulle tuli tietynlainen kuva, minkälaisia neitokaisia tähän ohjelmaan on valittu. Ja sana joka minulla tuli mieleen oli suttura. :D Tämä nyt on vaan minun näkemys, joten ei pie ressata. ;)

Niin, ja Marian kommenttiin sellainen lisä, että meidän joidenkin mielestä miekkonen näyttää sekä italialaiselta salamurhaajalta, että hyvältä ;).

Öh, ei se sitten olekaan niin hyvä hiukset auki. Hyi, mikä liimaletti! Paremman näkönen hiukset kiinni ja ilman tuota virnettä.

Urheilullisuus on tietysti hyvä juttu, mutta mahtaako noiden lihasten eteen joutua olemaan alavariinsa salilla? Lähtisittekö itse tuollaisesta kilpailemaan oikein televisiossa?
Heidi70

Tuolta iltasanomien keskustelusta.

Unelmien lihoista :kuvia: ?

En luultavasti pysty katsomaan tuota vaikka miten yrittäisi.

Kai se on silti pakko, että voi haukkua ohjelman paskaksi, yllätyksettömäksi ja turhaksi. Akat on taatusti töllössä yhtä rumia kuin kuvissakin, puhumattakaan turkkilaisesta torikauppiaasta.

Antti on kyllä aika KYYnaama :D

Onpa kiusallista.

"No, mites sun päivä on mennyt?":D

"Tervetuloa sisälle." :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom