Unelmien poikamies - hitti vai huti?

ihme paniikkiporsas se jätkä. katoin 15sek eilen ja tulin siihen tulokseen että jätkä on ihan paineessa siellä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Milloin aloitetaan "insinöörille morsian" ohjelma, voisin ilmoittautua siihen.

insinöörin morsiameksi ei haluta, se on semmonen paikka mihin joudutaan :D

Mun mielestä Antti on antanu rauhallisen ja fiksun kuvan itestään tähän mennessä. Ainoa kolaus eilisessä jaksossa oli: "Grasias senor" pikkusen jäykällä tavalla sanottuna:)

Itseäni häiritsee tuo tarkoituksellinen selän takana puhuminen ja juoruilu, repesin kun Antti kysyi pokkana vuoron perään eri naisilta että mitä ne muut hänestä puhuvat ja onko joukossa "väärin tarkoitusperin mukanaolevia". Ei hitto, anteeksi vaan mutta pakko sanoa ANTTI=NEITI :david:.

Tolla menolla Antti pokaa noista pahimman juoruämmän itsellensä. Ja kellään muijista ei ollut kanttia todeta Antille että kamoon jätkä, eihän tollaisessa oo mitään järkeä - kyllä kaikki kisailijat yrittävät kampittaa toisiaan ilman Antin avustustakin :dance:

No kyllä itsekin haluaisin tietää Antin tilanteessa (erittäin vaikea tosin kuvitella itseäni siihen tilanteeseen :D), jos joku on siellä vaan sen takia, että saa pärstänsä telkkariin. Tosin eikös ne oo vähän kaikki siellä sitä varten..? Noh mutta kuitenkin, jos Antti on sitä elämänkumppania sieltä etsimässä, niin varmaan se haluaa heittää ekana pellolle kaikki semmoset, jotka eivät ole siellä Antin itsensä takia. Ja kyllähän Antti sitten kysyi näiltä tytöiltä itseltäänkin ihan suoraan niistä asioista, joista ne muut tytöt sille vinkkas. Eli kyllä niillä oli sitten tilaisuus kertoa oma näkemyksensä ja korjata mahdolliset väärinkäsitykset. Ei siinä oo mun mielestä mitään "neitimäistä", jos ei halua että itteensä kustaan silmään.

Mun mielestä Antti on antanu rauhallisen ja fiksun kuvan itestään tähän mennessä. Ainoa kolaus eilisessä jaksossa oli: "Grasias senor" pikkusen jäykällä tavalla sanottuna:)

Samaa mieltä. Yllätyin todella et jätkä on noinkin fiksu. Pelkäsin paljon pahempaa. Neitokaiset musta on ollu paljon tökerömpiä ja välillä ahistaa kattookin kun ne tilanteet huokuu sellasta kiusallista hiljasuutta....

Hiukan kyllä yllätyin Antin valinnoista kun se pudotti ne kaks... Ite luulin et jompi kumpi niistä huulikorumimmeista putois....

kuin_2_marjaaaaaaaaaaa.jpg

Sori, oli pakko :D

Aaahhahah:D Tuo blondi ei saanut sanaa suustaan ja huohotti koko jakson slogit märkänä, että nyt löytyi unelmien mies ja Antti sanoi ettei kiinnosta:hyvä: eka jakso minkä katoin ja heti sai naisen itkemään, eli ei mikään turha jätkä;)

Aaahhahah:D Tuo blondi ei saanut sanaa suustaan ja huohotti koko jakson slogit märkänä, että nyt löytyi unelmien mies ja Antti sanoi ettei kiinnosta:hyvä: eka jakso minkä katoin ja heti sai naisen itkemään, eli ei mikään turha jätkä;)

Ihme nainen, hirisi koko ajan ja puhu ihan sekavia ja hihihihihhhahh, eikä mitään oikeeta asiaa. Huhheijaa.. no ei sillä, että ne yhteen oisivat sopineetkaan.

Aika arvattavissa oli, että Laura tippui...oli tyttö ainakin "melko" tosissaan mukana:rolleyes: Nyt nähtävissä taas akoille tyypillistä seläntakana puhumista ym...:D

Vitsi tää yks blondi on hottis söpöliini. :kuola:
Näyttää andykin dikkaavan. Irti mun naisesta!

Siis ei Laura vaan tuo... nätimpi. Meri!

...mitä sä niiku haluut elämältä...sä oot niiiiin aito ihminen...ootsä niiku ihan oikeesti mukana...
Hoh hoijaa, kai mä oon vaan niin vanha että meinas ilta safka tulla ylös kun vartin seurasin kyseistä ohjelmaa.

Ei ne lihakset vaan ne lantionliikkeet;)

Perkeleen seiska ku sanos joskus enne ku ohjelma alko et joku lentää ulos huonon käytöksen takai mut tais olla kusetusta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom