Unelmien poikamies - hitti vai huti?

Monihan tässä ketjussa on juurikin kritisoinut tätä unelmaa siitä, ettei hänellä ole kunnollista ammattia tai merkittävää omaisuutta takataskussaan.

Eikä tuo ulkonäkökään nyt mikään ihmeellinen ole jos kaverilla on saman verran pakkelia kuin noilla emännillä, eikä silti ole ton kummosempi seppo.

No jokaisella on oikeus "unelmiinsa" ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Unelmien mies voi olla jotakin muutakin kuin sika komee rahamies, onhan ne avuja mutta jos luonne on mätä tai tylsä ei sitä mikään raha tai ulkonäkö pelasta. Sama juttu toiste päin, vaikka mies ei olisikaan Prat Pitt eikä tienaisi rahaa säkki tolkulla mutta omistaisi jotakin sellaista sisäistä "särmää" ja luonnetta niin sellainen voisi täyttää hyvinkin määritelmän unelmien mies.
Mutta siitä olen samaa mieltä, että kyseisen kaverin puunaaminen on mennyt turhan pitkälle, miksei voi olla ihan ilman pakkelia ja tukkaan laitettua geeliä kasaa. Vois olla paremman näkönen sillä tavalla, nyt tulee mieleen lähinnä veljeni kun nuorempana meikattiin kerran se tytöksi...

Kyllä minunkin unelmien mies ihan joku muu on... ;) Mutta jos unohdetaan kaikki muu, niin kyllä täytyy myöntää, että minua miellyttää tuo Antin ulkonäkö. Ja juuri se, että se on niin "pahan" näkönen. Renttupartoineen ja tummine piirteineen aika särmän näkönen kaveri. Minä siis kuulun niihin, joita ei säväytä mitkään Markuspöyhöset ja muut eloveenapojat.
Aika kovan teilauksen on tämä Suomen UP saanu, mutta minä teilaisin ennemmin ne 20 harakkaa, jotka siitä kilpailee. Ihme sutturoita!

Jotenkin monilla suomalaisilla naisilla tuntuu olevan vinoutunut käsitys omasta kauneudestaan/haluttavuudestaan, kun haukutaan ton näköinen kaveri ihan maan rakoon.

Ihan totta. Tuntuu nykyään että aina naiset valittavat miten selllainen saatanan komea mallipoika ei kelpaa et enemmän on just se oma kaljamahanen, kaljuuntuva timo tai tomi niin helvetin ihana.
Kun sillä on niin kiva luonne! Tykkää koirista!

Totuus on se että nää naiset on niin rumia, ettei niillä ole mahkuja näihin äijiin ja toisekseen on katkeria kauneimmille kanssasisarille.

Ihan totta. Tuntuu nykyään että aina naiset valittavat miten selllainen saatanan komea mallipoika ei kelpaa et enemmän on just se oma kaljamahanen, kaljuuntuva timo tai tomi niin helvetin ihana.
Kun sillä on niin kiva luonne! Tykkää koirista!

Totuus on se että nää naiset on niin rumia, ettei niillä ole mahkuja näihin äijiin ja toisekseen on katkeria kauneimmille kanssasisarille.

Amen! Kiteytit juuri sen, mitä ajattelin.:rock: Monesti nimittäin tuntuu, että kaikenlainen itsestään huolehtiminen kuten salilla käynti ja lenkkeily herättää aina omituista ihmettelyä vastakkaisen sukupuolen osalta. Normin mukaan parempi olisi, että vetäisi joka viikonloppu tuhannen kännit ja kertoilisi kännijuttuja. Sit ois niin saatanan ÄIJÄ!

Hoho! Osa noista kisaajistahan on rumia ku rullatuoli. Mitä tuohon Anttiin tulee, niin en taida edes kommentoida. Huoh miksi pitää lähteä kopioimaan tällaisia, jos ei sitten voida/osata tehdä kunnolla.

Huti, isolla H:lla

Ehkä te olette nyt hieman liian jyrkkiä, sillä mun mielestä toi kaveri on suomalaiseksi jannuksi kuitenkin sieltä paremmasta päästä. Jotenkin monilla suomalaisilla naisilla tuntuu olevan vinoutunut käsitys omasta kauneudestaan/haluttavuudestaan, kun haukutaan ton näköinen kaveri ihan maan rakoon.
Ns. "komea" ulkonäkö ei ole sama, kuin miellyttävä ulkonäkö. Vaikka tuo mies olisikin yleisten kauneuihanteiden mukaan komea, on hän silti monen mielestä ällöttävä (luihun ja limaisen näköinen). Eikä ällöttäväksi sanominen tarkoita, että pitäisi itseään niin kauniina/haluttavana että "olisi varaa" haukkua jonkun ulkonäköä tai että asettaisi itsensä "kauneuden janalla" henkilön yläpuolelle. Esimerkiksi miesmalleista voin sanoa, että he ovat tuolla janalla paljon meikäläistä ylempänä, ja silti en pidä heidän ulkonäöstään vaan katselisin paljon mieluummin ns. naapurin poikaa.

Ja, ainakin minun mielestäni arviolta vähintäänkin puolet tuon ikäluokan miehistä on miellyttävämmän ja siten mielestäni paremman näköisiä kuin ko. jannu.

anttipeltonenJI2101_vi.jpg

:kuola:

:D

Aion katsoa.

Aika negatiivista palautetta ulkonäön puolesta on kyseinen jannu saanut parilla muullakin forumilla [naisia 95%]. Itseäni ei miellytä mutta kuvittelisin että tälläinen hieman 'rosvomainen lurppasilmä' vetoaisi aika moniin naisiin...

Mitä muuta olen lukenut niin kuulemma hyvä tyyppi IRL, rento ja hauska [näin ovat kommentoineet hänet tuntevat tai hänen kanssaan jutelleet ihmiset].

On todella ruma tuo tyyppi jo niin eihän tästä tuu mitään. Oli se Miljonääri Jussikin aikasen huono tekele ja en povaa tästäkään yhtään parempaa.

1479704-poikamiessisalle.jpg

K15%20-%20Jaws.JPG

villi arvaus...

Kun nuo kisailijat ovat noin nuoria ja poikamies mitä on niin tässähän käy sillai, että ohjelman keskivaiheilla naiset alkavat pitää hauskaa, bailata ja kikatella keskenään ja unelmamies jää ikäänkuin taka-alalle. Finaalissa sitten yritetään saada homma kasaan ja kilpailuhenki herätettyä

Ei silti, ohjelma voi olla hyvinkin hauskaa katsottavaa. Suurin osa tytöistä hakee tästä enemmänkin julkisuutta kuin unelmien aviomiestä (siis oikeasti - 18vee tyttö menee naimisiin tv-unelmansa :david: kanssa ja he elävät onnelisina elämänsä loppuun jne...?)

:dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom